هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

کسی که مثل هیچ کس نبود ...

سلام  

 

ترانه ای به مناسبت روز میلاد حضرت علی تقدیم به ناصریای عزیز شد که واقعا پر احساس و معنویست ... 

 

بهتون پیشنهاد می کنم که این آهنگ شنیدنی رو از دست ندین    

***

 

(  این کار با همکاری چند تن از دوستداران ناصریا ساخته شده است.  

شعر آن از مرجان شاعر ناصریاست که تا کنون بیش از ۵۰ شعر تنها برای ناصریا سروده است و همچنین دکلمه بخشی از این شعر را در این قطعه به عهده دارد .  

این آهنگ با صدای یلدا و آهنگسازی (امی) انجام شده است.  

به شما پیشنهاد می کنم به هیچ وجه این قطعه زیبا را از دست ندهید.   

تقدیم به شما )     

 

 

***  

 

کسی که مثل هیچکس نبود   

 

با تشکر از  وبلاگ ناصریا  

 


 

** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   ** 

نظرات 6 + ارسال نظر
Manijeh 8 تیر 1389 ساعت 07:54 http://manijhe.blogsky.com/

درودهای فراوان به مدیر مسئول وبلاگ:
همکاران عزیز، وبلاگ جالبی و مفیدی دارید وبلاگ عشق من ایران با مقاله کشور سوسیالیستی کره شمالی، جهنم روی زمین، به روز گردیده شده است0 از نقدهای خوبتان دریغ نورزید با تشکر منیژه اسکوئی:

سلام
ضمن تشکر از شما بابت زحماتتان
با پستی تحت عنوان آینه حق طلبی به روزم + دانلود آهنگ آینه حق طلبی به یاد ناصر عبداللهی و با صدای قاسم افشار

یا حق




سلام با پست ترانه در خدمت شما هستم.



با تشکر اسحق احمدى

سلام
حتما...

اسحق احمدى
1389/04/9 10:44

سلام با پست ترانه در خدمت شما هستم.

با تشکر اسحق احمدى

arman 21 تیر 1389 ساعت 07:42

سلام من دیشب اتفاقی سایت شما رو دیدیم یه خواهیشی ازتون داشتم میخواستم ببسنم امکانش هست عکسهای محسن رو داخل بهشت زهرا را دوبار قرار بدین در سایت آخه لینک اون عکسها خرابه خواهش میکنم
اگه نمیزارین حد اقل برای من بفرستین ای آی دی من هست منتظرتون هستم خواهش کردم
khofash_2000

سلام
در اولین فرصت چشم ...

tina 14 آذر 1391 ساعت 04:44

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد