هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

کلام آخر نوید ...

پیشنهاد میکنم حتما حتما حتما  گوش کنین ...

حقایق پخش شد از جنوب تا شمال!



  ... کلام آخر ...


این خط فقر نیست ! این خط فهمه !!! / سالها طول میکشه معنیشو بفهمه


این آهنگ از جمله کارهای پخش نشده از نوید بوده که ناخواسته پخش شد ، در این آهنگ نوید در

مورد مشکلاتی که طی این چند وقت براش اتفاق افتاده از طرف نزدیکانش صحبت می کنه پیشنهاد میکنم حتما دانلود کنید...


به نظرم کارت عالی بود نوید عزیز ...




** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas

متن شعر

"قسمت اول"


اینی که میشنوی شاید حرفای آخره / میخوای کارامو Delete  کن ولی بگو نسل بعدت


آلایشی ساده توی قالبای قوی / همین MAX  امروز ! تا دیروز میگفتی نوید


اینم میشه خداحافظی یا هرچی تو بگی / من کشیدم کنار ، بیا جای منو تو بگیر


هدف های بزرگ باید رد بشن از صافی / ما که دلو شستیم با اینکه بودیم خاکی


راز جزر و مد و میون بر بازی . . . / هرکسی نمیدونه جز اون بالایی قاضی !!!


تو بگو بریدم ! تو بگو جا زدم / با رنگ قلم کشیدم من خطی بالای سرم


این خط فقر نیست ! این خط فهمه !!! / سالها طول میکشه معنیشو بفهمه


این نسل فعلی . . . پس تا نسل بعدی هیچ حرفی دگر نیست . . .


میخونی کارو حرف دلو با کلام آخر / میدونی سخت حس کار ، ندارن تو باور


میمونی تو خاطرات و ذهن کور مردم / میتونی با ما بیای ، ولی تو بی میلی به هر دو

. . .


"قسمت دوم"


نمیگم کار هرکی نیست . . . ولی دل میخواد / صدای تنها نیست قلم و شعر میخواد . . .


بنویس تو میشی مثل خیلی ها . . . / از ته دل بخون تو بذار سیل بیاد


"میمونه یادت؟" چیزایی که گفتم بهت من ! "بگو بوده یادت؟" همش رو از دم حفظم


مثله غدست ولی خوش خیم ! / این مدت منه خوش بین


پیش کسایی بودم که آخر گفتن تو کشتیش ( اشاره به تهمت هایی که از خانواده پدری شنید )


اینطوری MAX  شدم من ! نه از روی تفریح / سنگ های جلو پام دادن پله هامو تشکیل


بیگدار به آب نزن ! بسپار به دسته تقدیر ، بذار بگذره تقویم ، هر بار جلوته پرچین

( اشاره به اینکه حرفات رو برای زمانی مناسب نگه دار  و صبور باش )


دست کم بگیری کارو نمیتونی هیچوقت / چشم و گوش باز کن بیدار بشین تا دیروقت


آیندتو شاید بتونی مثل من بسازی / ولی این حس توش نیست به هیچ وجه . . .


میخونی کارو حرف دلو با کلام آخر / میدونی سخت حس کار ، ندارن تو باور


میمونی تو خاطرات و ذهن کور مردم / میتونی با ما بیای ، ولی تو بی میلی به هر دو

. . .


"قسمت سوم"


شنیدم از قریبه ای میگفت از زندگیه خودش / کارو STOP کن اگه داری بچه دورت


میگفت بیگناه بود و بستنش به تهمت / میگفت نبود وجدان مزید بر علت


میگفت فروختنش به مشتی دهاتی / میگفت : شما پشت منید یا الکل رو آتیش؟!


میگفت : حرسش ماله منه ارثش ماله اونا / میگفت هرچی بگم کمه میسپرم به خدا


میگفت سوختم من مثل الکل صنعتی / هرچی کشیدم زیر سر ع  لعنتی ...


دست رو دست دیگه بسه / از دستت شدیم خسته


"حیفه که " من بخوام بجنگم / "حیفه که " من بخوام بگم نه !


"حیفه که " من بخوام بجنگم / ولی "حیفه که " من بخوام بگم هر


هر فامیلی فامیله !!! / مثل هابیل و قابیله / طرف نوش پشته دره ولی غریبه راه میده


میگی : چشم که رفت !!! من مژه میخوام چیکار . . . / به خاک که رفت شدن بیدار


این داستان چه آشناست . . . اون غریبه نوید / اینجا ارث مطرحه ! نه نوه و نتیجه


فامیل های مثلاً پدری منظورم با شماست ! حقایق پخش شد از جنوب تا شمال



به نظرم  کارت عالی بود نوید عزیز ...




نظرات 4 + ارسال نظر
ازاده 25 دی 1390 ساعت 10:06

نوید عزیز وقتی کارتو گوش کردم دلم می خواست واست کلی گریه کنم اما می دونم انسان بزرگی هستی مواظب خودتون باشید صدات قشنگه صدای نازنینم قشنگه منتظر کاراتون هستم

ازاده 26 دی 1390 ساعت 13:14

اهنگتو ۳۰۰۰ بار گوش کردم خیییلییی عالی بود بغض منم فریاد زدی منم حالم بود هزار بار باهات داد زدم ممنون ازت ممنون نوید عزیز

حمید 6 بهمن 1390 ساعت 21:13

بهتره رو راست باشیم. به نظر من نوید داره توی کار موسیقیش پس میره! کاری به شعر ندارم ولی موسیقیش اصلا به دل نمیشینه. من یه بار هم حوصله ام نشد گوش بدم!! به هر حال براش آرزوی موفقیت دارم.

حمید 6 بهمن 1390 ساعت 21:14

ولی از حق نگذریم خوش تیپ شده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد