هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

بهار 1389 مبارک

 

یا مقلب القلوب و الابصار   

  

یا مدبر اللیل و النهار   

   

یا محول الحول والاحوال    

 

حول حالنا الی احسن الحال  

    

بهار 89 مبارک 

 

نوروز 89 مبارک  

 

 

خداوندا دوستانی دارم که در اعماق قلبم جای دارند ،  

 

آنان شایسته ی محبتند و یادشان مایه ی آرامش جان . 

 

در میان خلق آنان معدن خیرند و دارنده ی پاکترین خصوصیات . 

 

با الها  

 

آنان را اکرام کن و بر صفات نیکشان بیفزای ... 

 

آمین یا رب العالمین .   


 

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   **    

ترانه ی بهار هدیه ی نوروزی اسحق احمدی

به استقبال بهار می رویم  با

 

 هدیه ی بهاری اسحق احمدی   

 ترانه ی بهار 

 

 

 

نام ترانه : 

  

 بهار 

خواننده : 

 اسحاق احمدی

ترانه و موسیقی : 

  اسحاق احمدی

گیتار و عود :  

 هادی آرمین

ضبط :  

 استودیو مهراب

 

 منبع : سایت هرمزگانی دات نت  


 

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   **