هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

حضور خداوند ...

  

انسان زمزمه می کند ، پروردگارا با من سخن بگو  و ... 

چلچله ای آواز می خواند . اما انسان صدای چلچله را نمی شنود .  

انسان فریاد می زند پروردگارا با من سخن بگو  و آسمان صاعقه ای می زند ، اما انسان صدای صاعقه را نمی شنود .  

انسان اطرافش را نگاه می کند  پروردگارا خود را به من نشان بده و ستاره ها می درخشند ،  اما انسان درخشش ستاره ها را نمی بیند .  

انسان فریاد می زند پروردگارا معجزه ای بر من بیاور و کودکی متولد می شود ، اما انسان کودک را نمی پندارد که معجزه ای باشد .  

انسان نومیدانه گریه سر می دهد پروردگارا مرا لمس کن ، اجازه بده حضورت را احساس کنم و پروانه ای فرود می آید و انسان را لمس می کند ، انسان پروانه را از خود دور می کند و می رود .  

 

 

 

 

 

از امروز با خود عهد کن هیچ کدام از موهبت های پیرامونت را خار نپنداری .  

 

مواهب به صورتی که تو انتظار داری آشکار نخواهند شد .  

 

 

هوشیار باش تا با کوچکترین حضور خداوند را احساس کنی ...  

 

با تشکر از خانم گوینده برای انتخاب متن زیبا  

 


 

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   **     

نظرات 4 + ارسال نظر
VpnServ 2 خرداد 1389 ساعت 15:16 http://www.1.vpnserv.biz

آیا از وضعیت بد اینترنت کشور خسته شده اید ؟ آیا از فیلترینگ گسترده داخلی جانتان به لبتان رسیده است ؟ پس بد نیست چیزهایی در مورد "وی پی ان" بدانید . درواقع همان فیلترشکن خودمان که محدودیتی در استفاده نداشته و به هیچ وجه در کاهش سرعت اینترنت شما تاثیر گذار نیست . برای کسب اطلاعات بیشتر از سایت ما دیدن کنید

سمیرا 3 خرداد 1389 ساعت 13:34

سلام دوستم
خیلی زیبا بود
خسته نباشی

به هوش باش!

۱. خواهرم! بر حذر باش که گرگ هایی در لباس انسان در کنار تلفن ها کمین کرده اند!


یلدا 18 خرداد 1389 ساعت 00:30

استاد بابا کارت درسته دیگه . . . .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد