هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

بهار 91 مبارک ...

سلام


آرزو میکنم سال 91 سالی پُر از عشق ، محبت ، سلامتی و موفقیت برای تک تک دوستای خوبی که همیشه به من و وبلاگم لطف داشتن ، باشه ...


از توی آرشیوم دو تا پیام " ناصریای " عزیز و قسمتی از آهنگ " تقویم کهنه " رو تقدیمتون میکنم .


( این آهنگ بهاری این روزا روی زنگ موبایل خیلی خوشکل میشه )


*****

 دعای تحویل سال ...


همواره به هنگام دعای تحویل سال به یاد دیگران می افتم ، دیگرانی که ممکن است با انبوهی از مشکلات به استقبال سال نو بروند . از خدا می خواهم که چرخ دوران را به سود ایشان هم بچرخاند ، همچنانکه تا به امروز به سود ما چرخانده است . به لحاظ مادی همین که می توانم از پس خرج خانواده خود بر آیم جای شکر دارد . بنابراین بضاعتم به گونه ای نیست که بخواهم در سطحی قابل توجه دست گیری کنم ، اما به نوبه خود هرگز دعا کردن برای دیگران را ترک نخواهم کرد .




  دانلود  " تقویم کهنه  "


یکی باید واسه ما بهارُ معنا بکنه

سفره ی گم شده ی هفت سینُ پیدا بکنه 


یکی باید بیادُ بگه بهار چه رنگیه 

بگه که تحویل سال چه لحظه ی قشنگیه 


یکی باید بیادُ سین سکوتُ بشکنه

رمز قد کشیدنُ تو کوچه فریاد بزنه


تقویم کهنه رو باید ببندیم

چرا بیاد دروغکی بخندیم ؟


بهار داره پا میزاره تو خونه

حنجره ی قلب ما کی میخونه ؟


پیام نوروزی ...
بیایید ایرانی بودن را فراموش نکنیم . ایرانی باشیم ، نوعدوست ، مهربان ، راستگو ، با گذشت ، فداکار و مهم تر از همه یک مسلمان واقعی .

متاسفانه ما داریم تن به تغییرات درونی می دهیم و از ویژگی های ممتازی که داشتیم فاصله می گیریم . بیایید جلوی این اتفاق نا میمون رو بگیریم .



بهار 91 مبارک



** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas


نظرات 3 + ارسال نظر
مجتبی 29 اسفند 1390 ساعت 20:04 http://hormozgani.net

منم سال جدید رو بهتون تبریک میگم . با آرزوی موفقیت

مرسی عزیزم

یاسمین 23 فروردین 1391 ساعت 12:26 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

لیدا جان سلام...
این خصوصیاتی که در آخر این پست گفتی خصوصیات بارز ناصر عزیزه...روحش شاد.و من مطمئنم که جاش خیلی خوبه چون زنده یاد ناصر عزیز نیز یک مسلمان و شیعه ی واقعی بود.

می خواستم بگم من همانطور که گفته بودم برنامه پنجره ای از ناصرجان را می خواهم که کت سفیدی بر تن داشت و تنها میهمان برنامه بود. شب یلدا هم بود و هندوانه ای را با دستان خودش برش داد و....خواهش می کنم اگر داری که داری کاملش را در اختیارم بگذار.سپاسگذارت میشم.اگر سروش سیما داشت حتما مزاحم تو نمی شدم ولی متاسفانه گفت ما برنامه های سال ۸۵ به بعد را داریم.
ییخشید دیگه.
یاعلی...

سلام
لطفا آدرس ایمیلتون رو برام کامنت بزارین

یاسمین 29 فروردین 1391 ساعت 10:07 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

ممنون...

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد