هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

بهار 91 مبارک ...

سلام


آرزو میکنم سال 91 سالی پُر از عشق ، محبت ، سلامتی و موفقیت برای تک تک دوستای خوبی که همیشه به من و وبلاگم لطف داشتن ، باشه ...


از توی آرشیوم دو تا پیام " ناصریای " عزیز و قسمتی از آهنگ " تقویم کهنه " رو تقدیمتون میکنم .


( این آهنگ بهاری این روزا روی زنگ موبایل خیلی خوشکل میشه )


*****

 دعای تحویل سال ...


همواره به هنگام دعای تحویل سال به یاد دیگران می افتم ، دیگرانی که ممکن است با انبوهی از مشکلات به استقبال سال نو بروند . از خدا می خواهم که چرخ دوران را به سود ایشان هم بچرخاند ، همچنانکه تا به امروز به سود ما چرخانده است . به لحاظ مادی همین که می توانم از پس خرج خانواده خود بر آیم جای شکر دارد . بنابراین بضاعتم به گونه ای نیست که بخواهم در سطحی قابل توجه دست گیری کنم ، اما به نوبه خود هرگز دعا کردن برای دیگران را ترک نخواهم کرد .




  دانلود  " تقویم کهنه  "


یکی باید واسه ما بهارُ معنا بکنه

سفره ی گم شده ی هفت سینُ پیدا بکنه 


یکی باید بیادُ بگه بهار چه رنگیه 

بگه که تحویل سال چه لحظه ی قشنگیه 


یکی باید بیادُ سین سکوتُ بشکنه

رمز قد کشیدنُ تو کوچه فریاد بزنه


تقویم کهنه رو باید ببندیم

چرا بیاد دروغکی بخندیم ؟


بهار داره پا میزاره تو خونه

حنجره ی قلب ما کی میخونه ؟


پیام نوروزی ...
بیایید ایرانی بودن را فراموش نکنیم . ایرانی باشیم ، نوعدوست ، مهربان ، راستگو ، با گذشت ، فداکار و مهم تر از همه یک مسلمان واقعی .

متاسفانه ما داریم تن به تغییرات درونی می دهیم و از ویژگی های ممتازی که داشتیم فاصله می گیریم . بیایید جلوی این اتفاق نا میمون رو بگیریم .



بهار 91 مبارک



** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas


تقدیم به " اصغر فرهادی "

مثه ی همه ی ایرانی ها بهشون افتخار می کنم و جا داره اینجا باز هم به آقای فرهادی " تبریک بگم  .


ای شعر رو داداشم برای اصغر فرهادی سروده . خیلی دوس دارم نظرات خوبتون رو بشنوم .



بُرید بند سکوت حصار اصغر جان

شنید تا تب این انفجار اصغر جان 


جهان تمام خودش را کشید تا صحنه

اگرچه مانده هنوز در حصار اصغر جان


هوا برای شکفتن پس ُ هنر یعنی

شکفتن وسط این غبار اصغر جان


و خوش بحال " جدایی نادر از سیمین "

که داشت مثل تو آموزگار اصغر جان


و خوش بحال هیا هوی آسمان حتی

که شد به رنگ تنت استتار اصغر جان


برای شان تو اُسکار کمترین کار است

تو ای فراتر از یک افتخار اصغر جان


علی وارث


** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas