هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

صبح خلیج فارس

 سلام به دوستای خوبی که همیشه همراه وبلاگ من بوده و هستند و با کامنتای مهربونشون خوشحالم میکنن .


چن  وقتی میشه که دوس داشتم پست جدیدی براتون بزارم اما راستش حال و روزم زیاد خوب نبود و شاید بارها می اومدم و مینوشتم و در انتها یا نت قطع میشد یا به هر دلیلی نمیشد ، حالا حکمت چی بوده نمیدونم !!



اما امروز صبح حس خوبی پیدا کردم و خدا رو شکر یه مقدار حالم بهتره ...


بعد از گذشت 7 سال از پرواز ناصریای عزیز یادش هم توی این مدتی که نیست هر روز همراه من بوده و خواهد بود تا همیشه ...


نمیدونم درسته اینجا بگم یا نه اما چن نفر از دوستان خوبی که مطالب وبلاگ منو دنبال میکردن چندین بار برام پیام خصوصی زدن با این مضمون که دیگه مطلبی در مورد ناصر نداری بنویسی و از این حرفا و اینکه مسیر وبلاگت عوض شده و بیشتر از اسحق احمدی مینویسی !!!


اول از همه باز هم از شما دوستای خوبی که اینقدر ریزبینانه به وبلاگ من سر میزنین ممنونم بعد خدمت شما خوبان عرض کنم که من شاید چند برابر کل مطالبی که توی وبلاگ نوشتم پست مخصوص ناصر عبداللهی دارم ک شاید بعدها بیشتر در موردش بنویسم و براتون توضیح بدم ، این از این 



دوم اینکه بله ، بنده از هنرمند خوبمون آقای اسحق احمدی تا جایی که از دستم بر بیاد کارهاشون رو معرفی میکنم و توی این وبلاگ از ایشون هم مینویسم  به دو دلیل ...


یکی اینکه خودم به شخصه بارها و بارها شاهد بودم که ناصر عبداللهی گفته بودن اسحق لیاقتش رو داره و تا جایی که بتونم همیشه ازش حمایت میکنم و این حقیر هم این راه رو ادامه میدم ، دیگه اینکه نمیدونم چقدر این حرف من رو درک میکنین ولی اون زمانی که ناصریای عزیز در قید حیات بود یه سایتی براش ساخته بودن که متاسفانه هیچوقت راه اندازی نشد و اون زمان وبلاگ و فیس بوک و اطلاع رسانی شاید به راحتی امروز نبود و قابل دسترس هم نبود و من همیشه آرزوداشتم  یه حرکتی براشون انجام بدم تا آرشیو کامل کارهاشون یه جا جمع بشه ولی بلد نبودم و نمی دونستم یا نمیتونستم و متاسفانه عمرشون هم کفاف نداد و نشد !




اما بعد ها از اونجایی که هم من ، هم خانواده م علاقه ی خاصی به احساسی که توی صدای اسحق احمدی هست داریم به خودم قول دادم که اگر چیزی بلدم و تا جایی که میتونم بعد از ناصریا ( باز هم میگم بعد از ناصریا ی عزیز ) برای اسحق احمدی فعالیت کنم تا بعد از 120 سال افسوس کارهایی که برای ناصر عبداللهی نتونستم بکنم و نخورم ... همین ! 


بگذریم ... ببخشید اگه زیاد حرف زدم ... بعد از مدت ها اومدم و وظیفه داشتم  جواب کامنت هاتون رو بدم


اما امروز صبح 


امروز صبح اسحق احمدی مهمان برنامه ی صبح خلیج فارس از شبکه ی استانی خلیج فارس بودن که برای اولین بار آهنگ " پا ب َ ناصر " که در دوران کمای ناصریا خونده بودن توی این برنامه پخش شد و چقدر قشنگ و زیبا از ناصریا یاد شد و درخواست فاتحه ای از مردم برای شادی روحش شد . 

جالب اینجاست که بعد از گذشت 7 سال و شاید بعد از 7000 بار شنیدم این آهنگ باز همون حس و همون لحظه برام تداعی شد و بغض چند وقته ی من شکست و با جاری شدن اشک هام سبک شدم. 


نمیدونم این حس و حال تا چند سال با من همراه خواهد بود ولی همین قدر میدونم که هنوز وقتی تلویزیون یا رایو آهنگ هاشو پخش میکنن برام زنگ میزنن که ناصر فلان شبکه داره میخونه ، هنوز کارهاشو طوری میشنوم که انگار اولین باره گوش میدم ، هنوز هر روز توی خونمون حرفها و یادش هست ، و هنوز دوستش دارم و هنوزم که هنوزه با تمام وجودم بهش افتخار میکنم  و امیدوارم هر جا که هست برام دعا کنه ...


و در نهایت از اسحق احمدی برای صداقتی که همیشه در احساس و کلامش هست و حس خوبی که امروز به من و خانواده م با دیدن این برنامه دادن تشکر میکنم و براشون آرزوی سلامتی و موفقیت دارم ...


دوستای عزیزم شاد و سربلند باشین تاهمیشه .



لینک ویدئو های برنامه ی صبح خلیج فارس / 14 تیر 1392


 قسمت اول 


  قسمت دوم 


 قسمت سوم 


 قسمت چهارم 


 قسمت پنجم 


قسمت ششم 


 قسمت هفتم 


 قسمت هشتم 


 قسمت نهم 


 قسمت دهم 


 قسمت یازدهم 


صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )


** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas

fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم 

https://www.facebook.com/shadetbegardom


نظرات 6 + ارسال نظر

سلام عزیزم
ممنونم از حمایتت و مهربونیت
سبز باشی

ممنون عزیز دوس داشتنی ♥

سپهراصلانی 16 تیر 1392 ساعت 10:48

باسلام وعرض ادب خدمت تمامی عاشقان هنرودوستداران ناصرعبداللهی.
ممنونم ازسرکارخانم وارث که زحمت زیادی برای این وبلاگ که مزین به نام ناصریاست میکشند.
بنده واجب دیدم یه مطلبی رویادآوری کنم.شاید فکرکنید من فامیل یاازبستگان آقای اسحاق احمدی هستم،اما اینطورنیست.من چندمرتبه باایشون تماس تلفنی داشتم وبه حق فهمیدم انسانی بسیاربامتانت وباشخصیت وصدالبته بااصالت هستندوبسیارمحبت دارندبه دوستداران ناصرعبداللهی ونمیخوام مقایسه کنم اما صفای باطنشون من روکه ازراه دور باایشون حرف زدم تحت تاثیر قرار داد.مآینجافقط بخاطرناصر جمع نشدیم.جمع شدیم به احترام خلقیات ومنش وشخصیت ناصر ویه جورایی دوستدار هنر وادب درکنارهدیگه هستیم.جناب احمدی درنوع خودشون بینظیر هستندو باید افتخارکرد به هنرمندانی اینچنین پاک.صادق.بی ریا ومتعهد.ممنونم از تمامی عزیزانی که به هنر جنوب اهمیت میدن وقلبشون برای ناصرهایی مث اسحاق احمدی ودیگرعزیزان میتپه.زنده باد هویت ناصری.

ممنونم آقای اصلانی

هانی 8 مرداد 1392 ساعت 19:35 http://www.iranstar2iran.mihanblog.com

فکر میکنم این حسی هستش که همه ی عاشقای واقعی ناصریا زمانی که آهنگش از جایی پخش میشه بهشون دست میده.یکیش خود منم عزیز

سید مصطفی مهرآذین 10 شهریور 1392 ساعت 16:27

سلام.مهرآذین هستم مدیر هماهنگی و برنامه ریز برنامه ی صبح خلیج فارس.اون برنامه بهترین برنامه ای بود که به روی آنتن بردم .اگه پسشنهادی هست و کار جدیدی حتما استفاده خواهم کرد سرکار خانم لیدا و بقیه دوستان
09397604820 سپاسگذارم

سلام .
ممنون از لطف و محبتتون جناب مهرآذین و تشکر بابت برنامه ی بسیار عالی صبح خلیج فارس
چشم . حتما

ف 20 آبان 1392 ساعت 12:52

جات تو بهشته بخدا

نیلوفر 15 مهر 1393 ساعت 15:03

سلام لیدا جان بسیار عالی بود ممنون از حس زیبات در ضمن گرچه مدتیه ترجیح میدم احساسم رو نسبت به ناصر و دوستان خوبم پنهان کنم ولی مطالب ساده و بی ریات کاری کرد که مجبور شم کامنت بذارم موفق باشی گلم خیلی ها احساستو خوب در میکنن شاید مثل من از گفتنش صرف نظر میکنن ولی خیلی ها باهات همدلن ...... ناصر معلم معنوی درس عشق و عرفان بود که پایه رو بنا کرد تا دیگران چقدر استحقاق این موهبت الهی رو داشتن و دارن اون دیگه با خداست من بشخصه تو راه ناصر به خودسازی رسیدم و تا زنده ام روی خودم افکارم رفتارم و گفتارم کارمیکنم که انشالله بتونم برای رسیدن به آزامش درونی و تکامل گامی برداشته باشم التماس دعا

سلام نیلوفر ه همیشه مهربانم
ممنون از اینکه مث همیشه خالصانه و بی ریا برام نوشتی
دوستت دارم تا همیشه عزیزم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد