هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

آهنگ دکمه با صدای هادی آرمین

آهنگ بسیار زیبای ( دکمه ) با صدای هنرمند جوان بندر عباسی هادی آرمین   

               هادی آرمین      

 

خواننده: هادی آرمین 

  

آهنگساز: هادی آرمین  

 

ترانه سرا: مجید ذاکری   

 

تنظیم: معین راهبر     

 

ضبط: استودیو معین ، بندر لنگه   

 

هادی آرمین

 

طریقه دریافت : کلیک راست+ Save target  

هادی آرمین  

  

دوستای خوبم چون خودم از شنیدن این آهنگ لذت بردم برای شما هم گذاشتم تا بشنوین 

 

********  

منبع : هرمزگانی دات نت   

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد ** 

 


دعا کنین ...

سلام...   

نمی دونم چی بنویسم ...   

فقط می تونم بگم برای مامانم دعا کنین لطفا ...  

 

ممنون ... 

 

 


 

با دعای شما خوبان مامان از بیمارستان مرخص شد ... 

 

از همه ی دوستانی که همراهم بودن و تنهام نذاشتن خیلی خیلی ممنونم  ...