هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

خاطره ها

سلام دوستای خوبی که همیشه وقت میزارین و مطالب منو میخونین


- یادم میاد " ناصریا " عزیز اکثر اوقات توی کنسرت ها و اجراهاشون از " ابراهیم منصفی " یاد میکردن

 اون موقع منی که اصلا ابراهیم منصفی رو نمیشناختم متوجه این حرکتشون نمیشدم !


- و یا یادم میاد یکی از دوستای نزدیک ناصریای عزیز تعریف میکرد توی یه مجلسی استاد " محمد نوری " وارد شدن و ناصریا برای ایشون سر تعظیم در مقابل استاد پیشکسوت فرود آورد ( موقعی که هنوز آنچنان کسی نمیشناختشون )


و یا بازم یادم میاد یه روزی از زبون خودشون شنیدم که توی هنـر هیچکس جای کسی رو نمیگیره ...


امروز شنیدم که  از " عمران طاهری " دوست و هنرمند خوب بندر عباسی یه کاری با عنوان " خاطره ها " پخش شد .


من اعتقاد دارم که هیچ چیز مث آهنگ نمیتونه خاطرات آدم رو مرور کنه ...


و این کار یادآور و شاید قدردانی از پنج هنرمندی که شاید در حال حاضر در جمع ما نباشن ولی تا همیشه برای ما با طنین صداشون خاطره ساختن و خاطره سازی میکنن




قطعا بیشتر با آهنگای فرهـاد ، فریدون فروغـی و محمد نوری نسل قبل از ما روزها رو گذروندن ، هم دوره ای های من با ناصریا و شاید یه کم از ما کوچیک ترا با مرتضی پاشایی ...


آهنگ " خاطره ها " ایده ی قشنگی بود تا توی این روزهایی که به سال جدید نزدیک میشیم یاد ِ این هنرمندایی که پیش ما نیستن رو زنده نگه داریم و براشون آرزوی مغفرت کنیم .


برای عمران عزیز آرزوی موفقیت دارم و دعا میکنم روزی مث این اساتید موندگار بشه و جایی که لیاقتش رو داره برسه و ممنون از مهدی کریمی منصوب برای ترانه قشنگش و شجاعت شفایی عزیز برای تنظیم این اثر خاطره ساز ...


آمین


لینک آهنگ " خاطره ها "




صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک

https://www.facebook.com/eshghas
fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم 
https://www.facebook.com/shadetbegardom