هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

یادم باشد ...

 یادم باشد ...

 

یادم باشد   حرفی نزنم که دلی بلرزد ، خطی ننویسم که آزار دهد کسی را . 

 

یادم باشد   که روز و روزگار خوش است و تنها دل ما دل نیست  

 

یادم باشد   جواب کینه را با کمتر از مهر و جواب دو رنگی را با کمتر از صداقت ندهم .  

 

یادم باشد   باید در برابر فریاد ها سکوت کنم و برای سیاهی ها نور بپاشم .  

 

 یادم باشد  سنگ خیلی تنهاست ...  

 

یادم باشد   باید با سنگ هم لطیف رفتار کنم مبادا دل تنگش بشکند .  

 

یادم باشد   برای درس گرفتن و درس دادن به دنیا آمده ام ... نه برای تکرار اشتباهات گذشتگان . 

 

یادم باشد   زندگی را دوست دارم  

 

یادم باشد   هرگاه ارزش زندگی یادم رفت در چشمان حیوان بی زبانی که به سوی قربانگاه  

می رود زل بزنم تا به مفهوم بودن پی ببرم . 

 

یادم باشد   می توان با گوش سپردن به آواز شبانه ی دوره گردی که از سازش عشق می بارد به اسرار عشق پی برد و زنده شد .  

 

یادم باشد   معجزه ی قاصدک ها را باور داشته باشم  

 

یادم باشد   گره تنهایی و دلتنگی هر کس فقط به دست خودش باز می شود .   

 

یادم باشد   لرزیدن دلم را پنهان نکنم تا تنها نمانم .  

 

یادم باشد   هیچگاه از راستی نترسم و نترسانم .  

 

یادم باشد    زنده ام ... 

 

یادم باشد    خواهم مُرد روزی ... 

 

 


 

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   ** 

نظرات 5 + ارسال نظر
بهروز-کاشان 28 شهریور 1389 ساعت 11:36 http://behroozsem@gmail.com

یادم باشد که هرگز خود را از دریچه نگاه دیگران ننگرم که من اگر خود با خویشتن آشتی نکنم هیچ شخصی نمی تواند مرا با خود آشتی دهد...مرسی

مسعود 29 شهریور 1389 ساعت 22:48 http://www.mohsenyeganeh.ir

سلام من مسعود مدیر سایت هواداران محسن یگانه هستم عکسهایی که در دی 88 از رفتن محسن یگانه و گروهش گذاشتید لینک هاش خرابه اگه امکانش هست دوباره بزارید یا واسم ایمیل کنید .
yeganeh_98@yahoo.com

یلدا 11 مهر 1389 ساعت 11:34


خیلی زیبا یود و لذت بردم ممنون عزیز مهربونم ..

همیشه یادم هست که چقدر بهم محبت داری .. شاد باشی و موفق در پناه حق ..

یا علی

sepideh 26 مهر 1389 ساعت 11:27 http://deltange-naseria.blogsky.com/


سلام،

دلتنگ ناصریا آپدیت شد با:

ویژه ولادت امام رضا (ع)

همراه با لینک دانلود آهنگ امام رضا (ع) از شهرام امیری

بسیار زیباست، پیشنهاد میکنم دانلود کنید ...

nazliy 11 آبان 1389 ساعت 01:09

salam lida jon
kheili khobe ke ba eshghe naser ma kenare hamdige jameim
mersi ke kalame naser va yadesh ro zendeh mikoni

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد