هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

گروه موسیقی محلی هرمزگان در کاخ سعد آباد


به مناسبت هفته میراث فرهنگی ، 


حضور گروه محلی موسیقی هرمزگان در کاخ سعد آباد تهران


با حضور : استاد قنبر راستگو ، اسحق احمدی ، هادی آرمین


عکاس :  لیدا وارث























منبع : سایت هرمزگانی دات نت




صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )


** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas

fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم

https://www.facebook.com/shadetbegardom

نظرات 4 + ارسال نظر
محسن 5 خرداد 1392 ساعت 10:43

فکر میکردم شمالی باشید
حالا میبینم بیشتر جنوبی هستید
به قول شاعر


ای جنوب لبت خیال انگیز چشمت عاشق تر از شب تبریز
از کدامین شمال می آید عطر نارنج روی پیرهنت؟

سلام
شمالی ام و اهل رشت

محسن 6 خرداد 1392 ساعت 11:35

ولی انگار بیشتر جنوبی هستید همشهری

سپهراصلانی 12 خرداد 1392 ساعت 20:30

سلام.بسیارعالی که این پست روگذاشتید.اما بهتربود اطلاع رسانی میکردیدتا بتونیم حضور بهم برسونیم.
اما بازم خداروشکر که موسیقی ودرکل هنر جنوب بویژه بندر عباس گرانبها وگرانمایه همیشه در راه پیشرفت قدم برداشته.
خداروشکر.

ممنون آقای اصلانی
من خودم هم خیلی اتفاقی متوجه شدم . موفق باشین

سپهراصلانی 12 تیر 1392 ساعت 14:36

لطفااگرامکان داره ازعکسهای منتشرنشده ازناصرعبداللهی استفاده کنید وهرکدوم که صلاح هست روبرای استفاده علاقمندان ایشون داخل وبلاگتون بگذارید.ممنون از محبت شما

چشم حتما

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد