هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

کتابم تموم شد ...

 

می خوام یه مژده بدم ... 

 

سلام

سلامی به همون گرمی و خلوص همیشگی به ناصریای عزیز ... 

تویی که با نگاهت حرف میزدی و با حرف هات سکوت می کردی ... 

این پست رو  به روح پاک و قلب مهربونتون هدیه می کنم ...  

یادتونه 29 آذر ماهی بود که اولین بار دیدمتون... ؟ 

29 آذر ماه هم اومدم  ببینمتون که ... 

اولین باری که دیدمتون بارون میومد ... 

وقتی از خونه تون اومدیم بیرون گفتین باز داره بارون میباره ... 

گفتم من زاده ی بارونم ... 

اولین کنسرتی که اومدم عید غدیر خم بود ... 

 

نمی دونم چه حکمتی داشت ،

4 سال پشت هم عید غدیر اومدم و اجرای غیر قابل توصیفتون رو دیدم ...    

نمی خوام سرتون رو درد بیارم ولی همون طوری که شاهد بودین و تنهام نزاشتین  

امسال 15 آذر 1388 مصادف با عید غدیر خم کتاب " هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ... " 

رو تموم کردم و امروز که چهارشنبه بود و بارون می بارید رفتم و از صحافی گرفتم ...  

در طول این 3 سالی که داشتم این کتاب رو آماده میکردم با موانع و احادیث زیادی روبرو شدم ،  

ولی کوتاه نیومدم و کارم رو ادامه دادم تا شاید بتونم روزی انتشارش بدم و اسم ناصر عبداللهی مثل همیشه زبانزد خاص و عام باشه ...   

راستی چند تا از اون طراحی ها که دوست داشتین هم توی کتابم گذاشتم ...

 

هر وقت بیام بندر عباس می یارم تا از نزدیک ببینین ... 

 

فقط امیدوارم که این هدیه ی ناقابل رو که با صداقت و خلوص تهیه شده مورد قبولتون واقع بشه .  

به امید روزی که دوباره همدیگه رو ببینیم ...   

 


 

یادمان سومین سالگرد فراق هنرمند مکتب عشق ، ناصر عبداللهی   

 

بغض ترانه  

 

25 آذر 1385 

تهران . مرکز همایشهای بین المللی برج میلاد

 

نظرات 22 + ارسال نظر
دنیا 19 آذر 1388 ساعت 11:04 http://www.world-of-mine.blogfa.com

چه خوب که ازنزدیک دیدیدایشون رو/سعی می کنم کتابتون روپیداکنم

سلام دنیا جان ...
عزیزم هنوز بیرون پخش نشده ...

نیلوفر 19 آذر 1388 ساعت 12:06 http://nasseria.blogfa.com

سلام لیدا جان
خیلی خوشحالم کردی احسنت به تو دوست خوب ناصریایی ما
امیدوارم با انتشار این کتاب به هدف مورد نظر رسیده باشی هم تو وهم ناصر عزیزمون
او که هر هدفی داشته از طریق افرادی که دعوتشون کرده داره به بهترین نحو ممکن همشونو به ثمر میرسونه البته با لطف الله
یاعلی

سلام نیلوفر گلم ...
ممنون عزیزم ...
توکل به حضرت حق ...

مهدی 19 آذر 1388 ساعت 20:57 http://man-o-kabotar.blogfa.com

ماهم تبریک می گوییم ایشالله به همه ارزوهات برسی

سلام...
ممنون ...

سلام.
تبریکات صمیمانه ی من رو بایت این تلاش خالصانه در زنده نگاه داری یاد ناصریای بزرگ پذیرا باش.
امید که مقبول درگاه ناصر عبدالهی قرار بگیره و یاد دایی همیشه زنده بماند

موفق.زیر سایه ی ایران

سلام علی جان ...
ممنون از لطفت ...
انشاالله ...

مبارکه...این قدمیه که برای خودت برداشتی...مثل نماز که اگه بخونیم و نخونیم برای خدا فرق نمیکنه...اما اگه بخونیم به خودمون لطف میکنیم...خوشحالم...
علیرغم درگیری هام حاضرم نمونه خوانی و ویرایشش رو بعهده بگیرم...

سلام آقای متولیان ...
واقعیتش همینه که گفتین ...
یه جورایی احساس دین می کردم ...
چشم ... اگه لطف خدا شامل حالم بشه واسه چاپ مزاحمتون میشم ...

فروزان 20 آذر 1388 ساعت 17:56

سلام
تبریک میگم عزیزم
عکس ازش بگیر تا ببینیم از نزدیک چه کردی
منتظرم
دلم برات تنگ شده موفق باشی

سلام فروزان جان ...
می خواستم عکس بزارم ولی لینک نمی شد ...
ممنون از لطفت ...

الهام 20 آذر 1388 ساعت 22:50 http://www.sofalin.blogsky.com

تبریک می گم
با امید موفقیت های بیشتر

سلام الهام جان ...
ممنون خانمی ...

سلام
بسیار مبارک باشه اتمام کتاب شما
و ممنون از اینکه من رو هم در شادی خودتون شریک کردین
فقط جایی نگفتین که این کتاب رو باید از کجا تهیه کرد...
تبریک و خسته نباشید من رو صمیمانه پذیرا باشید
سبز باشید و ماندنی

سلام...
ممنون از شما...
هنوز بیرون منتشر نشده ...

دنیا 21 آذر 1388 ساعت 20:25 http://www.world-of-mune.blogfa.com

سلام/ من به یکی ازافرادمعتبرزنگ زدم ،راجع به مراسم پرسیدم/گفتن این مراسم برای عموم نیست!/برای افرادخاص هست که براشون کارت دعوت میفرستن/درسته وافعا؟/حالاماکه خاص نیستیم چی کاربایدکنیم؟

سلام...
من اطلاع کاملی ندارم ...
ولی مهم خودشون بودن حالا که نیستن این مراسما فقط دل خوشیه ماست ...
هر چند که زحمت خیلی خیلی زیادی کشیده شده ...
اگه مطلع شم حتما خبر میدم ...

سلام لیدا جان .تبریک عرض میکنم خدمتتون از بابت کتاب .خوشحالم که خوشحال میبینمت .هر وقت کتابت اومد بازر حتما خبرم کن خوب می خوام نوشته های لیدای عزیز رو بخونم .مطمئنم که زیبا نوشتی آخه اینجا که خیلی زیبا می نویسی . راستی دیدی توی آلبوم ماندگار ناصر صدای ناصر یه حس خاصی داره .توی این آلبوم صداش با آلبومای دیگه یه جورایی فرق داره نکه صداش با هم فرق میکنه ها بلکه یه حسی توی صداش احساس میکنی . یه حس غریبیه . روحش شاد و یادش هم گرامی .خدانگهدار خواهر گلم .

سلام...
ممنون از لطفتون ...
چشم حتما خبر میدم بهتون ...
منم یه حس خاصی روی این آلبوم دارم ...
روحش شاد و یادش گرامی ...

سلام دوست من

گزارشی همراه با عکسهایی از آخرین کنسرت زنده یاد ناصر عبدالهی تقدیم میدارد

سلام...
ممنون

سلام لیدا خانم
تبریک می گم به خاطر تموم شدن کتابت و در مورد اینکه شما آقا عبداللهی رو از نزدیک دیدید ما که آرزو به دلمون موند.
و دیگه اینکه منو فراموش کرده بودی ولی چون من به دوستاران ناصریا هم ارادت خاصی دارم بدون دعوت اومدم.
زنده و جاوید یاد و نام ناصریای عزیز

سلام دوست خوبم ...
ممنون از محبتت ...
من شما رو فراموش نکردم خانمی ...

سلام آپم .خوشحال میشم تشریف بیارید .

سلام.بعد از حدود یک سال باز برگشتم.حتی نمی تونستم تو این مدت بیام و اینجا نظری بنویسم.به شما تبریک میگم بابت تموم شدن کتابتون.از مراسم تهران فعلا متاسفانه خبری نیست مثل همیشه نمیذارند یاد و صدای ناصر عزیز جادوانه باقی بمونه.یاد ناصر عزیز گرامی باد

سلام...
ممنون

مریم جعفرنژاد 24 آذر 1388 ساعت 20:49

سلام لیدا جان خوبی عزیز بهت تبریک میگم به خاطر موفقیتت تو نوشتن این کتاب عزیز و گرانبها میشه شماره موبایلتو به ایمیلم بفرستی من دوست گل مینا هستم یا شماره منو به گل مینا بده تا ازش بگیرم کارت دارم عزیز.

سلام ...
مرسی گلم ...

علیرضا 26 آذر 1388 ساعت 22:08 http://faslebaroooni.blogfa.com/

گزارش اختصاصی از مراسم سالروز درگذشت ناصریا
در وبلاگ فصل بارونی

معراج 27 آذر 1388 ساعت 01:02 http://meraaaaaj.blogfa.com

سلام لیدا جان...
ناصر بهت افتخار میکنه.........
من خوشحال شدم ببین دیگه اون چقدر خوشحاله عزیز!
راستی پیشم نیومدیا..آپم میخوام حتما نطرتو بدونم
یا علی......

سلام...
ممنون ...
ناصریا باعث افتخاره ایرانه ...

ویدا 29 آذر 1388 ساعت 11:31 http://baro0n.blogsky.com

سلام
تبریک میگم لیدا جان...

سلام...
مرسی

سلام خانم . من هم به شما به خاطر انتشار کتاب تبریک میگم . گر چه نمیدونو موضوع کتاب شما چی هست ؟

در سومین سالگرد مرحوم ناصر عبدالهی که در تهران برگزار شده بود در شرکت کردم . عکسهایی از این مراسم تقدیم به دوستداران

سلام...
ممنون...

اکبر 4 دی 1388 ساعت 18:06

با عرض سلام :

افتخار میکنیم به این همه ارادت نسبت به ناصر عزیز

دوست محترم:

لطفاءاسم کتابی که زحمتشو کشیدی و اینکه از کجا باید تهیه کرد.

سلام...
ممنون...
هنوز چاپ نشده ...
با دعای شما خوبان انشاالله مجوز بگیرم ...

نیلوفر 6 دی 1388 ساعت 12:17 http://nasseria.blogfa.com

با سلام
شهادت مظلومانه امام حسین (ع) به تمام شیعیان جهان بخصوص رهروان راه نور تسلیت باد
با عاشورای حسین بروزیم
منتطر قدوم سبزتان هستیم

MOSTAFA 9 دی 1388 ساعت 11:05 http://bo2bnd.blogfa.com

جدیدترین آهنگها و نوحه های بندرعباسی را از اینجا دانلود کنید...
Www.Bo2Bnd.Blogfa.Com

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد