هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

بوستان ناصریا


قسمتی از مصاحبه ی " کیانوش جهانبخش " مسئول انجمن موسیقی هرمزگان

با سایت " هرمزگانی دات نت "



هرمزگانی دات نت: آقای جهانبخش به عنوان یک انتقاد از شما این موضوع را مطرح می کنم صحبتهایی شد مبنی بر نامگذاری نام یکی از خیابانهای شهر بندرعباس به نام مرحوم ناصر عبدللهی و اینکه حتی وعده ی ساخت و نصب تندیس ایشان را به خانواده و دوستدارانش دادید اما هیچکدام از این ها عملی نشد و مدت زیادی هم از این وعده ها گذشته و اینکه در راس مدیریت هم تغییرداشته ایم امیدها کمرنگ شده است  و این خود نوعی بی اعتمادی نسبت به شما و انجمن را به وجود آورده است.  به نظر همگان وعده های انجمن شتابزده و غیر قابل اجرا بوده و به شکلی احساسات خانواده و دوستداران مرحوم را جریحه دار کرده است و تاکنون هم از هیچ منبع رسمی اظهار نظری از جانب شما و مسئولین امر در این باره نشده است.


کیانوش جهانبخش: به نظر شما جان هنرمند چیست؟ جان یک هنرمند اجازه ی اجرای کنسرت و کاست دادن به آن است که در دل مردم جای بگیرد، ناصر عبدالهی در این سال های آخر به دلایل متعدد کنسرت هایش لغو می شد و یا مجوز کاستش را دیر می دادند که حتی کاست ماندگار وی پس از فوت او مجوز گرفت . که مجبور شد به بندرعباس مهاجرت کند و واقعا جانش را گرفته بودند که مجبور به این کار شد . بنده به همین مقدار توضیح بسنده می کنم چون بیشتر از این در حوزه ی خانوادش است که بخواهند در رابطه با ایشان اظهار نظر بکنند . اما اسطوره و ماندگار ماندن ناصر عبداللهی و سایه ی بزرگی که بر سر موسیقی استان و حتی کشور دارد از بین رفتنی نیست و همیشه ناصر عبداللهی خواهد ماند. در رابطه با تلاش هایی که ما مبنی بر ساخت تندیس ناصر عبداللهی و نام گذاری خیابان به نام وی انجام داده ایم باید بگویم این قضیه جدی است و دنبال شده است و بوستان لاله ( پارک لاله ) که محله ی قدیمی ناصر عبدالهی به شمار می رود تغییر نام داده است به عنوان بوستان ناصریا و بنده غیر رسمی اعلام می کنم که این اتفاق افتاده است و تنها ابلاغش به شورای شهر مانده است و بنده هم تشکر می کنم از تک تک آن عزیزانی که با تصویب این امر به جامعه ی موسیقی ما محبت کردند و تندیس ناصر نیز ان شاء الله پس از نام گذاری ساخته خواهد شد. ناصر عبداللهی شناسنامه ی فرهنگی استان است و بسیاری از مردم ایران، هرمزگان را به نام ناصر می شناسند.


هرمزگانی دات نت: مردم ایران به ویژه پایتخت نشینها و علاقه مندان به هنر این مرز و بوم از هرمزگانیها گله مند هستند و اعتقاد دارند که تاکنون نتوانسته ایم مراسم در خور شانی را برای ایشان در استانمان برگزار کنیم و این امر را نوعی قدرنشناسی تعبیر می کنند و البته ما هرمزگانیها هم تقصیر را به گردن مسئولین خود می اندازیم که کوتاهی می کنند.


کیانوش جهانبخش : عرض شود که تهرانی ها خیلی از چیزهای استان های دیگر خصوصا هرمزگان را به نام خودشان مصادره می کنند، ناصر عبداللهی را هم قصد داشتند به نام خودشان مصادره کنند اما ما چنین اجازه ای را به آنان ندادیم و نخواهیم داد وگرنه اگر می توانستند قصد داشتند ناصر عبداللهی را در همان شهر تهران دفن کنند و در واقع سالگرد ناصر عبدالهی مصادف شده است با ایام سوگواری محرم. به دنبال آن بودیم که جشنواره ی موسیقی ناصریا را هم در تقویم کشور ثبت کنیم و شرط هم گذاشتیم که زیر هجده ساله ها بیایند و شرکت بکنند که چهره و به کشور معرفی شوند. به هر حال شرایطی پیش آمد که این امر محقق نشد و قطعا در این دوره این اتفاق خواهد افتاد و بنا بر پیشنهاد تعدادی از دوستان به دنبال آن هستیم که روز تولد ناصر عبداللهی را هم به عناوین روز موسیقی استان هرمزگان معرفی کنیم که این امر نیز در دستور کار است و پیگیری خواهد شد.


با تشکر از سایت هرمزگانی دات نت



** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas

fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم

https://www.facebook.com/shadetbegardom

نظرات 5 + ارسال نظر
فاطمه 29 خرداد 1391 ساعت 01:47

سلام کاش وفا به عهد و قول کنند در ضمن ناصریا هیچ نیازی به این کارها ندارد برایش شایعه نسازند همین کافی است
راستی من هنوز منتظر پست که گفتی بلاخره ادرستو پیدا کردم (ناصریا) هستم
دلم برات تنگ شده با تشکر

ساحل 30 خرداد 1391 ساعت 07:06 http://sahel.limooblog.com

زلال که باشی سنگ های کف رودخانه ات را می بینند،برمی دارند ودرست بسو خودت!!!نشانه میروند این است دنیای ما.دوست عزیزم سلام منتظر پیامهای قشنگتون خواهم ماند./ ساحل نشین
http://sahel.limooblog.com

طرفدار تهرانی ناصر 30 خرداد 1391 ساعت 18:56

ما تهرانیا قصد نداریم کسی رو مال خودمون کنیم ما فقط بیشتر قدر هنر و هنرمندامونو می دونیم و متاسفیم که اجازه دادیم ناصر برگرده بندر عباس ما عاشق ناصر بودیم اینو تو مراسمایی که واسش گرفتیم ثابت کردیم و جالب اینکه البوم های ناصر هنوز تو شهر کتابای تهران پر فروش هستند

اکبر 7 تیر 1391 ساعت 19:49

با عرض سلام :


من به نوبه خودم بینهایت از شما سپاسگزارم که اسم ناصر عزیزو به نیکی یاد میکنید چرا که ناصر ارزش همه این الطاف رو داره ومطمئنا ناصر خواندنی نبود بلکه ماندنیست .
شک نداشته باشید جایگاه ناصر در عالم برزخ بسیار عالیست اینو بدونید که ناصر زمانیکه به عالم برزخ وارد شد حضرت فاطمه زهرا(س)شفاعتشو کردن. این حرفارو از خودم نمیگم عین حقیقته من میدونم........

در همین سالها و به زودی شاهد آثاری خواهید بود که گواه ادعاهای حقیره.

وشما مطمئن باشید که حس شما نسبت به ناصر عزیز کاملادرسته .

مطمئن باشید که هر کسی که نسبت به ارواح لطفی بکنه ویا علاقه داشته باشه از طرف اون روح حمایت میشه وارواح خصوصا ارواح متعالی خیلی کارها برای ما انجام میدن ما نمیفهمیم و شک نکنین ناصر عزیز خیلی با معرفته من میدونم........

خیلی مسائل هست که دوست دارم همه عزیزائی که ناصرو دوست دارن بدونن .....

یه مسئله خیلی مهم رو به شماکه زحمت این وبلاگ رو میکشین میسپارم که اطلاع رسانی کنید برای همه اونائی که ناصرو واقعا دوست دارن که توضیح میدم:
من قبلا شاهد بودم که یه کار خیلی قشنگی شما انجام میدادین و ختم قرآن توی ماه مبارک رمضان برای ناصر میذاشتید که مطمئنا باعث ارتقاء روح عزیزمون میشد و همینطور به خود شما هم میرسید این حرکت جزء بهترین کارهائیه که برای هر روح عزیزی میشه انجام داد حالا یه کار ساده ای رو من توصیه میکنم ببینید بهترین کاری که برای ارواح میشه انجام دادخوندن دو رکعت نماز و فاتحه در شب جمعه بعد از نیمه شب تا قبل ازاذان صبح هست واگه در این زمان قرآن بالاخص سوره یاسین رو بخونیم که بهتره.خواهشا این تقاضای حقیرو جدی بگیرید .

ببینید خداوند اینقدر مهربونه که در عالم برزخ هم به انسانها یه فرصتهائی میده تا عالم روحیش ارتقاءپیدا کنه و همه ارواح شب های جمعه بعد از نیمه شب وقبل از اذان صبح به رازو نیاز میپردازن واین بهترین زمانه که زنده ها هدیه ای به ارواح بدن وهیچ هدیه ای بهتر از اینایی که بنده گفتم نیست.


در این خصوص صحبتهای زیادی دارم و قبلا هم خیلی تلاش کردم که خیلی چیزهارو بگم ولی حکمت نبوده حتما.
خواهشا اطلاع رسانی کنید. ممنونم

سلام
ممنون از محبتتون
انشالله لایق باشم ، خداورند رحمت بهشتشون کنه

علی 18 شهریور 1391 ساعت 14:09 http://www.bihamta66.blogfa.com

بوستان ناصریا کمترین کاری که میشه انجام داد ولی متاسفانه نمیدونم باید چند سال دیگه منتظر موند که این کار انجام بشه .. همش حرف .. عمل باید در خواب دید ...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد