هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

چهل و سه سالگیت مبارکـــ

ناصـــــریای عزیز چهل و سه سالگیت مبارکـــــ ... 


 لینک ویدئو 



توی این چن سال یک سری عکس با پیراهن آبی از ناصریای عزیز پخش شد که شاید خیلی از شما دوستای عزیزم دیدین و دوست داشتین ...

دلم میخواد از دوست خوبم آقا شهــــرام تشکر کنم که این عکس ها رو در اختیار ما گذاشتن و ممنون از آقای رسول جوکار که با دستان هنرمندانشون عکس های ماندگاری رو به ثبت رسوندن .

ماندگاری عکس ها یاد آور روزهای خوش ناصریاست ... 


صفحه عشق تو حقن ( ویژه ی ناصریا )

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع می باشد  **


تماس از طریق فیس بوک

https://www.facebook.com/eshghas
fan page shadet begardom :  پیج شادت بگردُم 
https://www.facebook.com/shadetbegardom

نظرات 2 + ارسال نظر
سامان 18 دی 1392 ساعت 22:43

سلام.
تولد عزیز ما مبارک.
دست شما درد نکنه.
تا الان که 41 بار دانلود شده .خواستم به جای همه تشکر کنم.
یه 3 ماهی شده بود آپ نشده بودین.

ممنون از محبتتون دوست عزیز

mohammad 18 خرداد 1395 ساعت 15:10

سلام این عکسا میتونید برام ایمیل کنید تمام عکساشو چون دیونه این عکسام

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد