هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

هر چه تو را بیاد من بیاورد زیباست ...

این وبلاگ برای زنده نگهداشتن یاد ناصر عبداللهی عزیز و علایق شخصی خودم میباشد ...

نازنین عبداللهی و گروه موسیقی بانوان بندر

گزارش هرمزگانی دات نت را از گروه موسیقی بانوان .  

 

گروه موسیقی بانوان1 


                                       خانم نازنین عبداللهی   

گروهتان چگونه و با چه هدفی تشکیل شده است ؟

اول که گروه ما رسمیتی نداشت ، سعی می کردیم گرد هم جمع شویم و تمریناتی را انجام دهیم. 

منظور شما از رسمیت چیست ؟

یعنی اینکه گروه خاص و شناخته شده ای نبود ، اسم و رسم درستی نداشت ، سعی کردیم بچه هایی که در کار موسیقی اند ، حالا الکترونیک ، ارگ ،و دخترانی را که استعداد خاصی داشتند را جمع کرده و با تشکیل یک کار گروهی هدفمان را انجام دهیم و هدفمان این است که کارگروهی بانوان درهرمزگان جا بیفتد ، مثلاَ یه کسی مثل خودم خواننده گروه هستم ، یا خانم سمیرا نقش بندی که در بندرعباس فعالیت دارند ، بالاخره باید به مردم بفهمانیم که دختران نیز در موسیقی سهمی دارند . 

آیا گروه شما نامی دارد؟

هنوز تصمیم خاصی در رابطه با نام گروه گرفته نشده است.   

 

گروه موسیقی بانوان 2

 

سبک کاریتان چیست ، چه کارهایی یا چه نوع موسیقی ای  می خواهید ارائه دهید ؟

سبک ما که سبک پاپ است ، کارها که باید قطعاَ کارهای جدیدی باشد . 

یعنی چه کارهایی ؟

یعنی کارهای جدید و تازه ای است ، شاعران جدید هستند و ... حالا سمیرا نقش بندی که خودش این آهنگ ها را خوانده است و به هر حال پخش شده است ، همانها با گروه کار خواهد شد و برای اجرا هرکسی باید کار خودش را ارائه دهد .... 

ترانه سراهایتان را معرفی می کنید ؟

بله ، آقای ناصر زرجام است ، آقای مجید ذاکری ، آقای مهدی محمودی و...

آیا کارهای شما تنها با گویش بندری است یا اینکه ...؟ 

خیر ، کارها متفاوت است ، فارسی ، بندری ، و سعی می کنیم کارهای خارجی ، انگلیسی هم داشته باشیم.

بعد ، این سبک هارا طی همین مرحله اجرا خواهید کرد یا طی مراحل بعدی ؟ 

این سبک ها را به ندرت و طی مراحلی ارائه خواهیم داد ، و کارهای جدیدی ارائه خواهیم کرد که به مردم تازگی داشته باشد  

ما با هرگروهی مصاحبه کرده ایم ، می گویند کار ما جدید  است و تازه،  اما زمان پخش کار ما هیچ اثر تازه ای را در آن نمی بینیم ، می خواهیم بدانیم که تعریف شما از کار جدید چیست ؟

اولاَ همین که بانوان هستیم خودش یک مدل جدید و تازه می تواند باشد ، که قطعاَ به مردم تازگی دارد ، و ما تاحالا خواننده خانم نداشته ایم که اجرای خارجی داشته باشد ... 

پس تعبیر شما از کار جدید این است که ، یک - گروه بانوان است و دو- اجرای خارجی !!!! ؟

این ها است به علاوه شعر های جدید ، سبک های جدید و ما سعی می کنیم که سبک ها را به نوعی با هم قاطی کرده و سبک جدیدی را اجرا کنیم.

آیا تا به حال اجرا داشته اید ؟ 

 یک و دو تا اجرای مختصر داشته ایم ، البته نه به عنوان کنسرت ولی خوب یک اجرای میان برنامه ای داشته ایم .

دو پارت بین اجرا ها داشته ایم ، مانند برنامه های ارگانی   

 

 

گروه موسیقی بانوان 3

 

آیا این گروه هدفی برای اجرایی ، حالا مانند کنسرت یا جشنواره دارد که بخواهد اجرا کند ؟

صد در صد ، ما منتظر حمایت هستیم.  

در مورد خودتان بگویید ، کار موسیقی تان را از چه موقع آغاز کرده اید ؟ خوانندگی ؟ نوازندگی هم که فکر می کنم گیتار باشد ؟

یک هنرمند باید بتواند با همه ی سازها کار کند ، من از بچگی تو کار موسیقی بودم و اول با صدای پدرم شروع شد       ( مرحوم ناصر عبداللهی ) که من در واقع ساز ها را شناختم ، و دانستم چگونه باید خواند و متأ سفانه زمانی که من شروع به خواندن کردم پدرم فوت شد.  

لطف کنید ، نوازنده ها و سازهایی که قرار است با آن کار اجرا شود را معرفی کنید ، تا اینکه با دیگر اعضای گروه هم صحبت کوتاهی داشته باشیم .

از خواننده ها شروع می کنیم : خواننده :  سمیرا نقش بندی – گیتار الکتریک: فوزیه پیش – گیتار و خواننده : نازنین عبداللهی – درامز :خانم آزاده امیری –     دهل گپ ( بزرگ ) : سعیده لاغری پور –      تومبا و کسر : صدیقه رحمانزاده –          پیپه : نجمه ناصری و قرار است بچه های دیگری هم به گروه اضافه شوند وگروه کامل تر شود . 

زمانی که گروهتان کامل شد ، بعد اجرایتان چه وقت است ؟

اجرا ، خوب زمان معینی ندارد اما تا آخر این ماه شما می توانید منتظر اجرای گروه باشید .

خیلی ممنون خانم عبداللهی   

 

 

گروه موسیقی بانوان 4 

 منبع: هرمزگانی دات نت 


** دوست عزیز استفاده از مطالب با ذکر منبع بلامانع  می باشد   ** 

 

***

خانم فوزیه پیش

شما موسیقی را چگونه شروع کردید و با این دوستان و این گروه چگونه آشنا شدید ؟

زمانی که موسیقی را شروع کردم 13 یا 14 ساله بودم والان هم چند سالی هست که کارم الکتریک و است و پاپ هم کار کرده ام.

با این گروه چگونه آشنا شدید ؟

زمانی که من در کنار آقای مهدی جهانگیری آموزش می دیدم ، ایشان گفتند که قرار است یک گروه موسیقی بانوان تشکیل شود که نام من هم در این فهرست قرار داشت. به عنوان یک گیتاریست و پس از مدتی هم آقای گردین تماس گرفتند و من هم به این اعضا اضافه شدم.

در واقع پس از این طریق به این گروه ملحق شدید ؟

بله از طریق آقایان جهانگیری و گردین

سبک موسیقی ای که الان در حال کار کردن هستید چیست ؟

گیتاری که کار میکنم پاپ است و الکتریک و سبکی که الان در حال کار کردن هستم راک و بلوز است .

اما در کار گروه خبری از سبک راک و بلوز نبود ؟

من ملودی های گروه را می زنم که میشه گفت پاپ است دیگه .

چند وقت است که با این گروه در حال کار کردن هستید ؟

حدود 6 ماه است که با این گروه کار می کنم .

محل تمرین خودتان را معرفی می کنید ؟

پیپه سرای هنر است که قبلاَ آموزشگاه بوده است و در حال حاضر محل تمرین گروه ما شده است.

با تشکر از خانم فوزیه پیش

***

خانم سمیرا نقش بندی

سمیرا نقش بندی هستم ، حدود 10 سال است که موسیقی کار می کنم ، و شروع کارم با گروه مامبو لیوا بود ، مشوق اصلی بنده جناب آقای حسین گردین بود و در واقع در حال حاضر هر چه از موسیقی دارم را مدیون آقای گردین هستم  ، که آن پشتکار و مشوق بودنش خیلی در من تأثیر داشته ، یک مدت با گروه مامبولیوا کار کردم و سرانجام این را در خودم دیدم که حتی می توانم به صورت تکی هم کار کنم و پس از مدتی همکاری ام با گروه مامبولیوا قطع شد و از آن پس برای خودم کار کردم . برای گروه مامبولیوا به عنوان کرال کار می کردم و تا اینکه حدود 7 یا 8 سال پیش یک کاست با بچه ها در خانه ضبط کردیم و آقای گردین گفتند که شما می توانی از کرال بیرون آمده و به صورت تکی کار کنید، و این شوق را در من ایجاد کرد که تمرکز را از نوازندگی بگیرم و به خواندن فکر کنم ، چند دوره ی موسیقی در اینجا و شیراز رفتم  و ادامه دادم که رسیدیم به اینجا که سه تا چهار تا برنامه در زمان مختلف اجرا کردیم و آخرش هم به این گروه بانوان فعلی ختم می شود ، روی گروه ما نام دختران سهیلی نقش بسته است که به نظر بنده زیاد جالب نیست و ان شاءا... که یک نام زیبا تر به این گروه انتخاب کنیم ، این نام نیز به صورت عجله ای و توسط آقای نظری انتخاب شد که بنده به شخصه پیشنهادهایی در رابطه با گذاشتن نام بر روی گروه داده ام که یکی از این پیشنهاد ها این بود که نام های خارجی پیشنهادی را به صورت بندری و یا فارسی بر گروه گذاشته – 5 یا 6 کار تک کار داشته ام که فکر می کنم بازتابش بین مردم خوب بوده و جواب می دهد و صد در صد کارم را ادامه خواهم داد حالا اگر دوستی باشد که پیشنهاد هم خوانی دهد ، همینجور که تا الان این کار را انجام داده ام همخوانی را ادامه خواهم داد ولی هدف اصلی بنده تک خوانی است – من به شخصه به این گروه بانوان فعلی امیدوارم و اگر کسی در ادامه کار با ما قطع همکاری نکند و یا به قول معروف دست ما را نیندازد در پوست گردو می توان به این گروه امیدوار بود -  زیرا این برنامه سر ما چندین بار پیاده شده است ( کنسرت آقای اسحق احمدی ) – و همین گروه دختران ما قبل از اجرا دو یا سه نفر دیگر در گروه بودند که متأسفانه پس از دو ماه تمرین کردن خیلی راحت گروه را رها کردند و ما بدون نوازنده ی درامز و قبلا یک کیبورد هم داشتیم و این ها هیچکدام نیامدند و گفتند که ما دیگه نمی توانیم و... و حالا هر مشکل دیگری که داشته اند مهم نیست اما ما گروه را همینجور و با همین سه نفر ادامه دادیم ( خانم پیش – خانم عبداللهی و خانم نقش بندی ) تا به هرحال بچه های دیگری به جمع ما اضافه شدند ، خانم امیری آمد که خوشبختانه خیلی زود هم با ما راه افتاد و به هر حال منظور از اینکه می گویم دست ما را نیندازند در پوست گردو این است که پس از چند ماه کار کردن کسی جا نزند و اگر قرار است برای کسی اتفاقی رخ دهد بهتر است از همین موقع اعلام کند و در نتیجه ما سه نفر ( که قبلاَ اشاره شد ) عضو ثابت و اصلی این گروه هستیم و هدف ما مشخص است و هیچ چیز به غیر از این علاقه ای که ما به این کار داریم برای ما مهم نیست و امیدوارم که در ادامه کار کسی با ما قطع همکاری نکند و مطمئنم که اگر با این انسجام تا به آخر با یکدیگر کار کنیم به یک جایی خواهیم رسید – و خواسته ی ما این است که واقعاَ از گروه ما حمایت ویژه شود ، چون به هر حال اولین گروه بانوانی هستیم که در استان کار خود را شروع کرده ایم – بنده هم به عنوان یکی از خوانندگان گروه هستم که این در خواست را ازمسئولین محترم استان دارم که واقعاَ از ما حمایت ویژه شود .

ممنون از خانم سمیرا نقش بندی

*** 

خانم سعیده لاغری پور

نام سازی که شما با آن در حال کار کردن هستید چیست ؟

در این گروه با دهل و کسر کار می کنم.

آیا شما با نام سهیلی موافق هستید یا خیر ؟

برای من فرقی ندارد و هرچه جمع تصمیم گرفت بنده هم قبول دارم.

خوب ، سرگروه جمع که قبول ندارد ؟

به هر حال هرچه تصمیم گیری شد ، باید همه فکرکنیم و نامی را به گروه انتخاب کنیم.

فکر می کنم که شما در جاهای مختلفی اجرا داشته اید ، درست است ؟

بله ، در چند جای مختلف اجرا داشته ام .

شما چگونه با این گروه آشنا شدید ؟

بنده از طریق آقای مهدی نظری ، یک سه هفته ای است که با این گروه آشنا شده ام ...

ولی ، گفتند 6 ماه است که گروه تشکیل شده است !!! ؟

درست است اما من و بقیه دوستان عضو گروه دهل و کسر تازه به این گروه ملحق شده ایم .

فکر میکنم یک مدتی پیپه سرا تعطیل بود ، آیا در این مدت شما تمرینی داشته اید ؟

بله تعطیل بود اما ما هریک خودمان به هرحال به یک نحوی تمرین می کردیم. من خودم به شخصه با آشنایان ... مولودی داشته ایم و بنده تمرین می کردم.

با سپاس از خانم سعیده لاغری پور

*** 

خانم نجمه ناصری

کمی از خودتان صحبت کنید ، از بچگی تا به حالا ؟

خیلی به خواندن علاقه داشتم ، البته در این گروه خواننده نیستم و در یک گروه دیگر که متأسفانه یکی از نوازنده های گروهمان تصادف کرد ، کرال بودیم . بعد از روزی که شروع کردم و با فرهنگسرای طوبا که آشنا شدم ، رفتم قسمت انجمن موسیقی اش و با آقای زرجام و آقای رحیمیان آشنا شدم ، رفتم و در مورد موسیقی صحبت کردم و می خواستم بدانم که اصلا کلاسی وجود دارد در رابطه با خوانندگی و ... که آقای زرجام که خودش خواننده بود ، از بنده خواست که تستی بگیرد که بداند صدایم چگونه است و... خوشبختانه راضی بودند و چند کار کوچک نیز با آقای زرجام داشته ام و راضی بودند از صدای من ...

الان شما در این گروه کرال هستید ؟

نه خیر ، بنده نوازنده ساز پیپه هستم .

ساز پیپه را از چه موقع شروع کردید؟

به هر حال بنده پیپه را به صورت حرفه ای کار نکرده ام اما الان در این گروه نوازنده پیپه هستم .

و چون نوازنده پیپه در این گروه نبود آقای نظری با ما کار کرد و یادمان داد .

می توانید ساز پیپه را به ما معرفی کنید ؟

ساز پیپه در واقع دهلی است که با چوب زده می شود و خوب با بقیه دهل ها فرق دارد ، ما دهل گپ داریم ، یک دهل کمی کوچک تر است که کسر نامیده می شود ولی این با بقیه فرق دارد و با چوب زده می شود.

در این مدتی که با گروه کار میکنید ، وضعیت چطور است آیا جای امیدواری است ؟

خوب بله ، با این برنامه ای که چند روز پیش اجرا کردیم فکر می کنم می شود به گروه بانوان امیدوار بود.

با تشکر از خانم ناصری

                                                     ***

خانم آزاده امیری

آزاده امیری هستم ، درامیست ، الان نزدیک به یک سال است که درامز کار می کنم و نزدیک به سه ماه است که با این گروه مشغول به کار هستم . از اسم گروه چندان راضی نیستیم و به هر حال درخواست داده ایم که نام گروه را عوض کنند.

این درخواست به چه کسی باید داده شود ؟

خوب ، به جناب آقای نظری مدیریت پیپه سرا و در مورد اسم باید همگی با هم تصمیم بگیریم و یک اسم بهتری بگذاریم –

قبلا هم با گروه نغمه فعالیت داشته ام نزدیک به هفت سال

خوب ، شما نوازنده ساز درامز هستید ، اساتید شما چه کسانی بودند ؟

استاد بنده جناب آقای حسن نوری نسب بودند که واقعاَ از زحماتشان تشکر می کنم.

اگر صحبت دیگری دارید . . . ؟

واقعاَ جمع خیلی دوستانه و خوبی است ، خیلی هم راضی هستم و ان شاا... که مسئولین و کسانی که به نوعی بالاترند به ما کمک و حمایت کنند که ما بتوانیم در رسیدن به هدفمان موفق باشیم.

هدف خودتان از کار موسیقی چیست ، آیا معروفیت است ؟

خوب ، معروفیت یکی از اهداف من است ...

دومی پول است ؟

خوب ،  پول هم می تواند جزء اهداف بنده باشد.

خیلی ممنون از شما خانم امیری اگر صحبت خاصی هست، بفرمایید.

خیر و با تشکر از شما.

                                                                                                                                                ***

خانم ملیحه بگماز

ملیحه بگماز هستم و در اجرایی که بچه ها رفتند برای شوی لباس به عنوان مسئول شان آنها را همراهی کردم ، و سعادتی بود برای بنده ، بچه ها خیلی کارشان خوب بود ، فکر نمی کردم خانم ها تا به این حد کار کرده و پیشرفت کنند ، و کلاَ کارشان عالی بود ، از نظر استقبال عمومی واقعاَ عالی بود و اصلاَ هیچ کسی آشنایی نداشت که دختر ها هم می توانند در اینجا کار کنند ، فقط مانده است حمایت مسئولین ، زیرا در بندر برای بانوان اصلا هیچ سرگرمی خاصی وجود ندارد و بازار رفتن الان شده یک سرگرمی ، و اگر خانم ها حمایت شوند ، می توانند خیلی چیز ها یاد گرفته و پیشرفت کنند واقعاَ باید این اجازه به بچه ها داده شود که حالا بروند در کنسرت ها ، در برنامه های ارگانی ، چون برای اولین بار است که بانوان دست به همچین کاری میزنند و گروهشان ان شا ا... کامل تر خواهد شد.

در این کار قبلی تان ، استقبال مسئولین به چه نحو بود ؟

مسئولین خوب بود ، مسئولین صنایع دستی ، استانداری ، باشگاه فرهنگی ورزشی شهرداری آنجا بودند و روز اولی که ما برای تمرین رفتیم راضی بودند ، ولی روزی که ما رفتیم اجرا من با اینکه خیلی دیر به بچه ها ملحق شدم اما واقعاَ به بچه ها اعتماد داشتم ، و ما برای اولین پارت که اجرا شد مسئولین حتی آمدند بالا و گفتند که این بچه ها اصلاَ کجا بودند ، یا در کدام موسسه کار می کنند ، اصلا هیچ تبلیغاتی راجع به آنها نشده بود.

در حال حاضر مشکل خاصی در پیپه سرا دارید ؟

اینجا مشکل خاصی نیست ، فقط از نظر مکان ، مکان نسبتاَ کوچکی است ، از نظر مدیریت نه بنده و دیگر اعضا گروه که چند ماه با آقای نظری کار کرده اند ، فکر نمی کنم مشکلی داشته باشند ، واقعاَ بچه ها راضی هستند ، زیرا دنبال یک حمایت کننده می گشتند.

آیا بچه های گروه از نظر مالی مشکلی ندارند ؟

خوب مشکلات ، مشکل نبود سازهاست ، نبود جا و فضای بزرگ برای تمرین ، نبود میکسر ، نبود میکروفون و خیلی چیزهای دیگر.

حرف خاصی نیست ؟

فقط حمایت مسئولین ، چون که بچه با این همه نبود امکانات واقعاَ یچه های خوبی هستند ، حالا چه از لحاظ اخلاقی ، چه از لحاظ کار گروهی ( موسیقی ) و تنها و تنها ( حمایت مسئولین ) و با تشکر از هرمزگانی دات نت . 

نظرات 18 + ارسال نظر
مریم 24 تیر 1389 ساعت 18:08

سلام لیدا جون اگه میشه عکسی از نازنین عبداللهی بگذارید . ممنون

سلام لیدا جون خوبی؟
منو ببخش اگه دبر به دیر سر می زنم الانم از طریق ایرانسل اومدم اما همیشه به یاد تمام دوستان ناصریای هستم و دوستتان دارم و سعی می کنم هر جور شده بهتون سر بزنم .
موفق باشی

سلام مجدد
در مورد مطبی که در مورد نازنین نوشته بودی امیدوارم در راه هدف و ادامه راه پدر عزیزش در پناه خداوند بلند مرتبه موفق و موید باشد. هیچوقت خاطره و یاد روز ملاقاتم را با نازنین در ارسباران را فراموش نمی کنم کاش اونم می دونست که چقدر دوستش دارم و اون فیلم که گرفتم همیشه تو گوشی همراهمه.

سلام عزیزم
ممنون از حضورت

مریم 29 تیر 1389 ساعت 14:05

سلام لیدا ممنون بخاطر عکسا اما اگه میشه افراد عکس رو به ترتیب معرفی کن به خصوص بگو کدومشون نازنین عبداللهی هست ؟ بازم ممنون

سلام
مریم جان در عکس اول از سمت راست سومین نفر .

علی 29 تیر 1389 ساعت 16:46 http://pianocafe.wordpress.com

سلام
من نازنین رو زمانی که سال ۸۵ یا ۸۶ بود سالگرد ناصر دیدم و وقتی تعریف وتمجید پدر در موردش را شنیدم برایش آینده ی خوبی متصور بودمُ اما چه خوب بود نازنین نازنین می دانست و در رشته ی موسیقی تحصیل می کرد و با مدرک موسیقیایی و به عنوان یک موزیسین برجسته مطرح و باعث افتخار پدر می شدُ تا اینکه با اسم پدر و غریضه ای که به نظر فقط خاص ناصر عبداللهی بود به مانند موج نوی خوانندگان زیر زمینی گروهی تشکیل داده و ...

سبز باش و سبز زندگی کن در سال صبر و استقامت

سلام . دوست عزیز ممنون از اینکه به فکر نازنین هستی . باید بگم که نازنین داره برای کنکور می خونه و خیلی هم مصممه که با تحصیلات موسیقی رو ادامه بده . تا دکترا هم برنامه ریزی کرده تا برای پدر و موسیقی ما با عث افتخار بشه .

آرمان 2 مرداد 1389 ساعت 02:57

عکسهای محسن یگانه چی شدن؟
خواهش کردم که بزارین

نیلوفر 11 مرداد 1389 ساعت 08:34 http://nasseria.blogfa.com

سلام لیدا جونم
چقدر از این خبر خوشحال شدم خدا رو شکر که به لطف خدا و همت نازنین و کمک روح ناصر این عزیز به هدفش برسه
براش از صمیم قلب دعا میکنیم که موفق باشه

[ بدون نام ] 22 مرداد 1389 ساعت 13:28

باسلام خدمت شما سرکار خانم لیدا خسته نباشین
من می تونم از شما یه در خواستی داشت باشم
درخواستم این بود که میشه اون عکسی که از ناصرعبداللهی
در صفحه پایین نطرات گذاشتین رو برامون در وبلاگ تون بزارین درزم اگر براتون مغدور هست چندتا عکس دیگه از ناصرعبداللهی برامون بزارین با تشکر فراوان از شما

درزم وبلاگتون کی بروز مکنید

سلام
چشم لوگوی وبلاگ رو براتون میزارم و در اولین فرصت پست جدید میزارم .( ممنون )

آری مؤمنان با عبادت به استقبال رمضان می روند اما کانالهای تلوزیونی با سریالهای وقت کش و عمر ضایع کن.
مؤمنان با ذکر و نیایش به ماه رحمت روی می آورند، ولی عیاشان با برگزاری مراسم شب گذرانی و لهو و لعب.
مؤمنان با روزه و قیام به استقبال ماه مغفرت می روند ولی غافلان با برپایی مسابقات فوتبال و سرگرم کردن جوانان تا اینکه مبادا به فکر برپایی نماز تراویح و قیام بیافتند و اگر شب به رختخواب بروند دیگر نای قیام و حتی سحری هم از آنها گرفته شود.
حقیقتا این سؤال مطرح می شود که یازده ماه سال بدون هیچ برنامه و سرگرمی خاصی ولی ماه رحمت و عبادت که روی می کند باید آنقدر با بازی و سرگرمی و سریال و غذاهای رنگارنگ پر شود که نفهمیم کی از دستمان رفت. ‌اینها برای چیست؟
پس بیاییم و اوقات خودمان را جدی بگیریم و اگر رمضانهای قبل را با لهو و لعب ،‌فیلم و سریال سپری کردیم فرصت امسال خود را از دست ندهیم تا خدای ناکرده دعای جبریل که فرمود: «از رحمت الله به دور باد کسی که ماه رمضان را دریابد ولی این ماه باعث بخشش و مغفرت گناهانش نشود» و «آمین» حبیب الله محمد رسول الله صلی الله وعلیه و سلم ، شامل ما نشود.

خان داداش 25 مرداد 1389 ساعت 07:46 http://www.jovozem.blofa.com

کاش ناصر خودش زنده بود اون وقت نازنین یه مشوق و یه حامی داشت
ایشاله گروهشون ادامه دار باشه و جا نزنن

روحش شاد و یادش تا ابد در دلهامون ماندگار
نازنین عزیز خدا رو شکر پشت کار زیادی داره و حتما روزی خواهد رسید تا همچون پدرش در موسیقی ما بدرخشه ...

مافی 3 شهریور 1389 ساعت 12:41

سلام خسته نباشید
خانم لیدا میتونم از شما درخواستی کنم .مشه چند تا عکس قشنگ از ناصر عزیز برام با سایز اصلی بفرستید ممنونم از شما مدیریت محترم وب mafi.mohammad@gmail.com

نیلوفر 5 شهریور 1389 ساعت 18:39 http://nasseria.blogfa.com

سلام لیدا جان
طاعات وعبادات شما در این ماه مبارک قبول باشه
ما رو هم از دعا فراموش نکنید

سلام عزیزم
ممنون . التماس دعا گل مهربونم

سلام لیدا جون خوبی؟
طاعاتو عباداتت قبول عیدتم پیشاپیش مبارک

ازاده 25 آبان 1390 ساعت 14:54

واقعا امیدوارم موفق باشین جسارتتون قابل تحسین امیدوارم بیاین تهران کنسرت بذارین منم بیام

پریسا 31 خرداد 1391 ساعت 20:13

سلام خیلی خوب بود و به دردم خورد .

ف 28 آبان 1392 ساعت 19:36

ایشالا همیشه موفق باشی

ف 6 آذر 1392 ساعت 18:14

عزیز من چطوری میتونم با نازنین در ارتباط باشم؟
ایمیل شخصی نداره؟
فقط اگر امکانش هست جواب منو به ایمیلم بدید.

فاطیما 27 بهمن 1392 ساعت 16:01 http://khalvatkade-6964.blogfa.com

سلام لیداجان
عزیزم من هیچ کانال ارتباطی با نازنین ندارم متاسفانه فقط توی فیس بوکید که من فعلا پیجی ندارم . اگر با نازنین در ارتباطی یه لطفی کن ایمیلشو بمن بده کارش دارم.ممنونم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد