هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

دعا کنین ...

سلام...   

نمی دونم چی بنویسم ...   

فقط می تونم بگم برای مامانم دعا کنین لطفا ...  

 

ممنون ... 

 

 


 

با دعای شما خوبان مامان از بیمارستان مرخص شد ... 

 

از همه ی دوستانی که همراهم بودن و تنهام نذاشتن خیلی خیلی ممنونم  ...

نظرات 4 + ارسال نظر

سلام دوست عزیز . از وبلاگ خیلی خیلی خوبتون تشکر می کنم.از وبلاگتون خیلی خوشم اومد. من هم برای اینکه سهم کوچکی در قدرتمند کردن و زیباتر شدن وبلاگ شما داشته باشم به شما توصیه می کنم سرچ باکس این موتور جستجوگر قدرتمند را که قادر به جستجو به همه زبانها است به سایت خود اضافه کنید.نمونه و کد این سرچ باکس را می توانید در سایت اصلی موتور جستجوگر ببینید.و می توانید کد آنرا در قسمت "ویرایش قالب" وبلاگ خود قرار دهید.

http://www.glseek.com/meta_search_box.html

سلام
امیدوارم هر چه زودتر مادرتان شفا پیدا کنند و سالم تر و سر زنده تر از همیشه به خانه برگردند

انشاء اله که حالش خوب بشه سری هم به من بزن خوشحال میشم

نیلوفر 29 دی 1387 ساعت 19:49

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد