هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

تقدیم به " اصغر فرهادی "

مثه ی همه ی ایرانی ها بهشون افتخار می کنم و جا داره اینجا باز هم به آقای فرهادی " تبریک بگم  .


ای شعر رو داداشم برای اصغر فرهادی سروده . خیلی دوس دارم نظرات خوبتون رو بشنوم .



بُرید بند سکوت حصار اصغر جان

شنید تا تب این انفجار اصغر جان 


جهان تمام خودش را کشید تا صحنه

اگرچه مانده هنوز در حصار اصغر جان


هوا برای شکفتن پس ُ هنر یعنی

شکفتن وسط این غبار اصغر جان


و خوش بحال " جدایی نادر از سیمین "

که داشت مثل تو آموزگار اصغر جان


و خوش بحال هیا هوی آسمان حتی

که شد به رنگ تنت استتار اصغر جان


برای شان تو اُسکار کمترین کار است

تو ای فراتر از یک افتخار اصغر جان


علی وارث


** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas



نظرات 6 + ارسال نظر
مجتبی 16 اسفند 1390 ساعت 15:42 http://hormozgani.net

بسیار عالی و تبریک به آقای وارث بابت سروده ی زیبایشان

مرسی مجتبی

محمد صدیق 16 اسفند 1390 ساعت 23:17 http://www.madaf.mihanblog.com

سلام
زیبا بودید لیدا خانم
شعر آقای وارث هم قابل تحسین است...
افتخار بدهید دعوتید به:بازدید...غزل...تبادل لینک

ممنونم.
حتما

مرضیه 17 اسفند 1390 ساعت 11:20

با سلام ببخششید پس پست بلاخره ادرستو پیدا کردم
نگذاشتید خیلی منتظرش هستم
با سپاس فراوان

انشالله اذر 91 :)

علی کمارجی 18 اسفند 1390 ساعت 00:20 http://kamareji.blogfa.com/

سلام
به شما تبریک میگم با این برادر هنرمندی که دارید.
شعر بسیار قشنگی است
موفق باشی

ممنون از محبتت

یاسمین 22 اسفند 1390 ساعت 19:53 http://www.nardebame-aseman.blogfa.com

لیدا جان سلام...
من همان یاسمین در فیس بوک هستم...
خوبی الحمدلله؟؟؟
متاسفانه بیش از ۳ -۴ هفته است که نمی تونم بیام تو فیس بوک...
دلم تنگ شده.
به همین خاطر گفتم حداقل یکی از دوستانم را ازا اینجا پیدا کنم.
ببخشید که من مزاحم شدم.
یک خواهش خیلی خیلی ویژه و مهم ازتون دارم:
من تاریخ دقیق پخش برنامه ی پنجره ای را می خوام بدونم که ناصر عزیز با کت سفید رنگ در برنامه حضور داشته.احتمالا از اونجایی که شنیدم آخرین حضور ناصر در این برنامه بوده...
من منتظرم...
یاعلی...

سلام
ممنونم. خوشحالم که اینجا هم میبینمتون .
دقیقا نمیدونم اما نگاه میکنم و به اطلاعتون میرسونم

حسین 10 فروردین 1391 ساعت 12:44 http://www.khorrami22.blogfa.com

بعد از اینکه از مسافرت برگشتی ببینی هزار تا نامه داری

برای مسافرت به یک جای خوشگل بری

به آهنگ مورد علاقت از رادیو گوش بدی

به رختخواب بری و به صدای بارش بارون گوش بدی

از حموم که اومدی بیرون ببینی حو له ات گرمه !

آخرین امتحانت رو پاس کنی

کسی که معمولا زیاد نمی‌بینیش ولی دلت می‌خواد ببینیش بهت تلفن کنه

توی شلواری که تو سال گذشته ازش استفاده نمی‌کردی پول پیدا کنی

برای خودت تو آینه شکلک در بیاری و بهش بخندی !!!

تلفن نیمه شب داشته باشی که ساعتها هم طول بکشه

بدون دلیل بخندی

بطور تصادفی بشنوی که یک نفر داره از شما تعریف می‌کنه

از خواب پاشی و ببینی که چند ساعت دیگه هم می‌تونی بخوابی !

آهنگی رو گوش کنی که شخص خاصی رو به یاد شما می‌یاره

عضو یک تیم باشی

از بالای تپه به غروب خورشید نگاه کنی

دوستای جدید پیدا کنی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد