هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

تکلیف ما مشخصه

دوس دارم نظرتون رو در مورد این ترانه داداشم بدونم ....

بزار بازم گیر بدن
تکلیف ما مشخصه

تکلیف ما هرچی باشه
دور از هوا و هوسه

بزار بگیرن حالمو
شعرم که مال خودمه

هوا مال من نباشه
بال که بال خودمه

دیگه برام عادی شده
یکی دلم رو بشکونه

یکی با غصه های من
آدما رو بخندونه

خنده کنن خنده کنن
به شکل تنهایی من

شاید بشینه به دلا
این مدلی تنها شدن

بزار تموم سایه ها
رویامو رو سیا کنن

بزار تموم لحظه ها
به مرگ اقتدا کنن

انقده توی خودمم
هیچکسی رو نمی بینم

بزار بازم گیر بدن
غصه نخور من همینم

ساده می بازیم ولی
ساده گی یه چیز دیگه س

تکلیف ما مشخصه
تکلیف ما همین و بس

علی وارث / بهمن 1391




صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )


** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas

fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم

https://www.facebook.com/shadetbegardom


نظرات 4 + ارسال نظر

سلام علیک من یک وبلاگ جدید درست کردم ویژه ناصریا البته تازه شروع بکار کرده ولی بدک نیست
نظر یادتون نره
درضمن شمارو هم لینک کردم منم لینک کنید

سلام آجی خوبی؟ ببخش که خیلی وقته وبم نیومدم که بهتون سر بزنم ....یه شش ماهی نبودم....ولی بیاد تو و مهربونیهات بودم......عزیزم اومدم دعوتت کنم واسه امشب ساعت 9 بیای وبم که آپم....ساعت 9 یادت نره که چشم انتظارتم.ممنون این مدتی که نبودم منو از لینکات حذف نکردین.بیادتم همیشه.[گل][گل][قلب]

ممنون حالتون خوبه ما که سر زدیم نظرم گذاشتیم حالا نمیدونم شما سر زدین یا نه ببخشید اگه سر زدین یه نظر تو وبلاگ بدین

محسن 27 اسفند 1391 ساعت 21:16 http://mohsenfarahi.ir

خیلی قشنگ بود

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد