هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

همین که با تو آروومم واسم بسه

امشب دنبال یه آهنگ توی آرشیوم میگشتم که یه دفعه به طور اتفاقی یکی از آهنگایی که چن سال پیش دوست خوب و هنرمندم عمران طاهری با گیتار و کاملا حسی خونده بود رو شنیدم و دلم نیومد براتون نزارم بشنوین 



البته این کار بصورت رسمی پخش نشده ولی پیشنهاد میکنم دانلود کنین و بشنوین

با آرزوی موفقیت بیشتر برای عمران عزیز

امیدوارم شما هم مث من از شنیدن این آهنگ لذت ببرین


لینک دانلود :

  واسم بسه 




صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک

https://www.facebook.com/eshghas
fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم 
https://www.facebook.com/shadetbegardom

نظرات 1 + ارسال نظر

سلام با آروزی موفقیت شما

ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد