هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

راه ناصر

به نام خدای ناصر  ... 

 

سفر 4 ساله ی ناصر را پشت سر می گذاریم در حالیکه خیلی ها به جای اینکه به راه ناصر ، هدف ناصر ، کلام ناصر و خدای ناصر توجه داشته باشند در عکس و نام ناصر مانده اند و متاسفانه گویا از آن به نحوی به عنوان سنگر استفاده می کنند و در نظر دارند خود را مطرح نمایند و از اصل به دور و به عکس چسبیده اند . 

 

غافل از اینکه آنچه که ناصر را تا به امروز ماندگار کرده است نیت قلبی اوست که بسیار کوشید تا غبار را از روی آینه ای قلب آدم ها پاک نموده و آنان را زلال نماید و عشق و ایمان را در آنان هویدا سازد .  

 

مرگ او مانند بهانه ی مرگانه هر کسی بصورتی مهیا گشت و اتفاق افتاد . باید قبول کرد و پذیرفت و  اهداف ناصر را  دنبال کرد و ادامه داد  .  

 

دوستداران او باید آگاه باشند که اگر نیت قلبی آنان جهت ارضای شخصی خودشان باشد رسوا خواهند شد . پس خدای ناصر را همیشه ناظر بر احوال خود دانسته و همواره تلاش نمایند برای خشنودی خدای ناصر ...  

 

خدا نگهدار ...

  

توجه :  نظرات این پست بدون تایید دیده می شوند


 

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **  

نظرات 19 + ارسال نظر
ابی 20 دی 1389 ساعت 21:42

از خواندن متن زیبای شما لذت بردم واقعا باید بدور از احساسات و کینه ورزی با خلوص نیت باید به هواری چون شما تبریک گفت.به امید اینکه ناصر به ناصریایی تبدیل بشود که دوست داشت .

سلام خسته نباشی

با اهنگ مرتضی علی دخیله اجرا با گیتار از رضا صادقی بروزم.

نیلوفر 22 دی 1389 ساعت 07:54 http://nasseria.blogfa.com

سلام عزیز دلم
چند تا شماره ازت دارم یا خاموشه یا جواب نمیدی
گل من ممنون که حسابی سورپرایزم کردی شوکه شدم وقتی بسته پستی برام رسید وقتی هم که بازش کردم یک حس قشنگی بهم دست داد که با تمام وجود خدارو شکر کردم که دوستان خوبی مثل تو دارم که منو فراموش نکرد و اینم لطف ناصر بود که خواست بهم بگه که اگه خودت نبودی دوستات بودن و جات و پر کردن بهرحال ازت بابت بسته پستی بی نهایت ممنونم امیدوارم بتونم جبران کنم
دوستت دارم با تمام وجود

مهدی ف 27 دی 1389 ساعت 14:31 http://pegahemehr.blogfa.com/

درود
یاد ناصر عبداللهی زنده باد!

زهرا 27 دی 1389 ساعت 17:39

لیدا همه ی بچه ها چرا سکوت کردن؟؟؟؟

چرا نمیخوای بنویسی؟؟؟

چرا خداحافظ؟؟؟؟


لیدا خیلی بیخود کرده که خداحافظ!!!

دیوونه بازی در نیارررر ...
بهونه دست من نده ...
وگرنه به خدا قسم، دیگه نه تو دیگه نه من!!!
اگه لج و لجبازیه بهت بگم بازنده‌ای ...

این همه مردیم واسه تو یه بار نشد که تب کنی!!!
فقط میخواستی کاسه صبرم و لب به لب کنی!!!

دونه به دونه، مو به مو حساب کار تو دستمه!!!

میکشمت لیداااا ...

این همه خودتو توی زحمت انداختی و این روزنامه به این قشنگی رو برامون فرستادی و یه احساس زیبا توی روح و روانمون ایجاد کردی، حالا خداحافظ؟!!!

داره حس قشنگه میپره‌ها ....

یعنی من میترکونمت لیدا اگه تا چهارشنبه دیگه یه پست باحال و با انرژی برامون نزدی!!!!

حالا ببیننن ...

ویدا 1 بهمن 1389 ساعت 16:35

چرا خداحافظ؟!

sepideh 6 بهمن 1389 ساعت 00:28 http://deltange-naseria.blogsky.com


فردا آپ میکنی یا بترکونمت؟!!

به خدا لیدا میکشمتااااااا ...

دیوونه ...

سیمین 10 بهمن 1389 ساعت 17:30 http://www.eparsian.com

مرسی از مطالب پر محتوا و تاثیرگذارتون

ابی 10 بهمن 1389 ساعت 20:34

لیدای عزیز چقدر خوب واقعیت را با احساسات و قلمت بیان می کنی . خیلی ها هم اکنوا ن دارند با اسم ناصر خود را مطرح می نمایند . در حالیکه نه ناصر را می شناسند و نه بر اعتقادات مذهبی و انسانی او واقفند . همیشه موفق باشی .

بهروز 11 بهمن 1389 ساعت 12:16

سلام
واقعا مرسی از اون بسته جالبت.مطالبش خیلی برام جالب بود.سورپرایزم کردی .تازه امروز تمومش کردم.شرمنده که بعد از این همه وقت تازه الان دارم ازت تشکر میکنم.
خداحافظی چیه؟!

سلام ...

با خبر و تصاویر قهرمانی بانوان کاراته کا البدر بندرکنگ در مسابقات کاراته چندجانبه شوتوکاپ خلیج فارس به روزم...

منتظر حضور سبزتان هستم...

موفق باشید و پایدار

زهرا 13 بهمن 1389 ساعت 00:42

تولدت مبارک عزیز دوست داشتنی ...

علی 15 بهمن 1389 ساعت 22:12 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام خدمت شما دوست عزیز


" اسحق احمدی و رقیه دختر خالو صفر ... "


با این پست جنجالی به روزم و منتظر حضور گرم شما ...

شاد باشید ...

گر چـــه رامت شـــــد دلم ماننـــد میش از پیش ازین

همچنـــان می باشد این دل ریش ریش از پیش ازین

هرگــــز آیا در حقـــــت از من گناهی سر زده است ؟

پس چـرا خواهی مرا خاطـــر پریش از پیش ازین ؟

تا بکی نوشـــــانی ام هر لحظه نیشــــی تازه تر!!!

خــــورده کـــم آیا دل من از تو نیش از پیش ازین ؟

از چه رو دلواپسی ، دیگر چــــه می خواهی بگو

هــســــت از ما گر گرو پیش تو ریش از پیش ازین ؟

نیسـت شـــــأن تـــــو مگـــــر از بی وفائی ها أجل ؟

پس چرا هستـــــت جفا آیین و کیـش از پیش ازین ؟

هـــــر دو دستـــــم از ســـــر تسلیــم بالا شد که کرد

مهـره چینی های چشمت مات و کیش از پیش ازین

هر چه ســــر زد از من ، از تو ذرّه ای پنهان نماند

علـــــم غیبت هست یا داری تو دیش از پیش ازین؟

دل سپردم من به دستــت جورت افزون شـد ، چرا ؟

سرزنش هـــا دیده ام از قوم و خویش از پیش ازین

گر چـــــه پی در پی دلــم را کرده ای خون خوب من

دوستـــــت دارم من امّــــا بیش ، بیش از پیش ازین

ناصر عبداللهی با ترانه ها و تفکرش در یاد همه ی ما خواهد ماند
خدایش بیامرزد

علی 27 بهمن 1389 ساعت 04:26 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام

" آلبوم رُکیَه صَفَر با صدای اسحق احمدی "

به روزم با آلبومی کاملا بندر عباسی و بسیار متفاوت ...

منتظر حضور صمیمانه ی شما دوست عزیزم هستم ...

عمران 1 فروردین 1390 ساعت 00:51 http://emranhaji.blogfa.com

سلام لیدا خانم، مرسی از معرفی البوم،وب خیلی جالبی داری امیدوارم همیشه بروز باشی،تا دیدار بعد

علی 4 فروردین 1390 ساعت 16:07 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام
سال نو مبارک
امیدوارم سال خوب و خوشی داشته باشین ...
با هدیه ی نوروزی به روزم و منتظر حضور شما ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد