هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

سلام ...

 

سلام... 

 بعد از وبلاگ دوستداران اسحاق احمدی که به مدت چند ماه در کنار دوستان بودم و با شما خوبان آشنا شدم اینبار با وبلاگ ( هر چه تو را یاد من بیاورد زیباست ... ) در خدمت شما  هستم .

امیدوارم با همراهی شما بتونم مطالب خوبی رو ارائه بدم . 

منتظر حضور سبزتون هستم ...

 

 

مهتابو می خوام برای چی؟! وقتی تو نیستی توی شبم

اسما برام غریبه ان ؛ اسمه تو روی لبام  

وقتی که با من نباشی ؛ دریا قشنگی نداره

رنگین کمونه آسمون ؛ راه های رنگی نداره

خورشید و لازم ندارم  ؛ نوره نگاه تو بسه

تو هر طلوع و هر غروب ؛ اندازه ی یک نفسه

سفر چه بی معنی میشه  ؛ وقتی تو نیستی پیش من

حالا که همرام نمیای  ؛ قلبمو با خودت ببر

جنگل های بکر شمال  ؛ بی تو صفایی نداره

نم نم بارون جنوب ؛ بی تو نمی خوام بباره

سکوت جاده و شبو  ؛ بدون تو دوست ندارم

 

 گوش ماهی های ساحلو 

 به یاد تو جا میزارم ...