هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

خاطره ی تولــــدم

سلام

از بچگی روز تولدم برام خیلی مهم بوده و همیشه سعی کردم روز تولد اونایی که برام عزیزن رو به یاد داشته باشم .نمیدونم چقدر با من هم عقیده هستین ولی من روز تولدم دوس دارم اونایی که دوسشون دارم رو ببینم یا صداشون رو بشنوم یا جدیدا حتی پیامی از کسایی که جایگاه خاصی برام دارن یه انرژی خاصی بهم میده . 


سرتون رو درد نمیارم .


دوس دارم یه خاطره از ناصــــریای عزیز توی روز تولدم بهتون بگم ، موافقین ؟





13 بهمــــن 1380 بود . از وقتی با صداشون آشنا شدم توی قلبم بهترین هدیه بودن


ساعت نزدیک یک ظهر بود زنگ زدم بهشون . نوید گوشی رو جواب داد . بعد از حال و احوال پُرسی گوشی رو داد به باباش . ( برای من روز تولد صداشون رو شنیدن یه حس خاص بود ) 


باهاشون کلی حرف زدم و گفتم از اونجایی که همیشه برای من بهتــــرین بودین روز تولدم زنگ زدم تا صداتون رو بشنوم و کلی انرژی بگیرم . 


به محض اینکه شنیدن روز تولدمـــه ، گفتن لیدا جان یه لحظه گوشی ....


من موندم چی شد یهـــــو !!


بعد از چند لحظه دیدم رفتن پشت پیانـــو و برام ملودی " تولد ... تولــد ... تولــــدت مبارکــــــــ ... " رو زدن و کلی آرزوهای خوب خوب برام داشتن و ماجرای شمـــع ...


به جرات و بی اغراق میتونم بگم تا به امروز که 12 سال از اون لحظه میگذره بهتــــرین و زیباتـــرین هدیه ای بود که ساده و صادقانه گرفتم .


این ملودی شاید برای ناصر عبداللهی و هنرمندانی که دستی توی نوازندگی دارن ساده ترین و کمترین چیزه ممکن باشه اما بینهایت برای من تا به امروز ارزشمند بود و خواهد بود .


همه تون میدونین سال 80 ناصـــــر عبداللهی توی دنیای موسیقی در اوج بود . زمانی که پیر و جوون و بچه بدون استثنا صدا و چهره ش رو میشناختند . با اون همه مشغله ، معروفیت ، محبوبیت و ...


و درست توی همون موقع بدون کبر و غرور با یک ملودی ساده درسی بهم دادن که تا آخر عمرم فراموش نمیکنم و تا امروز بهترین کادوی تولدم بود و تا همیشه هست .


و وقتی هر سال روز تولدم یاد این خاطره می افتم این حرفشون رو توی ذهنم مروز میکنم که میگفتن " یاد بگیــــر که خیلی ســـاده خــوب باشی ... همین ".


دوستت دارم ناصریای عزیز ...


13بهمــــن 92 / لیـــدا




صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک

https://www.facebook.com/eshghas
fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم 
https://www.facebook.com/shadetbegardom

نظرات 6 + ارسال نظر
فاطیما 14 بهمن 1392 ساعت 15:32 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

تولدت مبارک لیدا جان تبریک میگم...
شاید یکی از بهترین افتخارات منم توی زندگیم صحبت با پسرش نوید بوده بعد ناصر . . . همین روحیه ی ساده زیستی این مرد بوده که تابحال این همه طرفدار و دوستدار داره... من خودم بعد فوتش فهمیدم ناصر کی بوده و باهاش آشنا شدم برام شنیدن این چیزا خیلی جالبه...
روحـــــت شاد ناصریا.

fatima 15 بهمن 1392 ساعت 02:00 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

آپم بیا یسری بزن جات خالیه اینجا...

سامان 15 بهمن 1392 ساعت 09:45

سلام.
تولدتون مبارک.

.......نمیدونم باید چی بگم...چقذر خوب که دوسش دارم..دوستت دارم ناصریا حتی بیشتر از دیروز.

باآرزوی بهترین ها برای شما.

یه جمله قشنگی بود :

بعد ناصر به سادگی کدوم صدا بنازم.

هر عزیزی گفته راست گفته.

خاطره تامل بر انگیزی بود.
ممنون.

سلام
ممنون از محبتتون

سامان 21 بهمن 1392 ساعت 00:56

سلام.
جمعه شب شبکه شما , مسابقه هفت ترانه :
مجری : 9ترانه پخش کردیم , میخوایم بریم سراغ گزینه ی بعدی , از کسی که به نظر من به خصوص در اصول آهنگ سازی واسه موسیقی پاپ ایران خیلی زحمت کشید : مرحوم ناصر عبداللهی باترانه ی ناصریا.باکد 10.

ازبین 12 آهنگ.یگانه اول وآذری دوم ومحمد علیزاده سوم وناصر عزیز چهارم شد.
قبل از پخش ترانه ی ناصریا برای آخرین بار مجری محترم گفت : به خاطر احترام به روح ناصر عبداللهی و آثار مانایی که کار کرده لطفا 10 رو بفرستین.

دوستت داریم ناصریا.

fatima 22 بهمن 1392 ساعت 12:34 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

بارون نمیباره.. تو این کویر درد... بانوی شبنم پوش به خونمون برگرد.......
آپم با یه هدیه ناچیز به دوستداران ناصر

سامان 3 تیر 1393 ساعت 15:06

سلام.
موضوع کنفرانس ادبیاتمون آزاد بود.منم از اول تو فکرم این بود در مورد ناصر عزیز صحبت کنم.آخرین جلسه ادبیات شد.استاد حضور و غیاب کرد که بریم.من منصرف شده بودم.اما رفتم جلو و با این که واسم سخت بود از ناصر عزیز یه چند دقیقه ای صحبت کردم.نشد خیلی چیزا رو بگم;امابایه خاطره از ناصر عزیز حرفامو تموم کردم.خاطره قشنگ تولد شما,مخصوصا جمله زیبای آخر:" یاد بگیــــر که خیلی ســـاده خــوب باشی ... همین ".

شما با پست هاتون خیلی خوشحالمون میکنین.امیدوارم منم تونسته باشم خوشحالتون کرده باشم.

سلام
ممنون دوست من . انشالله توی همه ی مراحل زندگی موفق باشی
خوشحالم کردین . ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد