هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

بلیط کنسرت ناصریا به دست مرتضی پاشایی رسید !




بلیط کنســرت ناصـریــا به دست مرتضـی پاشــایی رسیـــد !








چن سال پیش بود که عزیز ترین دوستم برام یه سری آهنگ ریخت توی فلش ...

یه پوشه برام ناشناس بود ، گفتم این کیه ؟ نمیشناسم !

گفت : مرتضی پاشایی / قشنگ خونده من خیلی دوسش دارم ، گوش کن آهنگاشو ...

بعضی وقتا بعضیا حرفشون ، حسشون یه جور اعتباره برات .

شنیدم آهنگاشو ... یه بار ... دو بار ... چن بار ...

حس خوبی داشت ، ناصر عبداللهی برای من نمیشد ولی ارتباط برقرار کردم با کلامش ، خسته م نمیکرد !

چن وقتی گذشت ...

یه روز همون عزیز ترینم یه عکس بهم نشون داد

گفت میشناسیش ؟ گفتم نه ، کیه ؟

گفت : مرتضی پاشایی !

قرار بود یه روز با هم کنسرتشو بریم ... چن بار شد ولی نشد بریم .

چیزی که برام عجیبه با این همه اطلاع رسانی و پیگیری این چن روزه ی من که هر جایی حرف این هنرمند بود . امروز همون عزیزم خبر فوته مرتضی پاشایی رو بهم داد !!

خیلی ناراحتم ... خیلی خیلی ناراحتم

اما ادعا نمیکنم طرفدارش بودم ولی انگار با رفتنش زخم هشت ساله ی من سر باز کرد .

خدایا ای کاش نمیزاشتی اونایی که با آهنگای مرتضی پاشایی خاطره دارن ، زندگی کردن ، عاشقی کردن ، آرووم شدن و لحظه هایی رو توی خلوتشون گذروندن مث ما این داغ رو میچشیدن !

ناصریا جان ؛

مرتضی هم به سرش هوای حوا زد و رفت

توی بهشت هواشو داشته باش !





صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک

https://www.facebook.com/eshghas
fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم 
https://www.facebook.com/shadetbegardom