هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

یادت ای دوست بخیر ...


یادت ای دوست بخیر ...



یادت ای دوست بخیر ،بهترینم خوبی ؟ خبری نیست ز تو !

دل من می خواهد، که بدانی بی تو، دل سو دا یی من میمیرد
یادت ای دوست بخیر، نازنینم خوبی؟ خبری نیست ز تو
... دل من میخواهد، که بداند چه کسی دردل دریایی تو جا دارد؟
... یادت ای دوست بخیر.
یاد آن لحظه که دستان تو را بوسیدم
یاد آن خنده ی پر معنایت،
که به یادم مانده.
که مرا در دل تنهایی خود جای گذاشت..
من شنیدم که تو هم تنهایی.
من شنیدم که کسی قلب تو را، زیر بی رحمی پایش له کرد
ولی اکنون منو تو مثل همیم
هردو آزرده ی عشق
من دلم بسته به چشمان تو بود، تو دلت بسته به چشم دگران
راستی تو بگو، که بیادم هستی؟
خبری از شب تنهایی من میگیری؟
هرچند تو خودت میدانی، که دلم تنها نیست
من هنوزم به تو می اندیشم که دراین نفرت هر ثانیه ی بغض ز مان.
در تب و تاب شب تیره ی خون،
در میان این همه سایه ی سرد و تو تنهایی و من،
به تو می اندیشم.
و تو در بست غم انگیز زمین پنهانی
و تو تنهایی و من
به تو می اندیشم.
کاش میشد که تو با من باشی
کاش میشد که تورو یافت در این فاصله ها.
کاش می شد به دلت محرم بود
یا به زخم جگرت مرهم شد
من فراموشم شد، آنهمه سردی را.
این همه حرف حدیث، که سرودم امشب
نامه ای بود، به دستان شما
کاش دستت برسد
تا بدانی که من از، شب دلتنگیه تو با خبرم
و چقدر محتاجم،
که تو با من باشی

که تو با من باشی .



** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas

fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم

https://www.facebook.com/shadetbegardom


نظرات 3 + ارسال نظر
علی 1 مرداد 1391 ساعت 08:30 http://www.bihamta66.blogfa.com

جالب بود ..به وب من هم سر بزن خوشحال میشم

محسن 3 شهریور 1391 ساعت 01:58

لیدا جان سلام

میشه لطف کنی اسم شاعر این شعر بسیار زیبا را هم بگی.

متاسفانه نمیدونم

سلام
زیبا بود
به من هم سر بزنید خوشحال می شم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد