هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

ادای دین طرفداران " ناصر " به مهران

به نام خدای ناصر


سلام 



در آستانه ی طلوع ِ غروبی که بهار آن را نمی دانم چقدر تکرار خواهد شد ، خوشحالم که در پنجمین سال پرواز هنرمند برجسته ی کشورم زنده یاد " ناصر عبداللهی " هنرمندی به خاطر ادای دِین به این خواننده خواسته یا نا خواسته ترانه ای از او اجرا کرد تا به همه اعلام نماید که " ناصر عبداللهی " فراموش شدنی نیست .



به همین لحاظ بخاطر بسپاریم که او که بود ؟ چگونه خواند ؟ چگونه زیست و دارای چه مرام و اخلاقی بود که نه فقط در این چند سال بلکه سالها رفتار و ترانه هایش را  مشق نماییم .


در آخر به طرفدارانش تبریک گفته بخاطر انتخابشان و به آنهایی که هنوز " ناصر عبداللهی " در قلبهایشان زنده هست تبریک و تسلیت عرض نموده بخاطر افتخار و دوریش و برای جامعه ی هنرمندان آرزومند ناصری دیگر هستم  با توجه به اینکه " ناصر " تکرار شدنی نیست .


آهنگ " یه رویا " تقدیم به همه ی شما




** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghast