هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

یه حالی دارم که نپرس ...

سلام


این روزها عجیب حال و هوای طرفدارای بهنام صفوی رو درک میکنم و امیدوارم به حق همین دلای مهربون هر چه زودتر سلامتی شو به دست بیاره و به کانون گرم خانواده و طرفداراش برگرده ...


فقط دلم میگیره برای خودم و اینو فقط اونایی که از جنس من هستن متوجه میشن .


وقتی ناصر عبداللهی 27 روز توی کما بود برای خبر از حالش کارت اینترنت میخریدیم . نه Adsl بود ، نه وای فای ، نه گوشی های اندروید و نه دنیای مجازی و ...


اون روزها همه ی چشممون به سایت  " سیاورشن "  و  " هرمزگانی دات نت "  بود . و شاید من و  اونایی که از جنس من هستن اون برهه از زمان رو مدیون مرتضی صفای عزیز و حجت حاجی زاده ی مهربان هستیم که اگر این دو عزیز نبودن معلوم نیست چی به سر حال و روزمون می اومد  !!



اما خوشحالم از اینکه طرفدارای هنرمندای امروزی مث من استرس و دلشوره ندارن و هنرمندشون در دسترس شونه .


ماها خیلی گفتیم " یه بار دیگه نفس بکش " و " پا ب  ناصر عزیز دلوم " اما ...


به جرات می تونم بگم حال و روز هیچکس مث حال ما نبود و نیست... همین


خدایا بهنام صفوی رو برگردون به زندگی و دل همه رو شاد کن . آمین 




صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک

https://www.facebook.com/eshghas
fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم 
https://www.facebook.com/shadetbegardom


نظرات 3 + ارسال نظر
مهدی 6 مرداد 1394 ساعت 07:38

سلام لیدای نازنین.یادش که به خیرنیست.اون موقع سربازبودم وسربازی حال خوشی نیست.داشتم می رفتم سرپست که شنیدم رادیوآهنگ خدانگهدارناصرروپخش می کنه.ودرادامه خبری که باورکن تلخ ترازاون روفقط یک باردیگه حس کردم واونم وقتی که پدرم روازدست دادم.29آذریه روزفراموش نشدنی درتقویم من ودوستداران ناصره.وروزهای منتهی به این روز.باورکن تلخ ترین غمی که دوست دارم همین روزاست.این غم برام مقدس وآرام بخشه.آرزوی سلامتی کنیم برای بهنام صفوی

[ بدون نام ] 8 مرداد 1394 ساعت 11:49

حرفی واسه گفتن ندارم.....ممنون از پستتون

نویان 9 اسفند 1394 ساعت 14:09 http://zohal19.blogfa.com

سلام لیدا جان ممنوم از وبلاگ خوبتون این روزها که به سال نو نزدیک می شویم غم غریبی وجودم را فرا گرفته یاد کسانی که برایم عزیز بودند واکنون کنارم نیستند غم از دست دادن ناصر عزیز درست همانند غم از دست پدر ومادرم وخواهرم آزارم می دهد با خواندن مطالب شما ودوستان تسکین پیدا می کنم خواهش می کنم به نوشتن ادامه دهید ویاد وخاطره عزیز از دست رفته مان را تا همیشه زنده نگهدارید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد