هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

اجازه هست یه کم درد دل کنم ؟

سلام عزیز مهربون 


از وقتی که رفتین هفت ســـال و چند روز میـــگذره 


خیــلی دلــــم براتــــون تنگ شــــده ، خیلــــی ...


دلم تنگــــه برای رفتن به دکه هـــای مطبــــوعاتی و دنبال مصـــاحبه ی جدید از شــــما 


دلم تنگه برای دیدن شبکه های مختلف تلویزیون و مهمــان برنامـه ای که شما باشی


دلم تنگـــه برای دیدن پوستـــر های تبلیغاتی روی در و دیــوار شهــر و عکـــس شـــما 


دلم تنگـــه برای عکــس گرفتن ، تمـــاس گرفتن ، خنــــده ها ، برای نگاه هــای پُـــر معنـــا و چشـــم های مهـــربون و پُــر از انـــرژی 


دلم تنگـــه برای خاطــــراتی که تا همیــــشه توی ذهنــم نقــــش بسته ...


خیـــــلی دلم تنـگه ، خیلــــــی ...


و فک کنم بیشتر از من گیتــــــارتون دلتنـــــگ باشه 


راستــــی گفتم گیـــتار ، یادم اومـــد 


توی دنیایی که هستین " مِـــهر سیه چشــــمان " رو با گیتار برای حـــــافظ خوندین ؟


حال عمــــو خســـــرو چطوره ؟


دوباره با رضا صفـــــدری اجـــــرا داشتین ؟


شایدم الان مشــــغول ساختن آهنگ برای یکی از شعرای قیصــــر امین پور هستین ؟


نمیدونم ، با همه ی این حرفا دلم براتون تنگ شده خیلی و هنوزم که هنوزه دنبال بهانه ای هستم تا یه خبر جدید ازتون بشنوم .


این روزها شاید دلتنگ تر از قبل باشم و میخوام یه کم باهاتون درد دل کنم . 


مث همیشه به حرفام گوش میکنین ؟؟




چن روز پیش ناخودآگاه یاد خاطره ای افتادم ... 


یادتون میاد ایمیلی که براتون ساختم یا داستان ایمیل خودم ؟ 


یا سایتی که هیچوقت راه اندازی نشد و همیشه میگفتین دارن کار میکنن و به زودی اما هیچوقت ... 


حیف !


اون روزا امکانات مث الان نبود ، دسترسی به نت مث الان نبود ، تکنولوژی اینقدر پیشرفت نکرده بود یا شایدم من چیزی بلد نبودم .


ولی همیشه آرزوم این بود بتونم برای شما سایتی بزنم یا کاری انجام بدم تا اطلاع رسانی بشه ...


چن سالی میشه این وبلاگ راه اندازی شده برای خلوت خودم و سعی کردم بیشتر مطالبش در مورد شما باشه یا  هر چیزی که بهانه ای در دل ِ خودش از وجود ِ شما داشته باشه .


دوستای خوبی داشتم و دارم که همیشه همراه مطالب من بودن و مث ِ من دوستتون داشتن و دارن و تا همیشه خواهند داشت ...


حتما خودتون دیدین و میدونین که بعد از پروازتون توی این هفت سال خیلی وبلاگ ، سایت و صفحه برای شما ساخته شد که همه و همه عشق به شما بود .


خیلی ها بخاطر مشکلات زندگی و مشغله نتونستن مطابق علاقه شون ادامه بدن اما هنوز چند نفری هستن که می نویسن و مینویسن و فکر میکنم این راه تا سالها ادامه داشته باشه ...


من با وجود ارادت قلبی که به شما داشته و دارم همین جا با توجه به سوءتفاهمی که چند وقته پیش اومده و همه فک میکنن شما رو فرراموش کردم یا مطلبی از شما ندارم میخواستم بگم که چون بنده ی حقیر در زمان حیات شما لیاقت این آرزو هایی که داشتم رو نداشتم و الان به جز من ماشالله هستن کسانی که تا همیشه از شما خواهند نوشت . 

من با اجازه ی شما و ارادتی که بهتون داشته و دارم بعد از شما دوست دارم از عزیزی که هنوز زنده ست ، هنوز قلبش برای موسیقی ، برای اصالتش ، برای هنرش میتپه و شاید به قول پدرم هنوزم که هنوزه کسی ارزش واقعی ش رو درک نکرده حمایت کنم .

چون بارها و بارها پیش خودم گفتین که این آدم ارزشش رو داره و هر کاری از دستتون بر بیاد براش انجام میدین و افسوس که اجل مهلت نداد و الحق کسانی که میشناسنش میدونن که  ایشون توی این چند سال اسم شما رو به یدک نکشید و سوءاستفاده از وجود شما نکرد . که شاید اخیلی ها اگر موقعیت اونو داشتن چه کارها که نکرده بودن !!


به هر حال خواستم این بار به خودتون بگم و کسب اجازه کنم که اگر حمایتی از هنر این عزیز میکنم دلیل بر فراموشی شما نیست و فقط و فقط بهانه ی اصلی پیگیری من به عنوان یه طرفدار ، شمـــــا هستین و احترامی که به حرفتون قائلم .


دوست دارم به این بهانه از صدایی که دوستش دارم و شروه ها و شنیدن آواهای محلی ش که توی شرایط خاص زندگی من و خانواده م و خیلی ها مث ما رو آرووم کرده حمایت کنم و تا وقتی زنده ست قدر و ارزش بودنش رو بدونم که بعد ها افسوس گذشته رو نخورم ...


و در پایان ممنون از دوست عزیزی که با تماس نامهربونش باعث شد باهاتون درد دل کنم . امیدوارم از من راضی باشین .


مواظب خودتــــون باشین 

دوستتون دارم تا همیشه 




صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک

https://www.facebook.com/eshghas
fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم 
https://www.facebook.com/shadetbegardom
نظرات 4 + ارسال نظر
سامان 21 دی 1392 ساعت 21:09

سلام.
خوشا به حال ناصر که یکی هست بعد هفت سال ساعت دو و نیم نصفه شب دلتنگش میشه.


عجیبه...

ممنون
و اونم منی که به سختی قلم دست میگیرم
پاینده باشین

سامان 21 دی 1392 ساعت 21:28

خرداد 91 بود. تو مطب دکتر نشسته بودم داشتم به مجله ها نگاه
میکردم , مجله ی خانواده سبز رو ورق میزدم , یه صفحه مخصوص خواننده ها بود.قسمتی واسه پیامک ها بود , فکر کنم 5 تا پیامک بود , یکی یکی میخوندم, متنشون شبیه هم بود ,
اما
اما یکی ادبیاتش فرق داشت..دقیق یادم نیست اما نوشته بود :
اگر باران , ریزش محبت اللهی بر سر بندگانش باشد , آن را بدون کم و کاست تقدیم تو میکنم ای عزیز از دست رفته ناصریا.

چقدر زیبااااا
ممنون از لطفت سامان جان

سپهر اصلانی 27 دی 1392 ساعت 19:27 http://ebi.aslani

باسلام و عرض ادب و عرض ارادت خدمت تمامی عزیزان و دوستداران ناصرعبداللهی.وعرض تسلیت مجذذ به خانواده عزیز ناصریا.
انشاالله یاد و خاطرات ناصر همیشه پاینده و ماندگار بمونه و مثل همیشه برای بعد از ما هم مایه ی فخر و مباهات باشه.یادش گرامی و روح پاکش شاد و قرین رحمت باد.
قظعه ای از آخرین شعرم تقدیم به ناصرعبداللهی عزیز:
کنار در نشسته ام به انتظار دیدنت
هنوز مانده در دلم نگاه وقت رفتنت

ذر پایان ممنونم از زحمات سرکار خانم وارث که به حق زحمات زیادی در راه اشاعه فرهنگ هنر متعالی میکشند.باآرزوی سربلندی و توفیق روز افزون.یاعلی

ممنون از محبت و شعر زیباتون
سربلند باشین

fatima 6 بهمن 1392 ساعت 18:36 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

عشق به ناصریا تودل همه ما تا ابد باقیست.......................

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد