هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

ناصریا تولدت مبارک ...

  

 دریا که نماد پاکی و زلالی ست تو را با تمام عظمتش به زمین هدیه داد ،  

 

زمین 36 سال با تمام وسعتش از مهمانش پذیرایی کرد ولی فهمید توانایی نگهداری حضور تو را ندارد  ،

 

پس تو را به آسمان سپرد تا همیشگی شوی و سالیان سال ماندگار برای عزیزانت بمانی ... 

 

 

ناصریا تولدت مبارک

 

 

در نهایت سادگی و صداقت  

 

 تولد 39 سالگی ات مبارک ...   

 


 

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   **    


نظرات 6 + ارسال نظر

تولدت مبارک ناصریا
وهنوز قلبم به خاطر تو وبه عشق تو می تپد

چشماتو بستی و رفتی
دلمو شکستی و رفتی
اشکامو دیدی افسوس
عهدو گسستی رفتی
نیستی وچله نشینم
بعد تو تنها ترینم
تو ی بیداری و خوابم
تو رو هر لحظه می بینم

سلام ناصر عزیز تولدت مبارک اگر یه روز دلت به دریا زد و طرف ما اومدی کادوت برات کنار گذاشتیم کادوت اشکایی که هیچ وقت خشک نمیشه

علی 10 دی 1388 ساعت 07:52 http://pianocafe.wordpress.com

هنوز باور نمی کنم که به همین سادگی ۳۹ سالگی ات یعنی سومین سال فراق اتُ‌یعنی اوج ژختگی هنوری ات را باید زیر خروار ها خاک اما در قلب های ما جشن بگیری...
ناصر عزیز تا همیشه به یادت شمع های تولدت را یک به یک فوت می کنیم تا کور شود چشم خانواده ی نداشته ات!

مرگ بر دیکتاتور.
موفق.علی

فروزان 10 دی 1388 ساعت 19:59

تولد ناصریا گرامی باد
دلم برات تنگ شده
دوستتدارم

سمیرا 14 دی 1388 ساعت 13:34

تو یه شب زمستونی،
با یه هوای بارونی،
به آسمونا پر کشیدی . . .
دیدی همیشه هستی و
دیگه چشات و بستی و
به اوج آرزوت رسیدی . . .

تولدت مبارک مسافر دریایی جنوب

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد