هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

سلام دوستای خوبم ...

 

دوست دارم احساستون رو در مورد این جمله بدونم  ...

 

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

 

نظرات 17 + ارسال نظر
مهر 4 مرداد 1387 ساعت 02:11 http://Doayam.Blogsky.com

سلام لیدا جان! این مجله مرا یاد خدا میاندازد واقعا هر چه بوی خدا دهد فقط زیباست و حیرت آور دلشاد باشی دوستم!

مهر 4 مرداد 1387 ساعت 02:11 http://Doayam.Blogsky.com

یک نفر دلش شکسته بود

توی ایستگاه استجابت دعا

منتظر نشسته بود

منتظر،ولی دعای او

دیر کرده بود

او خبر نداشت که دعای کوچکش

توی چار راه آسمان

پشت یک چراغ قرمز شلوغ

گیر کرده بود

****

سلام
امیدوارم حالتون خوب باشه ممنون و متشکرم که خبرم کردین...
واما .:هرچه تو را به یاد من بیاورد زیباست:.

فقط میتونم بگم:
باید بگم این جمله میتونه مصداق حقیقی عشق به خدا باشه
که وقتی ما انسانها به هرچیزی که دقیق می شیم نور تجلی خدا رو در اون می بینیم که در واقع میتونیم بگیم هرچیزی که تو را به یاد من بیاورد زیباست...
و البته این جمله میتونه در دوست داشتن های انسان ها به یکدیگر هم صدق کنه:.
مثال عینی زنده یاد ناصر عبداللهی که به واقع برای خیلی از ما این جمله صادقه....
و...
با امید و آرزوی بهترین ها برای شما، تا درودی دیگر دو صد بدرود

پویا 4 مرداد 1387 ساعت 12:28 http://ravabet.blogsky.com

زیبا بود . درود بر شما . روز به روز بهتر هم می شه .
وبلاگتون عالیه و خیلی به دلم نشسته و دلم می خواد که اگه موافق باشید باهم تبادل لینک داشته باشیم .
نمی دونم اگه موافقید ما رو با نام ۩۞۩ لوازم خنده و شوخی ۩۞۩ به لینکهاتون اضافه کنید . چون من دلم نمی خواد که با اسمی لینکتون کنم که شاید خوشتون نیاد بنابراین منتظر می مونم تا شما خودتون بهم بگید که با چه عنوانی شما رو اضافه کنم . من منتظر پاسخ شما هستم .

بهار 4 مرداد 1387 ساعت 13:10

" بی تو به سادگی کدام صدا بنازم ؟ "




هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست .........

باران

پاییز

چهارشنبه

دی

صدا

دریا

زندگی .. زندگی .. زندگی ...


افسوس .. افسوس .. افسوس .. افسوس ....


نیلوفر 6 مرداد 1387 ساعت 09:41 http://lina.blogsky.com

سلام دوستان

کاملا با بهار موافقم فقط مواردی رو بهش اضافه میکنم

ولایت علی

عشق به خدا

عبادت خالصانه

چهارشنبه تا جمعه

زیارت عاشورا

طریقت

علی 7 مرداد 1387 ساعت 02:27 http://dar100.blogfa.com

سلام لیدا جان.
بعضی وقت ها بعضی آدما دنبال شناختن اسرار خودشون می گردن که هرچی می گردن پیدا نمی کنن... مایوس می شن.می خوان همه ی زندگیشون رو بالا بیارن رو بخت بدشون و اوق بزنن و راحت شن از اینهمه سئوال یی جواب که از کجا اومدیم؟به کجا می ریم؟ چرا اومدیم؟ چرا می ریم؟ کی پشت پردست؟ واقعا کسی هست ؟ و هزاران سئوال بی جواب دیگه که اونا رو از خودشون و دنیای پوچشون زده می کنه...
اون موقع است که به نظر من تیتر وبلاگ تو مثله خاطرات قشنگ کودکی به اونا امید می ده که عزیز هرکاری که می خواهی بکن و هرچه می خواهی فکر کن ولی به چیزهای خوب فکر کن هرچند دنیای پوچ و فانی است ولی به قول نیچه باید تا هستی پدر این دنیا رو در بیاری و هرکار می خوای و هرچی تلاش می خوای بکنی تا حداقل به دنیای پوچ بفهمانی روزی روزگاری کسانی هستند که به یاد تو خاطرات خوش را زنده می کنند هرچند فرسنگ ها زیر خاک باشی در حالی که هنوز فکر میکنی چه زندگی بیهوده ای بوده است!

درصد بلاگ دور جدید فعالیت هاش رو آغاز کرد و این سر آغاز با پیج رنک ۳ همراه شد که از لطف و عنایت دوستان خوبی مثل شماست... به زودی باز هم به روز خواهد شد.
موید باشی و زیر سایه ایران .
علی/درصد بلاگ

مهدی 7 مرداد 1387 ساعت 17:32 http://www.nasseriaye-bandar.blogfa.com

سلام
وبلاگ بسیار زیباست مخصوصا عکس های استفاده شده در قالب وبلاگ....

یا علی

احسان 8 مرداد 1387 ساعت 01:23

احساس

یاد مراسم سالگرد می افتم

حس عجیبی بود اولین بار ناصر رو ملاقات کردم اما چطور؟

از خودم عصبانی بودم چرا........

دوست 9 مرداد 1387 ساعت 18:46

از نظر من خیلی تکراری شده !

سلام لیدا جان خوبی؟
هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست
یاد آور عشق به خدا
صداقت
پاکی
انسان دوستی
ساده زیستن
عشق به ائمه اطهار
عاشقانه زیستن و
عاشقانه رفتن است

مهران 10 مرداد 1387 ساعت 15:57 http://m-nezami.blogfa.com

سلام
مطالب زیبایی مینویسی
امیدوارم مطالب کتاب زندگیتونم زیبا باشه
خوشحال میشم سری به کلبه من بزنید
موفق باشید

H.N 28 مرداد 1387 ساعت 03:53 http://www.hnmn.blogfa.com

[گل]سلام لیدا خانم گل
من آپم
$$$$$_______________________________$$$$$
__$$$$$$$$*_____________________,,$$$$$$$$*
___$$$$$$$$$$,,_______________,,$$$$$$$$$$*
____$$$$$$$$$$$$___ ._____.___$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$,_'.____.'_,,$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$,, '.__,'_$$$$$$$$$$$$$$$
____$$$$$$$$$$$$$$$$.@:.$$$$$$$$$$$$$$$$
______***$$$$$$$$$$$@@$$$$$$$$$$$****
__________,,,__*$$$$$$@.$$$$$$,,,,,,
_____,,$$$$$$$$$$$$$* @ *$$$$$$$$$$$$,,,
____*$$$$$$$$$$$$$*_@@_*$$$$$$$$$$$$$
___,,*$$$$$$$$$$$$$__.@.__*$$$$$$$$$$$$$,,
_,,*___*$$$$$$$$$$$___*___*$$$$$$$$$$*__ *',,
*____,,*$$$$$$$$$$_________$$$$$$$$$$*,,____*
______,;$*$,$$**'____________**'$$***,,
____,;'*___'_.*__________________*___ '*,,
,,,,.;*____________---____________ _ ____ '**,,,,
.•*..*•. .•.
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*
.•*..•*..*•. .•*..*•. . منتظر حضور گرمت هستیم
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .
-´´´´#####´´´´´´####.•*..*•. .•*..*•.
´´########´´#######.•*..*•. .•*..*•.
´############´´´´###.•*..*•. .•*..*•.. بدو بیا .....
#############´´´´´###.•*..*•. .•*..*•.
###############´´###..•*..*•. .•*..*•.
############### ´###..•*..*•. .•*..*•..
´##################.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´###############..•*..*•. .•*..*•. آرزومند آرزوهای قشنگت
´´´´´############.*.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´#########.`.•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´######..•*..*•. .•*..*•.
´´´´´´´´´´´###..•*..*•. .•*..*•.•
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•. .•*.
.•*..*•. .•*..*•. .•*..*•.
.•*•*.*
.•*..*•. .•*..*•.
.•*..*•. .•*..
.•*..*•. .
.•*..

سیما مسلم پور 3 شهریور 1387 ساعت 00:06


سلام

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ناصر خوبم.
تنها هنر مند ایرانی که من دوستش دارم.
من تو را عشقانه دوست میدارم ناصر عزیز.

سیما مسلم پور 5 شهریور 1387 ساعت 12:39

هر چه تو را به یاد من بیاورد زیباست ناصر خوبم.

سیما مسلم پور 5 شهریور 1387 ساعت 12:45

نوشته های من درج نمیشود.

سیما مسلم پور 5 شهریور 1387 ساعت 13:06

هر چه تو را به یادم بیاورد زیباست ناصر خوبم.
کاش بدانی چقدر دوستت دارم....

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد