هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

آلبوم یاد ناصریا با صدای اسحق احمدی

 یاد ناصریا  

 

 

آهنگساز و شاعر :   

 

اسحاق احمدی   

 

 

      یاد ناصریا 1

 

آلبوم   یاد ناصریا بعد از ۲ سال از پرواز ناصریای عزیز با صدای دلنشین و زیبای یادگار جنوب اسحاق احمدی هم اکنون در سراسر ایران پخش شده ... 

 

به تمام دوستان عزیزم مخصوصا ناصریاهای خوبم  پیشنهاد می کنم که این آلبوم رو حتما  تهیه کنن و بشنون ...    

 

      یاد ناصریا 2

 

آلبوم یاد ناصریا شامل ۸ آهنگه که ۴ تا آهنگ توسط اسحاق عزیز سروده شده  ... 

 

 

  قطعات:   

  

۱/  پا به ناصر  ( بندری )* 

شاعر و آهنگساز : اسحق احمدی / تنظیم : نیما نور محمدی  

 

۲/ صدای بارون  با صدای زنده یاد ناصر عبداللهی  

شاعر : سیامک آقایی / آهنگساز و تنظیم : محمد رضا چراغعلی  

 

۳/ سفر  

شاعر : فرید فرومند / آهنگساز و تنظیم : فرزاد فرومند  

 

۴/ تو میای  

 شاعر : اهورا ایمان / آهنگساز : اسحق احمدی / تنظیم : نیما نور محمدی  

 

۵/ ساده پوش  ( بندری )  

شاعر و آهنگساز : اسحق احمدی / تنظیم : عباس لطیفی  

 

۶/ انار دونه دونه  

شاعر و آهنگساز : اسحق احمدی / تنظیم : عباس لطیفی  

 

۷/ اگه نگات به دیگرونه  

شاعر : فرید فرومند / آهنگساز و تنظیم : فرزاد فرومند  

 

۸/ نگاه تو  ( بندری )  

شاعر و آهنگساز : اسحق احمدی / تنظیم : نیما نور محمدی  

  

        

 

من از طریق همین وبلاگ از همه ی شما خوبان خواهش می کنم که برای حمایت از اسحاق احمدی و کمپانی پخش این آلبوم را به صورت اورجینال از فروشگاه های عرضه محصولات فرهنگی در سرتاسر کشور تهیه کنند تا از این طریق بتونیم ارادتمون رو نسبت به هنرمندان محبوبمون نشون بدیم ... 

  

  

( به همین دلیل آهنگها را برای دانلود از وبلاگ نمی زارم )     

 

* پا به ناصر : به معنای پاشو ناصر یا بلند شو ناصر است که در لیبل این آلبوم اشتباها  

(پا و ناصر) نوشته شده    


 

 ** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   **

نظرات 10 + ارسال نظر

سلام بله ممنون عزیزم خبرم کردی . در جریان کارش با فرزاد و نیما بودم اما بقیه آهنگارو نشنیدم . کارایی که فرزاد واسش ساخت که خیلی خوبن و نمیا هم که تنظیم کننده ی با احساسیه .... پیشنهاد می کنم تراک هایی که نیما و فرزاد ساختن رو بارها گوش کنین و البته همه ی آلبوم به هر حال یادی از ناصر عبدالهی اس . ممنون . سعادتمند باشی

سلام ممنون از اطلاع رسانیت موفق باشی

سلام
ممنون از اطلاع رسانی تون
من آلبوم رو گرفتم
خیلی لذت بردم

عمران طاهری 9 دی 1387 ساعت 13:23

سلام دوست عزیز.خدارو شکر به خاطر اینکه بعد از مدتها انتظار آلبوم آقای اسحاق احمدی وارد بازار شد.من آلبوم و خریدم و شنیدم.بسیار شنیدنی و قشنگ بود.قطعه بارون مرحوم عبداللهی هم که نمیتونم در موردش حرفی بزنم چون فوق العاده بود<روحش شاد>برای اسحق احمدی و تمامی هنرمندای کشورمون بالاخص هرمزگان آرزوی موفقیت رو از خالق هستی خواستارم...موفق باشید...

سلام...
ممنون از لطف همیشگی شما ...
امیدوارم به زودی شاهد پخش آلبوم شما در سراسر ایران باشیم ...

لیدا 10 دی 1387 ساعت 21:10 http://lina.blogsky.com

سلام دوستان عزیز م ...

تولد بزرگ مرد شعر و ترانه استاد مهر و معرفت بر تمام دوستدارانش مبارک

ناصریای عزیز انشاالله هزار ساله بشی ...

سلام
من از آلبوم اسحاق راضی نیستم می تونست خیلی بهتر از اینها باشه!
البته چند تا کار قشنگ هم داشت.
پا به ناصر و مه بی تو باورمکه با اجراهای جدید زیاد جالب نشده بودند بهتر بود همون قبلیها رو ذاشت در کل آلبومهای قبلیش بهتر بود.
امیدوارم اسحاق اگر قصد داره به اهداف بزرگی دست پیدا کنه بیشتر تو کارش دقت کنه و آلبومهای بعدیش بهتر باشه در ضمن تنظیم آهنگها هم ضعیف بودند تو بعضی از آهنگها صدای خواننده کم و بعضی جاها زیاد بود!
در هر صورت برای اسحاق عزیز آرزویموفقیت دارم.
به روزم.

سلام...
ممنون از نظرت عزیزم ...
مینا جان همونطور که میدونی این آلبوم قرار بود ۲ سال پیش به بازار بیاد ...
در هر صورت برای همه ی هنرمندان آرزوی موفقیت می کنم ...

سلام خسته نباشید ازاطلاع رسانیتون ممنونم وبلاگ جالبیه وجالب بمونه

علمشاهی 15 دی 1387 ساعت 13:26

لطفا با من تماس بگیرید

سلام...
با چه شماره ای ؟

سلام
من هم با نظرات دو خواهرم ٬ مینا و سپیده کاملا موافقم
باید بگم صدای بارونه ناصر به آلبوم اعتبار بخشیده...
یا علی

سلام- اینجا که پیدا نمیکنیم آدرس بده که اینترنتی بخریم - خوش به حالتون که بوی شرجی رو هر روز صبح حس میکنین-دلتنگ بندر وبندریها هستم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد