هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

نینا جون تولدت مبارک ...

  نینای خوشکلم تولدت مبارک ... 

 

 

 


 

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   **   

 

نظرات 7 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز
سایت بسیار قشنگ،جذاب وپرمحتوایی دارید.ما نیز فرومی
علمی ، تخصصی و عمومی، با نام انجمن پارسیان را برای تمام ایرانیان عزیز راه اندازی کردیم.
خوشحال می شویم به جمع دوستانه ما بپیوندید .
می توانید از مدیر کل سایت، مدیریت انجمنی را درخواست کنید.
مایه مباهات است دوستان و مدیران لایقی مانند شما در جمع ما باشند.
منتظر حضور سبز شما هستم. موفق باشید.
http://parsianforum.com

piremarde_dirya 21 دی 1387 ساعت 22:28

سلام
زیبا بود.

ویدا 21 دی 1387 ساعت 23:53

یه آسمون گلهای یاس و میخک
یه دریا عشق و اشتیاق و پولک
یه حس عاشق و یه قلب بیقرار و کوچک
فقط می خواد به نینا بگه تولدت مبارک:-)

ان شاالله ۱۲۰ ساله بشی نینای نازم...

لیدا جان ممنون از زحماتت.

ویدا 21 دی 1387 ساعت 23:57

لیدا کامنت من رسید<؟؟؟ اگه نه با اس ام اس بگو تا بگم خودت بذاری
مرسی بای

به به ویدا خانم ...
آره رسید گلم ...
ممنون...

سلام
مهدی یه چیز هایی در مورد آقای علمشاهی به من گفت. می خوام بدونم دقیقا چی به شما گفتن. منتظرم. منتظرم. منتظرم
در ضمن نینا وارد چند سالگی شد؟

سلام...
نینا جون ۴ سالش تموم شد ...

سلام
خیلی ناصر حیفه که رفت خیلی...
همی چند روز پیش مومش و کاکاش هوندن شاکی بودن که به ناصر شوکشتن

خدا نسل هر چی وهابیت از بین ببرت

ا - م 23 دی 1387 ساعت 13:58

سلام به خواهر خوب و مهربان خودم
بی شک آنچه از دل برآید لاجرم بر دل نشیند پس دل نوشته های شما نشستنی است در دل چون از اهل دل (ناصر بزرگ
) می نویسید.
.
.
.
یاد یاران بهاری سفر کرده بخیر
خدا نگهدار

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد