هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

اسم شما چه رنگی ست ؟

 

رنگ های هماهنگ با ارقام و حروف عبارتند از :  

 

قرمز :  ش . ج . س . الف   ( ۱ )  

 

نارنجی : ت . ث . ک . ب  ( ۲ )  

 

زرد : ی . ل . ص . ض  ( ۳ )  

 

سبز : و . م . د . ژ  ( ۴ )  

 

آبی : چ . ن . ط . ظ   ( ۵ )  

 

نیلی : ح . خ . ف  ( ۶ )   

 

بنفش : ع . پ . غ  ( ۷ )  

 

صورتی : ز . ق . ه   ( ۸ )   

 

طلایی : ر . ذ . گ  ( ۹ )   

 

 

 مثال : لیدا         ۳ + ۳ + ۴ + ۱ = ۱۱     --------->>    ۱ + ۱  =  ۲   ( نارنجی )  

 

 

صورتی :  

دارای قدرت جسمی بالایی هستند . به خاطر اراده ی بالایی که دارید می توانید رویاهایتان را به راحتی به واقعیت تبدیل کنید . با مسئولیت ها به راحتی کنار می آیید و می توانید دیگران را در حل مشکلاتشان راهنمایی کنید . از نظر عاطفی فردی قوی و عمیق هستید . صمیمیت بیش از اندازه با دیگران برایتان سخت است .  

 

 

قرمز :  

 بسیار جاه طلب بوده و گاهی برای رسیدن به اهداف خود ممکن است از دیگران هم مایه بگذارید . قرمز رنگ حیات و جسارت است . همیشه تلاش دارید که آشکارا به فعالیت بپردازید و مورد توجه قرار بگیرید . بسیار خونگرم هستید و به سادگی تحریک می شوید . ممکن است در اوج شادی نیز ناگهان و با کوچکترین بهانه ای اخم هایتان در هم رفته و به لاک خود فرو روید . باید سعی کنید که از انرژی فوق العاده تان در جهت مثبت استفاده کنید .  

 

 

زرد :  

 بسیار تیز هوش هستید . شخصیتی بسیار خوشبین و فعال دارید . هرگز در ابراز آنچه می خواهید بر زبان بیاورید کم نی آورید . به خاطر زنده دلی  ابتکار و مستعد بودنتان در برقراری ارتباطی خوب با دیگران همیشه دور و برتان پر از دوستان مختلف خواهد بود . با وجودی که روحیه بسیار شادی دارید هرگز احساس رضایت نخواهید کرد مگر اینکه شادیهایتان را با دیگران تقسیم کنید . تنها ایرادی که ممکن است داشته باشید قدرت تخیل و تجسم بیش از اندازه تان است که گاهی شما را در خود غرق می کند ! اگر نتوانید انرژی و توانتان را در مسیر درستی هدایت کنید در آخر خواهید دید بیشتر کارهایی که با هدفی مشخص شروع کرده اید نا تمام مانده اند . 

 

 

طلایی :  

در هر چیزی فقط حد بالای آن می توتند رضایت خاطر شما را بر آورده کند . از طرف دیگر رفتارو کلامتان چنان جذابیتی دارد که به ندرت ممکن است کسی با شما اشنا شود ولی شیفته تان نشود ! دانش و آگاهی شما نسبت به زندگی غیر قابل توصیف است . به هر چیزی با خوشبختی زیاد نگاه می کنید . می توانید معلم خوبی باشید و تمام تجربیاتتان را به دیگران نیز انتقال دهید . شرایط منفی را می توانید به بهترین موقعیت ها تبدیل کنید .  

 

 

نیلی :  

زندگی شما بیشتر به زندگی عارفان شباهت دارد . با عشق و علاقه ای که نسبت به پاکی و زیبایی های دنیا دارید می توانید توان و شادی فوقالعاده ای به افراد افسرده ببخشید . علاوه بر روحیه و شخصیت نوع دوست و انسان پروری که دارید از یک حس ششم قوی برخوردارید که از این طریق نیز می توتنید به راحتی از مشکلات مردم با خبر شوید .  

 

 

سبز :  

برای شما خیلی مهم است که برنامه ی روزانه داشته باشید . نظم و انضباط برایتان اهمیت زیادی دارد . به ندرت ممکن است زندگی تان آشفته و بی هدف باشد . دیگران اغلب برای گرفتن راهنمایی های جدی نزد شما می آیند . برای حل مشکلات دیگران به شدت حرس می خورید . تکامل شخصیتی برایتان بسیار حائز اهمیت است و برای وسعت بخشیدن به دانش خود هرگز از آموختن دست بر نمی دارید . ترجیح می دهید به جای از شاخه ای به شاخه ی دیگر پریدن روی هدف ثابتی به فعالیت بپردازید .  

 

 

بنفش :  

عاشق کند و کاو و جستجو در عمق هر پدیده هستید و شاید هم به همین دلیل عشق به علوم ماورالطبیعه در شما به حد کافی رشد کرده است این باعث شده به رشته هایی چون فلسفه روی آورید . هیچ اتفاقی را به راحتی قبول نمی کنید مگر آنکه خودتان آن را شخصا تجربه کرده باشید . برای حل مشکلات نیز راه حل را در درون خود می جویید . عاشق تنهایی هستید و هماهنگ شدن با دیگران کمی برایتان مشکل است . 

 

 

آبی :  

به احتمال قوی دیگرا شما را شخصی بدون تعارف و غیر تشریفاتی می دانند و شاید هم به همین دلیلی برایشان جالب توجه هستید . آزادی برایتان ارزش زیادی دارد و هرگز نمی توانید در محیطی کار کنید که به شما تحکم می شود و یا زیر نظر قرار دارید . اگر این همه دنال تنوع هستید به این دلیل است که ارتباط زیادی به حقیقت دارید و برای همین زندگی با تمام مشکلات و سختی هایش برای شما ارزش فوق العاده دارد .  

 

 

نارنجی :  

شوخ طبعی و بذله گویی بخصوصی را که به ارث برده اید باعث شده محبوب دیگران باشید . دیگران از بودن با شما لذت برده و انرژی مثبت می گیرند . سعی می کنید همیشه لیوان را از نیمه پر آن ببینید و با بذله گویی خاص خود محیط را برای انجام کارها ی مثبت فراهم سازید . آماده کمک به دیگران هستید . رنگین کمان زندگیتان را دوست دارید و تلاش دارید تا زندگی را برای دیگران نیز زیباتر نمایید .  

 


 

 ** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   ** 

 

نظرات 7 + ارسال نظر
لیلا 14 بهمن 1387 ساعت 20:54 http://rittta.blogsky.com

سلام دوست خوبم
میشه راهنمایی کنی اسم سروناز چه رنگیه نتونستم درش بیارم

سرو ناز :
۱+۹+۴+۵+۱+۸= ۲۸------>>۲+۸=۱۰ ---->> ۱

رنگ شما قرمز ه دوست عزیز

پیمان گلستان 14 بهمن 1387 ساعت 23:12

برای شناخت، درک و تحلیل ناصریا شاید به سال ها نیاز باشد اما... اگر دل نوشته ی حقیر رو بخواهید بخونید در وبلاگ رسمی ایشون که همون گل مینا باشد به آدرس:
http://nasserabdollahi.blogsky.com/ ضمن شنیدن ترانهای زیبا و ناشنیده از او دل نوشته ی حقیر رو در باره ی اون بزرگمنش خواهید خواندو نظر مرا در رابطه با ین جمله که جستجو کردین بی پرده خواهید یافت.

پایدار و سربلند باشید
التماس دعا!

سلام و ممنون از پستتون
ولی من حس ششم قوی ای ندارم. نمی دونم شاید در آینده پیدا کردم

shahram 17 بهمن 1387 ساعت 23:00

salam
in jomleye ghashangi ke az aghaye seyed ali salehi zadin sar dare weblogetoon vaghan jomleye zibaiist
zibaaa yani rooh
ziba yani jandar
ziba yani tabi@t
ziba yani ghashang
ghashang yani tabire asheghaneye @shkal
===========================
ensanhaii amsale naser
khosro shakibaii
hoseine panahi
ras0ol molagholi p0or
hatta rira
va va va...
layeghe chenin jomleii hastan
r0ohesh0on shad
bazam tashakor
khodanegahdar

وحید 19 بهمن 1387 ساعت 14:09 http://cdonline.info/webmasters

سلام دوست عزیز خرسندم به اطلاع برسانم سیستم کلیکی شرکت ما راه اندازی شد

در همین ابتدای کار 3 وب سایت بزرگ ایرانی همکاری خود را با ما اغاز کردند

1.www.cmesle.com

مرجع دانلود فیلم و بازی

2.www.pclord.ir

مرجع دانلود اهنگ عاشقانه

3.www.dir-link.com
بزرگترین وب دایرکتوری وب سایت ها

شما نیز با پیوستن به جمع ما کسب درامد کنید

در صورت داشتن هر گونه سوال با ای دی زیر تماس بگیرید

info_cdonline

ادرس سیستم کلیکی ما

www.cdonline.info/webmasters

ویدا 19 بهمن 1387 ساعت 18:54

جالب بود...

ممنون لیداجان.

الهام 19 بهمن 1387 ساعت 19:17 http://sofalin.blogsky.com

سلام جالب بود ممنون

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد