هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

خداوند عیسی

تصادفا توی آرشیوم این ویدئو رو پیدا کردم ، فک کنم کمتر کسی این برنامه رو دیده باشه ...

ناصر عبداللهی و اجرای ترانه ی " خداوند عیسی " در برنامه ی زنده ی پنجره از شبکه سوم سیما در روز تولد حضرت عیسی مسیح




4 دی ماه 1380 / " 10 سال گذشت ... "

تقدیم به همه ی اونهایی که ناصریا را دوست داشتند و دارند ...


  فایل تصویری 




** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas


نظرات 2 + ارسال نظر
ازی 10 دی 1390 ساعت 08:55

ناصر عزیزم تولدت مبارک. امروز شنبه ۱۰ دی از صبح که بیدار شدم به یادت بودم

یاسمین 23 فروردین 1391 ساعت 12:35 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

لیدا جان چرا نمیشه این فیلم را دانلود کرد و یا حتی دید؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد