هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

نوروز 92 مبارک ♥

بهار بهار یه مهمون قدیمی
یه آشنای ساده و صمیمی


یه آشنا که مثل قصه ها بود

خواب و خیال همه بچه ها بود




یادم میاد بچه که بودم خونه ی مامان بزرگ برام بهشت بود ، وقتی در رو با یه لبخند مهربون روی ما باز میکرد یه راه باریک بود که ما رو به حیاط بزرگی میرسوند و وقتی میخواستی بری اطرافت انواع گل ها با رنگ های شاد و قشنگ و طبیعت سبز ِ سبز ِ سبز ...


چن ساعتی بیشتر به فصل بهار باقی نمونده ، دوباره همه ی درخت ها شکوفه کردن و باغچه ها پُر از گلهای رنگارنگ با عطر های بهاری شده .


اما حیف که دیگه نه اون خونه ، خونه ی بچگی های ماست . نه مامان بزرگ و بابا بزرگ ها هستن و نه از گل و گلدون ها خبریه !


میخوام اینو بگم که همیشه توی ذهن من " بهشت " یعنی خونه ی مامان بزرگ ...


عزیز ِ دوست داشتنیه من با همون نگاه کودکی احساس میکنم جایگاهت بهشت خونه ی مامان بزرگه و و در بهترین مکان پیش خدا هستی .


پیشاپیش سال نو رو به همه ی دوستای خوبی که برای مطالب من وقت میزارن و میخونن تبریک میگم و امیدوارم روزهای خوبی در پیش داشته باشن ...


دوستتون دارم


این عکس سفره ی هفت سین سال 89 اصفهانه چون خودم گرفتم تقدیم میکنم به شما ، چطوره ؟ 




صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )


** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas

fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم

https://www.facebook.com/shadetbegardom




نظرات 2 + ارسال نظر
ویدا 8 فروردین 1392 ساعت 00:48

سلام. سال نو مبارک. عکس خیلی قشنگیه... انشالله سال خوبی داشته باشی.

mohsen 15 فروردین 1392 ساعت 20:45 http://mohsenfarah.ir

به قول شاعر:
بهشت جای قشنگیست جای دوری نیست
بهشت باغ بزرگیست:باغ آغوشت
بهشت اول و آخر گمان نکن حتی
بهشت هم بروم می کنم فراموشت!

البته شعر در مورد مادره نا مادر بزرگ
متن کاملش اینجاست
http://mostasharnezami.persianblog.ir/post/69

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد