هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

" عزیز دلُم " اسحق احمدی


عزیز دلُم

آهنگ عاشقانه و بسیار زیبا

اثری دیگر از اسحق احمدی



دانلود آهنگ " عزیز دلُم "

همیشه ارتباط خوبی با کارهای اسحق احمدی بر قرار کردم و تا به الان همه ی آهنگ هاشونو دوس داشتم ولی این کار رو نمی تونم با بقیه آهنگ ها مقایسه کنم ...

خیلی خیلی دوست دارم و به همه ی دوستای عزیزی که صادقانه عاشقند پیشنهاد می کنم که این آهنگ رو از دست ندن و حتما بشنون .

ای عزیز ...


منبع : وبلاگ رسمی اسحق احمدی

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas

سر رسید ناصریا / 1391

>>> بهار بهار چه اسمِ آشنایی<<<

برای اولین بار مژده به دوستداران، هواداران ، و خاطره دارانِ صدای جاودان موسیقی‌ ،

"ناصر عبداللهی"

سالنامه و سر رسید سال ۹۱



همراه با تصاویر ، مطالب جالب، متن گفتاری، و زندگی‌ نامه ی "ناصریا"و در کنار او چهره‌های نامی‌ و هنرمندان محبوب کشور علاقه مندان جهت سفارش میتوانند از روز دوازدهم بهمن،به آدرس سایتی که متعاقباً اعلام خواهد شد مراجعه نمایند. اولویت خرید بر اساس مراتب زمانی‌ ثبتِ نام خواهد بود



توضیح: این اقدام خیر خواهانه بوده و به صورت انحصاری صرفا توسط موسسه فرهنگی‌ هنری "آیان" به انجام خواهد رسید و بر اساس تاکید خانواده محترم عبداللهی، هر اقدام دیگری در این راستا ، موجب پیگرد قانونی خواهد بود
منبع : وبلاگ شخصی رضا کریمی / نقش جمال





** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas
 

ادامه مطلب ...