هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هشت ساله که نیستم !


...







همین ...




صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک

https://www.facebook.com/eshghas
fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم 
https://www.facebook.com/shadetbegardom




نظرات 7 + ارسال نظر
امین 16 آذر 1393 ساعت 22:33

اگه بود حتما الان ریشاش سفید شده بودو موهای سرشم ریخته بود.از سال 85 تاحالا هم حتما سه یا چهارتا آلبوم داده بود.به همون سبک خوندن و آهنگسازی خاص خودش.ولی صد حیف که اگه اگه اگه بود......

ممنون از تصویر سازی ذهنت امین جان

مثل همیشه................................

سامان 25 آذر 1393 ساعت 21:54

سلام عمو ناصر.
تا الان مو های سرت خیلی کم میشد....
ولی واقعا نمیدونم از چی میخوندی...خیلی دوست دارم بدونم...

هانی 28 آذر 1393 ساعت 17:20 http://iranstar2iran.mihanblog.com/

باز شب یلدا رسید و نبودنت رو بیشتر احساس کردیم.
روحت شاد ناصریا

محمد- 16 مرداد 1394 ساعت 19:11

همونی بودی که دوست داشتم ببینمت حتی یبارم که شده،دوباره میومدی توشهربازی زرون میخوندی من جاگیرم میومد که بتونم ببینمت. دیگه نمیرفتم رو چرخ فلک بزرگه شهربازی ازبالا ببینمت اره همون خاکی بودی که دیگه نمیادمثل تو خود تو دست خیلی جوون ا رو میگرفتی و موسیقی یادشون میدادی حمایتشون میکردی- مثل تو دیگه نمیاد دیگه تو موسیقی ما ؛اینجا همه دارن ازهم کپی صدا میزنن یا حداقل صداشون دستکاری میشه موقع ضبط تو اینطور نبودی تو خودت میخوندی و تنها خودت بودی و خودت خاکی بودی که هیچکس مثل تو نبود و نیست -الگوی خیلیا از ماها...

محمد- 29 مرداد 1394 ساعت 21:33

محمد- 29 مرداد 1394 ساعت 21:34

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد