هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

آلبوم جدید ناصر عبداللهی منتشر می‌شود

خبر اختصاصی سایت موسیقی ما؛
آلبوم جدید ناصر عبداللهی منتشر می‌شود


 

موسیقی ما - آلبوم جدیدی از ناصر عبداللهی خواننده فقید موسیقی پاپ ایران منتشر خواهد شد. رضا کریمی مدیر برنامه‌های ناصر عبداللهی در گفت و گو با خبرنگار سایت موسیقی ما با اعلام این خبر گفت: «ناصر قرار بود آلبومی با عنوان "رخصت" در سال‌های 81 و 82 منتشر کند که به دلایلی از جمله نبودن بنده در ایران و ... به تاخیر افتاد که سرانجام با فوت وی این آلبوم به مرحله انتشار نرسید. کار آهنگسازی و تنظیم قطعات آن آلبوم را مهدی عندلیبی از اساتید موسیقی ایران انجام داده بود. اما از آنجا که صدای خام ضبط شده ناصر برای قطعات آلبوم موجود بود تصمیم گرفتیم این آلبوم را با تنظیم‌های جدید منتشر کنیم.»

وی در ادامه افزود: «مهدی عندلیبی برای اولین بار تلفیق مدرنی از ساز‌های آکوستیک با تنظیم‌های الکترونیک به وجود آورده که در نوع خود بسیار جالب است. صدای دلنشین ناصر که در میان ما نیست با تنظیم‌های مدرن و به روز‌شده‌ای از آن آلبوم، شاید بتواند جای خالی وی را پر کند.»


کریمی تاریخ اتمام کار‌های آلبوم را 2 ماه آینده اعلام کرد اما گفت: «به احتمال زیاد این آلبوم را با نام جدید در چهارمین سالگرد درگذشت ناصر رونمایی خواهیم کرد. قصد داریم در آن برنامه کنسرتی هم از این قطعات برگزار کنیم که در نوع خود قابل توجه است.»

کریمی در پایان افزود: «تمام منافع این آلبوم 7 قطعه‌ای که البته 2 قطعه هم به صورت ریمیکس به آن اضافه خواهد شد متعلق به خانواده ناصر است.» 
 
 

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   **    

 

 
نظرات 7 + ارسال نظر

خوش حالم

سپهر 22 خرداد 1389 ساعت 16:13

سلام. عالی بود مثل هوای ناصر. دلشادمون کردید. ممنونم
تو رفتی و نرفته یاد تو از تو شعرام.
هوای ناصر داره همیشه روز و شبهام.
جاوید باد ناصریا

sepideh 24 خرداد 1389 ساعت 14:29 http://deltange-naseria.blogsky.com/




سلام لیدای عزیزم ...

دلتنگ ناصریا به مناسبت سومین سالگرد افتتاح وبلاگ آپدیت شد با:

سفرت چقدر دیگه طول میکشه؟!

http://deltange-naseria.blogsky.com

منتظر حضور گرمتون هستم ...

موفق باشید ...

سلام! کالنگ آپ شد! مثل همیشه منتظرت هستم!!! موفق باشید

نیلوفر 28 خرداد 1389 ساعت 20:18 http://nasseria.blogfa.com

سلام دوست عزیز
با اون آنتنهای قوی
من بروزم با
فقط بخاطر عشق

سلام خیلی خبر خوشی رو بهم دادی ...بی صبرانه منتظر آلبوم جدید ناصر هستم ...راستی نگفتی کتاب شما رو از کجا میتونم گیر بیارم ......؟ یه چیز دیگه من آپم

مریم جعفرنژاد 31 خرداد 1389 ساعت 18:23

سلام لیدا وبلاگ عمران طاهری عوض شده؟ هرچی می زنم میگه وبلاگ حذف شده درجریانم بذار. مرسی

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد