هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

کاش می شد هیچ وقت نری ...

 

* گل من     

 

دیگه تو کنج دلم جایی ندارم گل من  

 

واسه ی از تو نوشتن کم میارم گل من  

 

یادته گریه هایی که قطره قطره نو شدن  

 

یادته خنده هایی که بی سبب ولو شدن  

 

من و تو کنار هم چه رویای قشنگی بود  

 

بی تو رویا ندارم ، کاش نمی رفتی خیلی زود  

 

قلب من واست کوچیک بود ولی صادقانه بود  

 

خالی از رنگ و ریا بود ولی عاشقانه بود  

 

دوباره تنگ غروب شد آسمون گریه داره  

 

می خواد از بغض غریبم روی دنیا بباره 

 

دوباره دلم گرفته می خوام اینو بدونی  

 

کاش می شد هیچ وقت نری ، همیشه پیشم بمونی ...  

 

گل من

 

کاش می شد هیچ وقت نری ، همیشه پیشم بمونی ... 

 

                                     ********  

                              ** با پوزش از تمام شاعران  

این شعر از من حقیر بود تقدیم به روح بزرگ ناصریا و تمام دوستدارانش **  

 

============================= 

 

     دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد .

نظرات 18 + ارسال نظر
الهام 5 آذر 1387 ساعت 00:28 http://shamevojood.blogsky.com

سلام ...

روحش شاد ... شعرت هم خیلی قشنگ سرودی ...

بای

سلام...
ممنون عزیزم ...

سجاد 5 آذر 1387 ساعت 00:53 http://www.links.rahpuyan.ir

سلام
وبلاگ خیلی خوبی دارید برای من باعث افتخاره اگر شما هم مایل به تبادل لینک با سایت من باشید.
اگر مایل بودید سایت من را با عنوان " تالار گفتمان رهپویان ایران " به آدرس www.rahpuyan.ir/index.php و یا " تبادل لینک با رهپویان " به آدرس www.links.rahpuyan.ir لینک کنید و بعد با مراجعه به www.links.rahpuyan.ir از طریق ارسال لینک وبلاگ خود را با هر عنوان و توضیحی به ثبت برسانید. لینک شما حداکثر ظرف 24 ساعت تایید خواهد شد در صورتی که هر دو لینک بالا را در وبلاگ خود قرار دادید آدرس وبلاگ خود را یک بار در لینک های روزانه و یک بار در لینک های ثابت سایت www.links.rahpuyan.ir به ثبت برسانید
متشکرم

صابری 5 آذر 1387 ساعت 10:23 http://lengehkarate.com

سلام...
صمیمی نوشتی...
موفق باشید

سلام...
متشکرم...

علی وارث 5 آذر 1387 ساعت 14:14

سلام
روحش شاد
یاحق...

سلام...
از لطفت ممنون ...

واسه با وجود تو یکی شدن نفسام ثانیه هارو می شمره
اسم تو مثل یه احساسه برام وقت اوج گرفتن قلب منه...

شعرت زیبا بود بغض رو باز هم به گلوم نشوندی...

سلام ...
ممنون عزیزم...

سلام به لیدا عزیز...
سپاس از نظری که گذاشتید و منو قابل دونستید.
باید ببخشید که نمی تونم همیشه برای شما و یا دیگر دوستان نظیر گل مینای عزیز و ... نظر بذارم اونم بنا به مشکلات شخصی از جمله خدمت سربازی...
عذر خواهی منو پذیرا باشید ...

باید خدمت شما دوست خوبم عرض کنم شعر تون از احساس خوبی سرشاره و خیلی عالی و آری از هر نقص مفهوم و حس خودشو القا می کنه...فقط با یه تغییراتی جزئی میتونه بهتر از این بشه.البته ببخشید که از واژه تغییر استفاده کردم .نقد کامل شعرتون هم باشه برای زمانی دیگر...
و باید به شما آفرین گفت انگار در این زمینه تا حالا کار خیلی زیادی نکردید ولی میتونید با کمی دقت و کمی مطالعه استعدادتون رو شکوفا کنید ...امیدوارم روزی ادامه بدید...

می رسیم به ناصر و حس قشنگ ناصریا...خیلی دوسش دارم و خیلی چیزا ازش از بودنش و حتا نبودنش یاد گرفتم..
ممنون از این کار زیباتون...
جاوید ناصریا
تا درودی دیگر درود صد بدرود...

سلام...
من شاعر نیستم و استعداد هم ندارم فقط احساسم بود ...

علی 7 آذر 1387 ساعت 01:30 http://pianocafe.wordpress.com

سلام لیدا جان...
خیلی زیبا بود این ترانه و ترانگی خودش رو داشت و اونایی که این احساس رو میخواهند نقد کنن به هیچ وجه مقصود این نگاه رو درک نکردند..
شرمنده یه مدت اینجا نیومده بودم.. دیگه حتما میام..تو هم به کافه خودت بیا..مثل اینجا که نیست اینهمه زیبا..ولی بدم نیست!
موفق باشی.علی

سلام...
مثل همیشه ممنونم ازت دوست عزیز...

گریه کردم گریه کردم اما دردمو نگفتم
ناصرم چرا تو رفتی تا من از پا بیفتم

سلام
واقعا زیبا بود
یا علی

سلام...
ممنون...

سلام . ممنون خبرم کردی . عزیزم من ترانه ی شما رو ندیدم . اما اگه ترانه دارین خوشحال میشم بخونمش . برام بفرستین . ممنون

سلام...
!!!! ندیدین؟؟؟؟

نیلوفر 8 آذر 1387 ساعت 11:57 http://www.nasseria.blogfa.com

لیدا جون سلام

قربون اون دل مهربونت با این شعر قشنگت
استادمون دلامونو خوب داره جلا میده و امیدوارم همیشه موفق باشی

سلام...
مرسی عزیزم...

الهه 8 آذر 1387 ساعت 12:43

تو کیستی که با تو رویای من طلاییست
رسواییی ام زمینی تنهاییم خداییست....

مرسی لیدا جون.خسته نباشی عزیزم.خیلی قشنگ بود

سلام...
نظر لطفته گلم...

گندم 8 آذر 1387 ساعت 23:35

سلام لیدا جان . شعر خیلی قشنگی بود .
دلم ابری تر از هر روز شد...
روحش شاد .

سلام...
ممنونم...

حسام شریفی 11 آذر 1387 ساعت 13:28

سلام من حسام الدین هستم ... شرمنده من بایذ باشما تماس می گرفتم اما نتونستم امیدوارم در اولین فرصت این کار رو بکنم ...مرسی

معصومه احمدی 13 آذر 1387 ساعت 17:04 http://arezuyemahal

سلام لیدا جان امیدوارم حالت خوب باشه
شعر خیلی قشنگی بود و همینطور مطالبت مثل بارون برای کویر ما هرچی که از استادمون بدونیم باز م کمه بازم تشنه بیشتر دونستن هستیم.روحش شاد و تا ابد نامش ماندگار

راستی لیدا جان
عکسی که از ناصریا گذاشتی خیلی قشنگه یه کاری کن ما هم بتونیم کپی کنیم گل تو گل همه ماست. با تشکر

مسیحی 17 آذر 1387 ساعت 09:19

سلام لیدا جان
وبلاگتون واقعا قشنگه همراه با شعرهای زیبا
امیدوارم همیشه ودر همه جا موفق باشی
با تشکر:مسیحی

سلام لیدا جان خوبی؟
یاد و نام ناصر همیشه و همه جا همراه و راهنمای ماست.
روح پاکش با انبیا و اولیا محشور باد و یادش در دل عاشقانش مستدام.
جاوید ناصریا

مجید 6 مرداد 1388 ساعت 01:08 http://majid_emani2000@yahoo.com

سلام
واقعا دلنشین بود.یک ایرانی اصیل و روشنفکر
انشا الله دستهاتون همیشه تواناو فکرتون خدایی
یا حق

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد