هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هفت سال گذشت !

ناصــــریای عزیز 


دوستت دارم و تاوانش هر چه باشد ، باشد ...




هفت سال گذشت !

اما هنوزم که هنوزه مث روز اولی که دیدمتون دوستت دارم و برام عزیزین .


هفت سال گذشت اما هنوز از نگاه مهربونت انرژی میگیرم ناصـــریا ... باور کن !!



صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک

https://www.facebook.com/eshghas
fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم 
https://www.facebook.com/shadetbegardom
نظرات 2 + ارسال نظر
ف 6 آذر 1392 ساعت 16:26

همیشه با صداشو آهنگاش انرژی میگیرم ...
خیلی وقته که دلم برای تو تنگ شده
قلبم از دوری تو بدجوری دلتنگ شده

ف 10 آذر 1392 ساعت 13:46

نارد زیادم اون لحظوونی که باتو بودوم...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد