هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

محسن یگانه و گروه ناصریا در بندر عباس

 

حضور محسن یگانه به همراه گروه ناصریا در بهشت زهرای بندر عباس  قبل از  

سومین سالگرد ناصر عبداللهی  

 

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...1

 

 

علی ثابت و محسن یگانه  

 

 

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...2

 

 

از راست :   

حسن فراهانی . مرتضی کریمی . سینا . علی شهبازی . سعید برادران . مهران سراجیان . علی ثابت . مجتبی شکاری   

 

 

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ... 3

 

از راست ...  

ردیف بالا : مجتبی شکاری . علی شهبازی . محسن یگانه . سعید برادران . پیمان لطیفی . نامی عبداللهی ( پسر کوچک ناصر عبداللهی ) 

 

ردیف پایین : مرتضی کریمی . حسن فراهانی . مهران سراجیان . علی ثابت . سینا   

 

 


 

 

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   **    

 

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام خیلی قشنگ
خوشحال میشم به من هم سری بزنی
مرسی از اینکه شما ها هستین و نمیزارین ناصر از یاد بره
خدا به شما توفیق بده

سلام

با گزارشی از آلبوم در حال انتشار زنده یاد ناصر عبدالهی و مهدی عندلیبی به روزم.

منتظر حضور سبزتان هستیم...

man kheli az shoma tashakor mikonam naser hamishe zendast va daram ye kare jadid baraye khoda mikhonam tanzim va ahang sazi dostam parsa ke hesesho bad az sal vareyeh naser gireftam omidvaram bedasteton berese mamnoon ke havayeh bachehayeh bandaro darin

سلام
لینکشو بفرستین خوشحال میشم بشنوم

معصومه 10 بهمن 1388 ساعت 20:00 http://moshavereyveblagi

سلام لیدا جان

خیلی خوبه که شما ها نمیذارین یاد او از ذهن ها فراموش بشه

خیلی وب خوبی داری

سلام لیدا جان من آپم خوشحال میشم بهم سر بزنی .منتظرتون هستم

سلام داداش
میشه این عکس ها رو واسمایمیل کنید ممنون
وب باحالی داری
عکس های محسن یگانه رو میگم ....
واسه سایتمون می خواهیم
قربان شما
امین جدیدی

سلام
لطفا از همین جا ذخیره کنین

Hassan 22 تیر 1389 ساعت 00:39

اقا لینکا خرابه.
دوباره بگذار اگه میشه.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد