هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

اجرای مشترک نامـــــی و مهدی یراحـــــی

داغ  ِ داغ ِ داغ


تقدیم به شما که دوســــتتون دارم 



اجرای مشترک نامـــــی عبداللهــــــی و مهــــدی یراحـــــی

جمعه 30 خـــــرداد 93

بندر عباس




   دانلود ویدیو 




صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک

https://www.facebook.com/eshghas
fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم 
https://www.facebook.com/shadetbegardom

نظرات 6 + ارسال نظر

دوست عزیزم سلام...

خوشحال میشم دقایقی را مهمون من باشی..

اینم برات گذاشتم هروخت میخاستی بیای

آپم´´´´´´´´´´´,;****,´´´´
´´´´´´´´´´´´,*¨¨,"¨¨*,´´´
´´´´´´´´´´´,**¨¨¨@";";;-…
´´´´´´´´´-,¨**¨¨¨¨")""-""""
´´´´´´´´//,***¨¨¨¨*
´´´´´´´(,(**/*"¨""¨¨*
´´´´´´((,*/*;);*)¨¨¨¨*
´´´´´((,**)*/**/¨¨¨"¨*
´´´´,(,****.:)*¨¨¨¨¨¨*
´´´((,*****)¨¨¨¨¨¨¨*
´´,(,***/*)¨*¨¨¨¨,¨*
´´,***/*)¨*¨¨,¨*
´)*/*)*)*¨¨*
/**)**¨¨"\\)\\)
*/*¨¨¨¨,...)!))!).....,(
",¨¨¨¨_)--"--"------/_.
این پرنده اومده شمارو به وبلاگم دعوت کنه!
آپم
آپم
آپم

محمد جانبلاغی

ایشالا که همیشه هرجا که هست موفق باشه .

سامان 3 تیر 1393 ساعت 14:47

سلام.
اول فکر کردم ناصر عزیز داره میخونه..خیلی دوست داشتم.
توشهر ناصر عبداللهی پسرش جلو مردم شهرش داره میخونه.

ممنون از شما

z@hrA 21 تیر 1393 ساعت 14:56

خو مگه میشه خانوم ..... چیزی بذاره بد باشه؟ خو نیشه بخودا خانوم..... خوف بود

سلام عیدت مبارک لیداجان

سلام
ممنونم
عید شما هم مبارک

سامان 21 مهر 1393 ساعت 17:37

سلام.
عیدتون مبارک.

سلام آقا سامان
عید شما هم مبارک

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد