هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

جشن نیمه شعبان 1391

هرمزگانی دان نت منتشر می کند :


اجرای زنده ی شروه با نوازندگی ساز کرا توسط اسحق احمدی


   شروه با نوازندگی ساز کرادریافت ویدیو

اجرای آهنگ " شور جوانی " توسط رضا نصیری

آهنگ شور جوانی دریافت ویدیو



اجرای آهنگ " دشت انتظار " توسط اسحق احمدی
آهنگ دشت انتظار دریافت ویدیو



اجرای مشترک اسحق احمدی ، رضا نصیری و عمران طاهری
اسحق احمدی ، عمران طاهری ، رضا نصیری دریافت ویدیو

توضیح : این ویدئو به مناسبت جشن نیمه شعبان و برنامه ی شُو بندر سیمای خلیج فارس اجرا شده است که توسط هرمزگانی دات نت در اختیار شما قرار گرفت .


هرمزگانی دات نت / با تشکر از خانم لیدا وارث



** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas

fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم

https://www.facebook.com/shadetbegardom

نظرات 2 + ارسال نظر
مجتبی 16 تیر 1391 ساعت 03:27 http://hormozgani.net

تبریک میگم خدمت هنرمند دوست داشتنی هرمزگان آقای احمدی عزیز بابت اجرای زیباشون ، همچنین تشکر می کنم از شما مدیریت زحمتکش :)

ممنون عزیزم

ویدا 20 تیر 1391 ساعت 03:28

404
We can't find the file you're looking for

The owner may have removed it or it may never have existed in the first place

Visit the homepage instead


ویدئو ها مشکل داره و دانلود نمیشه...

!!!!

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد