هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

فصل تازه ...( حسین متولیان )

** یا تو...(ع)   

داشتیم مقدمات مراسم سالگرد ناصر عبداللهی رو فراهم میکردیم...  

درست یکسال و چند ماه پیش... 

من و مهرداد نصرتی عزیز  ...  

شب بود و بغض نبودن و نداشتن ناصریا یکساله شده بود... 

خسته بودیم که مهرداد گیتارشو برداشت و زد...  

زد و گفت این ملودی رو بشنو!...شنیدم...دلنشین بود اما کسی براش شعری نگفته بود... 

یعنی دو سه نفر سعی کرده بودن و چیز دندون گیری به قلاب قلمشون گیر نکرده بود... 

ولی من میدونستم که اگه اون بخواد این شعر به قلم من جاری میشه... 

قلمم رو برداشتم و نوشتم:   

بذار همه بپرسن این کیه داره میخونه  

بذار غَم ِ تَه ِ ترانه ناگفته نمونه  

بذار بفهمن این صدای خسته مال من نیست  

بذار همه بدونن این ترانه مال اونه   

فکر میکردم برای ناصر دارم شعر مینویسم...  

حضور داشت... 

مثل همیشه...  

شاید واسه همین بود که از خوندن گفتم و از غمی که توی یه صدای آشنا پنهوون بود... 

شاید واسه همین بود که از صدای خسته ای که نه مال من بود نه مال مهرداد...  

از ترانه ای که مال ما نبود گفتم...   

میخوام بخونم از چشای تو نگو نمیشه  

غمی که از نگاه تو میاد ترانه میشه  

تو شیرینی ِ با نمک ترین ترانه هامی  

تو دیروزی تو امروزی تو فردایی همیشه   

مهرداد گفت  :

دیروز و امروز نه...شاید فردا باشه...واسه همینم خوند:   

نه دیروزی نه امروزی تو فردایی همیشه   

شعر همینقدر موند تا آخر بهار یا اول تابستون ٨٧...  

احسان خواجه امیری عزیز اومد دفتر ... 

کارو نیمه کاره شنید و پسندید و بعد تا انتهای تابستون در گیر شدیم... 

من با شعر و مهرداد با ادامه ی ملودی...  

یکروز که سر فیلمبرداری بودم قلمم باز به واژه ها گیر کرد و نوشتم:   

نشونی  ِ تو رو شبیه گریه هام میدونم   

میخوام گُمِت کنم نبینمت اگه بتونم  

میون خاطرات من نشستی گم نمی شی  

اگه هستی اگه نیستی میخوام برات بخونم...   

امروز هم این شعر با صدای احسان خواجه امیری عزیز شنیدنی تر از همیشه توی آلبوم"فصل تازه"روزهای تازه ای رو برای من و همکارانم توی این آلبوم رقم زده که امیدوارم همراه باشه با شکوفایی...  

ترانه ی شیرین رو تقدیم میکنم به لبخند های شیرین و شوخ و بانمکِ "ناصر عبداللهی" که میون خاطراتم نشسته و مثل اشک پیش چشممه...  

تایادم باشه رییس جمهور ها یه روز تموم میشن...  

سیاستمدارها یه روز باز نشسته میشن...    

 

فاتحان بزرگ یه روز به پایان میرسن   

اما هنر و عشق هیچوقت نمی میرن... 

 

همین!  **

 

 

 


 

**/ منبع : وبلاگ شخصی حسین متولیان    

 

 ** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   **  

نظرات 14 + ارسال نظر
علی 9 اسفند 1387 ساعت 01:23 http://www.pianocafe.wordpress.com

سلام.واقعا این ناصر عزیز ما چه سری دارد که عالم و آدم شیفته ی اویند جز هم شهریان زبان نفهمش...نمی دانم.. سالها پیش شخصی شعری گفته بود که اصلا به مزاج من ساز گار نبود ولی امروز با این اسم آشناتر از همیشه شده برام... ؛این ناصر کیست که عالم همه دیوانه ی اوست؟؛

به یادت..درود به روحت.علی

سلام دوست خوبم ...
سعی کنیم مثل اون عزیز به کسی توهین نکنیم ...
ممنون ...

متین 9 اسفند 1387 ساعت 02:17 http://azarazadegan.blogfa.com/

سلام

باز هم به یاد ناصر عزیز افتادیم

هرچند رد پای بدعت های ناصر توی خیلی کارا دیده میشه و سایهء اون روی خیلی از اثار همچنان افتاده ولی باز هم گاهی غرق میشیم توی روزمرگی و یادمون میره ناصریا چه کرد برای موسیقی و ترانهء امروز .

و دیگرانی که هنوز نرفتند رو به فراموشی کامل سپردیم تا بعد از اینکه از ما گذشتند ازشون تقدیر کنیم .


از یاد آوریتون ممنونم

سلام خوبی؟
خیلی زیبا بود
مرسی از حضور شما
موفق باشی

سلام دوست عزیز خوبی؟
دفتر عشق به روز شد
منتظر حضور شما هستم
برقرار باشی و سبز[قلب][گل]
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]
با تو بودن به من درس عشق را آموخت !
با تو بودن وفادار ماندن را برایم معنا کرد !
اینک قلبی دارم سرشار از محبت و عشق ، که همچو چشمه در وجود گرمت میجوشد!
تو را که دارم ، زندگی مال من است ، حالا که عاشقم ، همه ی قلبت در اختیار من است!
[گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب][گل][قلب]

صابری 10 اسفند 1387 ساعت 07:48 http://lengehkarate.com

سلام...
ممنون

نیلوفر 11 اسفند 1387 ساعت 15:58 http://nasseria.blogfa.com

سلام
بسیار عالی بود زند باشی دوست عزیز

هر جا سخن از عشق است خدا درآنجاست وانسان عاشق
هرگز نخواهد مرد

هرگز نمیرد آنگه دلش زنده شد به عشق
ثبت است بر جریده عالم دوام ما

زنده باد دوستداران و مخلصین واقعی ناصریا

سلام لیدا جان حالت خوبه؟
ممنونم که از من یاد کردی و به وبم سر زدی.
کارت عالیه امیدوارم پاداش این زحماتت را از خدای ناصریا بگیری.
جاوید یاد و نام ناصریا بر بلندای تاریخ
موفق و موید باشی

nazliy 12 اسفند 1387 ساعت 15:28

salam
ei kash to albome ehsane khje amire kenare sheeri ke baraye naser sorodeh shodeh nami az naser ham borde mishod,vaghti sheer baraye one ehsan baraye khodesh mikhone to albome jadidesh vaghti esmi borde nemishe az koja taaloghe sheer be ensani nazanin mishakh mishe?sad heeeif

گندم 12 اسفند 1387 ساعت 18:29

سلام عزیزم . متن زیبایی بود . لذت بردم . یاد ناصر همیشه زنده باد .

یلدا 12 اسفند 1387 ساعت 23:50 http://nasseriaye-bandar.blogfa.com


سلام

وبلاگ ناصریای بندر به روز شد منتظر قدم های سبزتان هستیم

یا علی

رضا 15 اسفند 1387 ساعت 14:23 http://ISLAND1383.PERSIANBLOG.IR


با سلام و درود فراوان بر شما دوست عزیز و گرامی و قلم توانمندتان و آرزوی تندرستی و سعادتمندی شما در تمامی مراحل زندگانی ، باستحضار حضرت عالی میرساند کلبه درویشی حقیر با مطلبی آموزنده با عنوان. ..".نفت و زندگی نفتگران."...بروز شده است ..خوشحال خواهم شد دیدن کنید و نظرات ارزشمند خود را مرقوم فرمائید ، مثل همیشه منتظر قدمهای سبز و حضور گرمتان هستم .... کاش می شد راه انسان بودن را به همه آموخت ....کاش می شد راه خوب بودن را به همه آموخت...کاش می شد دلی را شاد کرد ..برلب خشکیده ای یک غنچه کاشت..کاش میشد با کلامی سرخ و سبز ..یک دل غمدیده را تسکین داد.. .....................درپناه حق و خدا نگهدارتان

مهدی صابری 17 اسفند 1387 ساعت 09:46 http://lengehkarate.com

سلام...

در نظر سنجی انتخاب برترین کاراته کا سال ۸۷ شهرستان بندرلنگه شرکت فرمایید...

سپاسگذارم...

http://lengehkarate.blogfa.com/post-215.aspx

کریمی 24 اسفند 1387 ساعت 21:02 http://nasseria.blogfa.com

سلام
ردپایی از جنوب تا ملکوت با هدیه ایی به روح ناصریا بروز شد

سلام دوست عزیز
سال نو و بهار طبیعت را به شما و خانواده گرامیتان تبریک می گوییم
وامیدوارم سال پر باری را پیش رو داشه باشی.
گرچه روز و ماه و سال بدون ناصر بی ثمر است اما چارهای نیست
تا شقایق هست زندگی باید کرد.
جاوید روح پاک ناصریا

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد