هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

بابام میگه : آقای هاشمی شما هم آره ؟!!!

بابام میگه ...


باسمه تعالی


آهوی پیشونی سفید 



برحسب تصادف در روز جمعه مورخه 1390/5/7 به طرف قلعه رودخان که در 12 کیلو متری شهرستان فومن در استان گیلان قرار دارد ، می رفتیم .خبری را از آنهایی که از قلعه بر می گشتند شنیدیم که عده ای از ستاره های محبوب سینما در بالای قلعه در حال فیلم برداری هستند .

این موضوع به من و دیگران نیرویی مضاعف می داد تا سریع تر به بالای قلعه برسیم ، زیرا از یک طرف زودتر آنها را می دیدیم و از طرف دیگر شاهد پشت صحنه ی فیلم برداری نیز می شدیم .

وقتی به بالای قلعه رسیدیم خیلی خوشحال شدیم . ستاره های محبوب و دوست داشتنی در حال ایفای نقش و کارگردانی بودند . مردم نیز عاشقانه شاهد برداشت این صحنه بودند ، زیرا از یک طرف یک ستاره ی محبوب در حال ایفای نقش و از طرف دیگر ، ستاره ای دیگر در حال کارگردانی پشت مانیتور دوربین فیلم برداری نشسته بود .

تا اینجا ،خیلی برایم زیبا ، دلنشین و قشنگ بود ، یک مرتبه با صحنه ای روبرو شدم که آرزو می کردم هرگز آنجا نبودم و آن کلمات را نمی شنیدم ، چون اصلا برایم باور کردنی نبود ، زیرا او حتی در فیلم هایش نیز از چنین کلماتی استفاده نمی کرد . مات مبهوت مانده بودم و اصلا بیان چنین حرکات و الفاظی را از ایشان انتظار نداشتم و مطمن هستم که برای شما نیز با ورکردنی نخواهد بود .

 چگونه باور کنم که این جملات از ایشان است ؟ !!

هر طور شده خودم را به ایشان رساندم . او در حالیکه پشت منیتور نشسته بود صدایش کردم :

سید ...!

سید ... !

 واکنش او به صورتی بود که صدایم را می شنود . فقط توانستم به ایشان با صدای بلند بگویم

ما از دوستان بیش از این انتظار داشتیم !

آخ ببخشید ، هنوز هم که به آن صحنه می اندیشم ، شرمم می آید از بیان آن جملات !

این هنرمند محبوب سینمای ایران بعد از برداشت، از پلان مورد نظر ، ایشان همچنان که پشت مانیتور نشسته بودند بعد از کات دادن، یک مرتبه بلند شدند و رو به مردم با صدای بلند گفتند :

 کدام احمقی بود که فلاش زد ؟!

و حتی چند بار نیز تکرار نمود .

ایشان با کمال شرمندگی آقای سید جواد هاشمی هنر مند محبوب و متعهد و مومن سینمای ایران هستند که با بیان چنین حرکات و کلماتی آن روی سکه ی خودشان را  به مردمی که نظاره گر اعمال و رفتارشان بودند ، نشان دادند . آن هم به  عنوان گارگردان به مردم خیلی راحت و خودمانی توهین نمودند که هیچ دلیلی قابل توجیح و توضیح نیست !

این جملات آقای هاشمی سبب گشت تا آقای امین حیایی که بازیگر نقش اول این فیلم بودند جملاتی را بیان نمایند که قابل نوشتن نیست!

متاسف و متحیرم که اینان فقط در جلو دوربین و هنگام مصاحبه حضور مردم را به ظاهر درک می کنند و جانماز آب می کشند اما غافل از حضور مردم با آن همه دوربین های خدادادی هستند .

 آقای هاشمی چگونه به خودشان اجازه می دهند که به این راحتی به مردم به همین سادگی توهین نمایند و غافل از اینکه تشویق های همین مردم باعث محبوبیت ایشان گشته و ایشان برای همین مردم فیلم می سازند .

عجب ستاره هایی داریم ؟؟!!

 که خودمان هم خبر نداریم و بعد هم این همه گله داریم !؟!


در آخر  فقط و فقط می توانم بگویم : آقای هاشمی شما هم آره ... !!!!!!!!!   

1390/5/7 جمعه
معلم نمونه کشوری . باز نشسته ...



** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **

نظرات 5 + ارسال نظر
حسین رحمانی 12 مرداد 1390 ساعت 16:26

سلام
من از شما خواهر گرامی خواهشمندم که این مطلب را از وبلاگتان حذف بفرمایید. این کار فقط یک معنی دارد و آن هم بردن آبروی یک فردی که حداقل در ظاهر صورت مذهبی دارد. اگر صورت مذهبی هم نداشت باز پخش کردن ایراد و اشتباهات یک فرد خلاف انصاف است. بنده هیچ تعصبی روی ایشان ندارم. اگر این نطلب در مورد هر بازیگر دیگری بود این جملات را می نوشتم. ما موظف به حفظ آبروی برادران و خواهران خود هستیم. حالا ایشان یک عمل خلافی کرده اند دلیلی ندارد که در بوق و کرنا کنیم و همه را نسبت به ایشان بد بین کنیم. فرقی ندارد نسبت به هیچ فردی نباید این طور عمل کنیم. باید خوش بینی را در جامعه ترویج دهیم. پخش اینجور خبرها فقط موجب بدبینی می شود. دقیقا همین روند در مورد جامعه ی روحانیت انجام شد و اکنون در دهان همه افتاده که آخوند ها همه دزدن و اینها. اگر از ابتدا ایراداتشان رسانه ای نمی شد و به خودشان تذکر داده می شد این طور نمی شد. لذا از حضرت عالی خواستارم نسبت به ترویج این گونه مطالب احتیاط بیشتری به خرج دهید.

علی 12 مرداد 1390 ساعت 20:01 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام

" سلیمَه توی ِ گوشُم بَـــَـــَــ ، لَِه ایگفت "

به روزم با آهنگ بسیار بسیار متفاوت از اسحق احمدی

شما رو به شنیدن این آهنگ دعوت می کنم

* توصیه می کنم با صدای بلند و با دقت فراوان گوش بدین ...

منتظر حضور گرمتون هستم ...

صدیق 13 مرداد 1390 ساعت 05:42

سلام
من هم با دوستمون موافقم بردن آبروی آدما کار درستی نیست
تو آیین مون خیلی سفارش شده از این کارا دوری کنیم

فاطیما 18 مرداد 1390 ساعت 17:50 http://WWW.MOHEMMM.BLOGFA.COM

سلااااااااااااااااااااااااااام عزیزم وب باحالی داری
اگه دوس داری ب وب بمنم سربزن خوشحال میشم

بهروز-کاشان 19 مرداد 1390 ساعت 10:54

سلام
به نظر من این نتیجه فیلم اخراجیهاست فکر میکنن با یه فیلم پرفروش به جایی رسیدن!! بزرگان کنار هستن و اینا جولان میدن .

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد