هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هشتمین سال


سلام 





هشت ســـــال گذشت


نیست ...


همه دارن زندگـــــی عادی خودشــون رو میکنند


من هم دارم زندگـــــی میـــــکنم


ولی ...


ولی هشـــت ســــاله که ندیدمشون


و هشت ساله که نتونستم کسی رو بیشتر از ناصـــــریا  دوست داشته باشم 


با وجود اینکه میگن خاکِ مُــــرده سرده و دیگه نیست .


آره نیستی ؛


ولی چرا هستـــــــی؟!!     واقعا هســـــــــتی !




صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک

https://www.facebook.com/eshghas
fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم 
https://www.facebook.com/shadetbegardom



نظرات 1 + ارسال نظر
سامان 5 آذر 1393 ساعت 22:00

هستی...خوبم هستی ... ای خوبم ناصریای گلم.....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد