هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

فیلم کوتاهی از ناصریا در بیمارستان ...

 

 

... 

 

فرمت 3gp 

 

 

فرمتwmv 

 

nasseria 

 

باور ناکُنُم...  

 

نظرات 7 + ارسال نظر

با سلام الهی بمیرم ناصر من را دیوانه کرد من که اصلان باور نمکنم اور ارفته و ام برمیگرده ببا مولایش شک ندارم من منتظرش هستم

مسیحی 17 آذر 1387 ساعت 09:36

سلام
مرگ ناصر؛یک مرگ غیر منتظره بود
هرجند بسیاری از هرمزگانی ها را از خود رنجاند ولی هیچکدام از آنها راضی به مرگ او نبودند
ان شاالله همه عاقبت به خیر شوند ان شاالله
روحش شاد باد.
میخواستم بدونم کی تونسته تو بیمارستان از مرحوم ناصر عبداللهی فیلم بگیره.
با تشکر:مسیحی.

سلام ...
والا نمی دونم ...

سلام لیدا جان مثل اینکه شما به ما تحویل ناگری درست که شما سابقه تون بشترن توی وب ولی مه هم سعی امکردن کم ننسوم .
یادتو ببوت که :هیچ کسی بندریو هیچ جا بندر نابو

http://www.bodo2bander.ir

سلام...
این چه حرفیه ؟!!! حتما سر می زنم ...

رحمانی 18 آذر 1387 ساعت 21:18 http://www.hossien128.blogfa.com

سلام
جساراتا اسم وبلاگ من " از ریشه تا گل " است نه "از ریشه تا خاک"
ممنون از اینکه مرا در پیوند ها تون قرار دادید.
من هم شما رو لینک کردم.

سلام...
اصلاح شد . شرمنده ...

یه دوست 24 آذر 1387 ساعت 12:56

سلام.این حرکت خوبی نیست...
میتونید با گذاشتن آهنگهای ناصر و عکسهای هنری ایشون ناصر و زنده نگهدارید.نه با نشون دادن تصویر بیمارستان و غیره...
موفق باشید...

سلام دوست خوبم
حق با شماست ولی خیلی ها دوست داشتن ببینن ...
ممنون از همدلی شما ...

صابری 25 آذر 1387 ساعت 08:05 http://www.lengehkarate.com

سلام...
خسته نباشید...ممنونم بابت این فیلمها...
به روزم با

هرمزگان شاهد قدرت کاراته بندرلنگه

موفق باشید...

عبدالـه 14 مرداد 1392 ساعت 15:14

سلام
میدونم مدت ها از ارسال یک فایل گذشته
ولی اگر ممکنه اصلاحشه کنید
لینک ها فیلترن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد