هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

عکاس کوچولو (2)

سلام   

 

سال نو رو مجددا به همه ی دوستای خوبم تبریک می گم  

امسال هم مثل سال های گذشته تعطیلات نوروز سفر رفتم و براتون عکس گرفتم  

منتظر نظراتتون هستم

 

 

 

  همدان - ابو علی سینا

 

 

 

 بدون شرح

 

 

 دانیال شوش

 

 

 اهواز - پل کارون

 

 

 

 کویر - سایه ی من

 

 

  

 نخل و نزدیک شدن به جنوب   

 

  

 بهشت

 

 

 

 غروب همیشه واسه من نشونی از تو بوده ...

 

 

 خسته نباشی پدر جان

 

 

کالنگ دیریا 

 

 

بدون شرح    

 

 

 

بلوار بوشهر  

 

  

بوشهر - پشت دریا شهریست ... 

 

 

 

دوستان زحمت کش  

 

شقایق همیشه عاشق

 

 

 

شیراز - حافظیه  

  

 

 

بدون شرح  

 

 

 

فقط تابلوشو دیدم   

 

 

شیراز - سعدیه  

 

 

 

شیراز - سعدیه   

  امسال 9 تا استان با خانواده رفتم که جای همه خالی بود

(بقیه ی عکس ها توی یه پست دیگه انشالله ) 


 

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   **     

نظرات 13 + ارسال نظر
مهدی 17 فروردین 1389 ساعت 01:07


سلام
عکس های قشنگی بود
ان شاالله همیشه در سلامت و سیاحت باشی

علی 17 فروردین 1389 ساعت 10:18 http://pianocafe.wordpress.com

همیشه به سفر؟ :دی
معلوم بنزین زیاد داشتیدا :دی
امید که همیشه شاد و مارکوپولو باشی.
عکس های زیبایی بود. دست شما درد نکنه.
سبز زی. علی

حسین 17 فروردین 1389 ساعت 12:04 http://downloadfilms.mihanblog.com

سلام عزیز.ارزو میکنم خوش و سر حال باشی.[گل]
وبت رو دیدم خیلی خوب بود.[دست][دست][دست][دست]

برات ارزوی سر افرازی میکنم.[بوسه][بوسه][بوسه][بوسه]

اسم من حسین هستش.خدمت گذار شما.[نیشخند][نیشخند]

دعوتت کنم که بیای و به وب من هم یه سری بزنی.[نیشخند][نیشخند][نیشخند]

وب من کاربردیه.این ادرسشه:http://downloadfilms.mihanblog.com

بیا تبادل لینک کنیم.[تفکر][تفکر][تفکر] اره خیلی کار قشنگیه.

با اسم( بزرگترین مرجع دانلود فیلم و...) لینکم کن.[قلب][قلب][قلب]

حالا که داریم رابطه ی خوبی رو شروع میکنیم اجازه بده

ادرس گروه یاهو ی خودم رو بهت بدم.توش عضو شو.

برای انجام کارامون خیلی جلو می افتیم.با هم دیگه بیشتر اشنا میشیم

میتونیم تبادل اطلاعات کنیمو...

http://downloadfilms.mihanblog.com/extrapage/fg

زود بیا گلم.منتظرم ها.[لبخند][لبخند][لبخند][گل][گل][گل]



………..|”"”"”"”"”"”"”"” ” “”"”"”"”|\|_
………..|……*اینم وسیله * بیا ….|||”|”"\___
………..|________________ _ |||_|___|)
………..!(@)’(@)”"”"**!(@ )(@)***!(@)

hani 17 فروردین 1389 ساعت 17:54

salam azizam .in vagean shahkar bood .delam lak zade vase hame jaye irannnnnnnnnn.

فروزان 17 فروردین 1389 ساعت 20:07

سلام
خوشبگذره باز میری
جای مارا خالی کن

بهروز 18 فروردین 1389 ساعت 15:31

سلام
این عکسا چقدر آشناست انگار اینارو یه جایی دیدم!!!!!

وبلاگ بسیار زیبا و مفیدی داری به ما هم سری بزن

سهیل 19 فروردین 1389 ساعت 00:49 http://marmar707045@yahoo.com

سلام لیدای عزیز
از شما تقاضا داشتم کار جدید کمال کمالی بانام هنوزم رو برام بزارید که توسط عمران طاهری تنظیم شده .

ممنون میشم.

سلام
من ندارم . برای دانلود می تونید از وبلاگ های ( مثل روزای بارونی ) و ( دلتنگ ناصریا ) بخواهید

همزاد 19 فروردین 1389 ساعت 22:40

سلام
سال نو مبارک
لیدا؟؟! این که گفتی یعنی چه؟!
منظورم جواب کامنت بالاست!
مگه من دارم؟!
بای

سلام همزاد
منظورم اینه که از طرفداراش راحت تر می تونن آهنگ ها رو بگیرن

zahra 20 فروردین 1389 ساعت 14:33

salam lidaye gol
aksat foghaladan azizam
harkodum az un yeki khoshgeltar
akse ghorubet hese ajibo zibayi behem mide
sayatam ke mese khodet khoshgeleo tamashayi
tabloye bandar abasam ke adamo ba khodesh mibare taaaaa....
shaghayeghetam malum bud asheghe

dar kol hameye aksat yek donya harf daran
ba koli zogh montazre baghie aksat ham hastam

ghorbunet aziiiiizam

ya ali

سلام
ممنون از احساس قشنگت

zahra 22 فروردین 1389 ساعت 20:02

mamnoon az negaaahe ghanget :-)

montazre akshaye baadit ham hastim

سپهر 23 فروردین 1389 ساعت 18:11

سلام لیدا خانم. خیلی لذت بردم از عکسهات. قشنگ بود. مثل هوای ناصرناب و جذاب بود.
میشناسی منو. غریبه نیستم.
(بازم همون کودکیمون رو عشقه)

مرجان 25 فروردین 1389 ساعت 02:47

سلام لیدا جان. سال نو مبارک. امسال لحظه تحویل سال من و همسر و بچه هام کنار ناصر بودیم. شروع سال جدید در کنار ناصر عالمی داره که نگو... و خدا این سعادت نصیبم کرد. ولی جالبه بدونی که به جز ما توی تاریکی بهشت زهرا و کنار مزار ناصریای عزیز یک نفر دیگه هم بود ، و اون کسی نبود به جز همون اقایی که روز مراسم سومین سالگرد ناصریا با عینک دودی و کت و شلوار طوسی اومده بود . اون شبم یه تی شرت سفید تنش بود که عکس ناصریا روش نقش بسته بود. اره عزیزم، اون واقعا عاشقه، وگرنه اون وقت شب، تو تاریکی تنها وبی ریا کنار مزار ناصر نبود.... سال خوبی داشته باشی عزیزم. می بوسمت.. به امید دیدار.

سلام
واقعا!!!!
چقدر خوب ...
سال خوبی داشته باشین انشاالله

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد