هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

آدمها و کتاب...

آدمها و کتاب...



بعضی آدمها جلد زرکوب دارند، بعضی جلد ضخیم و بعضی جلد نازک!
بعضی آدمها با کاغذ کاهی چاپ می شوند و بعضی با کاغذ خارجی!
بعضی آدمها ترجمه شده اند.
... بعضی آدمها تجدید چاپ می شوند و بعضی آدمها فقط فتوکپی آدمهای دیگرند، بعضی آدمها با حروف سیاه چاپ می شوند.
بعضی آدمها صفحات رنگی دارند ، بعضی آدمها تیتر دارند و فهرست!
روی پیشانی بعضی از آدمها نوشته اند حق هرگونه استفاده ممنوع و محفوظ است.
بعضی از آدمها قیمت روی جلد دارند! بعضی آدمها با چند درصد تخفیف به فروش می رسند!
بعضی آدمها بعد از فروش پس گرفته نمی شوند.
بعضی آدمها را باید جلد گرفت .
بعضی آدمها را می شود توی جیب گذاشت .
بعضی آدمها نمایشنامه اند و در چند پرده نوشته می شوند.
بعضی آدمها فقط جدول و سرگرمی دارند.
بعضی از آدمها معلومات عمومی هستند.
از روی بعضی آدمها باید مشق نوشت و از روی بعضی ها جریمه !!
بعضی از آدمها را باید چند بار بخوانیم و بعضی از آدمها را باید نخوانده دور انداخت!!!!

زنده یاد قیصر امین پور ...




** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک


https://www.facebook.com/eshghas


نظرات 4 + ارسال نظر
ازاده 15 فروردین 1391 ساعت 18:35

خیلییییی زیبا بود عزیزم مرسی

مسعود 16 فروردین 1391 ساعت 10:25

با سلام
قبول دارم ولی ناصریا و دلمون را باید کنیم برایش جوابی داری ؟؟؟؟
دلتنگش هستیم
مشهد رفتم از دو نفر که از بندرعباس امده بودند پرسیدم ناصر عبدالهی می شناسی
گفتند نه وای که اون لحظه ناراحت شدم که نگو پرسیدم تشییع جنازه نرفتین گفتن نه بخود گفتم بیخود نگفت خواهر ناصریا بندرعباسی ها ما را تنها گذاشتن

سلام
ممنون از لطفتون ولی بد و خوب همه جا پیدا میشه و و اینقد هم نباید بی انصاف بود دوست عزیز ...

باران 20 فروردین 1391 ساعت 12:55 http://seedayebaran.blogfa.com

به چه کسی می توانیم در این سرای بی کسی اعتماد کرد و نگریست

و از او خواست که به چهره ما بنگرد و بگوید ما چه شکلی هستیم.

این جا همه چهره ها خاموش اند و همه نگاه ها، بی سو.

کسی را می خواهیم که به چهره ما بنگرد و لبخند بر لبان مان، با نگاه مهربانش بکارد

و برای باغ دل مان بارانی باشد، بارانی بهاری، بارانی که جان مان را شکوفا می سازد و دل مان را روشن می گرداند.
به روزم و در انتظار ...[گل]

یه دوست 22 فروردین 1391 ساعت 10:56

سلام
لیدای عزیز من یه گرافیستم اگه تعریف نباشه کارمم خوب بلدم
می خواستم بگم اگه کار طراحی و یا کاتالوگ یا پوستر یا ارم و یا هرچی که مربوط به فعالیت من باشه چه خودت و چه نازنین و یا نوید و یا هرگروهی که بخواد واسه ناصریا کار کنه من صمیمانه در خدمتم فقط نمی دونم چطوری شمارمو به دستت برسونم اگه میشه یه ایمیل بدی ممنونت میشم

سلام
ممنون از محبتتون . خیلی هم خوشحال میشم
only_nasseria@yahoo.com
از طریق ایمیل با من در تماس باشین
منتطرتونم :)

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد