هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

خدا رو شکر بالاخره آدرستو پیدا کردم ...


خدا رو شکر بالاخره آدرستو پیدا کردم
...




** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **

نظرات 14 + ارسال نظر
حسین رحمانی 23 اردیبهشت 1390 ساعت 23:16

من که گیج شدم. شما آدرس ناصر رو پیدا کردید؟

آره بالاخره پیدا کردم

یلدا 24 اردیبهشت 1390 ساعت 01:45

لیدا جوون بازم ناصرو دیدی ؟؟؟؟؟

آره

فروزان 24 اردیبهشت 1390 ساعت 12:01

سلام گلم بابا تو کی هستی
چه عکس قشنگی از کجا پیداش کردی
میشه خاطره این عکسو برام بگی عزیزم چه قدر ناز بود
میگم گلم ادرس خونشو پیدا کردی؟بحرحال منو هم در خوشحالیت سهیم کن
در ضمن گل من بهار من عکسو برام نفرستادی فکر کنم سرت شلوغه اما بدان من همه جوره قبولت دارم
موفق باشی
منتظر نظر گرمت هستم

برات میفرستم عزیزم

مجتبی 24 اردیبهشت 1390 ساعت 14:23 http://bandarabbasi.rozblog.com

سلام ، چیو ؟ یا کیو ؟ پیدا کردی لیدا ؟

آدرسو پیدا کردم

متین 24 اردیبهشت 1390 ساعت 19:46

با سلام
خیلی زیبا بود ببخششید حالا که ادرس ناصریا پیدا کردین میخواهید برید اونجا؟میشه خواهش کنم بازم اگه عکس دارید بگذارید

چشم / حتما

علی 24 اردیبهشت 1390 ساعت 21:12 http://isaacahmadi.mihanblog.com

سلام
لیدا خانم آدرس کجا رو پیدا کردین ؟

آدرس ناصرو پیدا کردم

ایلیا 24 اردیبهشت 1390 ساعت 23:09

سلام لیدا جون
این عکس زنده یاد ناصر خیلی قشنگه
دستت درد نکنه و خدا بیامرزتش انگار داره با آدم حرف میزنه
نمی دونم منظورت چیه از این جمله ولی از عکست واقعا ممنون

مریم 26 اردیبهشت 1390 ساعت 13:30

سلام لیدا جون مریم هستم چطوری خوبی ؟ میشه خاطره این عکس رو بگی ؟ من بعضی اوقات حسودیم میشه چون تو به هرحال ناصرو دیدی اما من ؟

سلام مریم جان
این عکس مربوط میشه به کنسرت سال 84 ناصریا عزیز در رشت .
عزیزم خیلی ها ناصر رو ندیدن و خیای ها دیدن ، این دلیل بر حسادت نمیشه . مهم اینه که همه ی ما ها دوستش داریم ...

بابک 26 اردیبهشت 1390 ساعت 14:50

میشه توضیح بدید ؟

به وقتش حتما توضیح می دم ...

ایلیا 26 اردیبهشت 1390 ساعت 21:21

لیدا جووون واقعا خانمی و خوشا به سعادتت که ناصر رو از نزدیک دیدی.
می تونم بپرسم که ناصر با همین لباس کنسرت داشت ؟
مررررررسی

ممنون از مهرت عزیزم
نه ، این عکس رو بعد از اجرای کنسرت گرفتم عزیزم

بهروز 27 اردیبهشت 1390 ساعت 15:43

سلام لیدا جان
عکست که خیلی قشنگ بود ولی مگه آدرسو گم کرده بودی یا نداشتی که پیداش کردی؟!
کاشان هم خیلی جات خالی بود.

سلام
ممنون بهروز جان
انشالله ایندفعه

مجتبی 28 اردیبهشت 1390 ساعت 14:39 http://bandarabbasi.rozblog.com/

سلام لیدا جون ، آخر ما نفهمیدیم کدوم آدرسو پیدا کردی ، میشه بیشتر توضیح بدی ؟؟؟؟؟؟

مجتبی جان بعدا حتما توضیح میدم ...

ستاره 7 خرداد 1390 ساعت 13:38 http://www.stwos2.blogfa.com

سلام
خیلی خوشمل بود
بیا به وبم
با لبخند وارد شوید

ابی 8 خرداد 1390 ساعت 17:44

سلام لیدا خانم ناصر که آدرس درست و حسابی نداره آدرس ناصر قلب آنهایی است که دوستش دارند و به یادش هستند خوش به حال تو که ادرسشو پیدا کردی و ان شاالله که آنهایی که دم از ناصر می زنند آدرسشو پیدا کنند و بعد سنگشو به سینه بزنند !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

مرسی از محبتتون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد