هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

بر نمی گردی!/ اثری دیگر از اسحق احمدی

آلبوم بر نمی گردی !


   اثری دیگر از اسحق احمدی


 شامل 5 قطعه فارسی و  3 قطعه بندر عباسی زیبا و  بسیار متفاوت ... 




          دانلود آلبوم " بر نمی گردی !"

   وبلاگ رسمی اسحق احمدی



** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **

نظرات 3 + ارسال نظر
فروزان 19 اردیبهشت 1390 ساعت 13:54

با سلام
خوشحال شدم
افرین ای کاش ادامه راه ناصریا باشه
جاوید ناصریا
منتظرم
خیلی باحالی لیدابدان

منصور 23 اردیبهشت 1390 ساعت 19:05 http://mansoursh.blogsky.com

سلام وب قشنگی داری به من هم سر بزن خوشحال میشم

ایلیا 24 اردیبهشت 1390 ساعت 23:04

سلام لیدا جون
آلبوم خیلی قشنگی بود و واقعا لذت بردم
به نظر من این آلبوم خیلی بهتر از آلبوم قبلی بود و چون فارسی خوند و آهنگاش به روز تر بودن بیشتر خوشم اومد .
البته آهنگای بندری خوبی هم داشت ولی من فارسی ها رو بیشتر دوس داشتم آخه اونا رو کمتر می فهمم .
خیلی خوب شد که زود به زود آپ می کنی . دلم تنگ شده بود برات
از ناصر بیشتر بنویس برامون لطفا
مررررررررسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد